Toki, kaikki lihat lähtee. Mä aina pidänkin paastopäivän silloin tällöin kun olen saanut liikaa lihasta, että voin taas aloittaa alusta. :D
No ei. Ei yhdessä päivässä katabolia sua mihinkään vie. Paastoista on varmaan tosi monia eri versioita, osa ihan vesilinjalla, osa taas jotain detox-läppää, jossa imetään kaikenmaailman mehuja. Joihinkin IF -versioihin kuuluu yhden päivän paasto viikottain, joihinkin kuukausittain. Paasto on kuitenkin paasto vasta sitten, kun sitä safkaa ei suuhun tungeta. Yhden päivän paastonhan ei tarvitse olla aamusta aamuun, vaan se voi olla illasta iltaan, joten yö menee sopivasti "täydellä mahalla" (jos illalla syö kevyesti). Ja sitten seuraavan päivän iltana voikin jo syödä. Jotkut eivät sallisi paastolla kahvia, mutta mun mielestä se on ok, jos sitä on tottunut juomaan. Eipähän tarvitse olla ihan zombie. Kahvi toki ilman sokeria. Ja mielellään ilman maitoa. Vitskut ja kalaöljyt ottaisin normaalisti (nämähän voi ottaa vaikka ilta-aterialla sitten), ja salilla kävijän tapauksessa haaraketjuisia aminohappoja, varsinkin leusiinia (3-5 kertaa päivän aikana).
Eli vettä, BCAA:ta ja kahvia.
E. Mutta mitään järkeä ei ole sitten ilta-aterialla vetää ihan kaikkea. Kalorisääntö pätee silti.