Tavoitteet tänä vuonna

Ikä
47
En äkkiseltään löytänyt tällaista ketjua, modet laittakoon viestin muualle mihin paremmin sopii, jos sopii.

Eli: tänne tavoitteita täksi vuodeksi, ihan mitä vaan. Ja väliaikatietoja. Itellä on selkä vähän kiukutellut taas niin ajattelin kokeilla treenata tota maksimisotilaspenkkiä. Penkki ollut aina suhteessa hyvä vaikka en maksimia ikinä ole treenannut. Tavoite olisi nostaa 180kg mahdollisesti jo syksyllä. Treenimetodit kehitän itse, kerron sitten toimiiko. Toki treenaan muutakin ohessa, ainoastaan rintatreenissä alan keskittyä tohon sotilaspunnerrukseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tavoitteita:

- Saada parta kasvatettua
- Käydä ottamassa ensviikolla tatska ja, ehkä myös korvikset
- Etsiä Oulusta kämppä
- Saada koulu rullaan kunnolla
- Saada sixpäkki esille ja paino 80kg

- tiputtaa elopainoa reilusti
- saada pildeä (katso kohta 1)
- saada opinnot hyvään vaiheeseen
- sisustaa kämppää
- pitää hauskaa kesällä aina ku pystyy töiden välissä
- käydä uimassa
- hankkia salikortti

- Päästä lääkikseen
- Ryskätä ympäriinsä kesällä niin maan perkeleesti
- Päästä intissä 6kk:lla (polven ja olkapään takia olen onneksi tn. B-mies)
- Saada olkapää kuntoon ja sali hommat & ruokailu kunnolla rullaamaan

- gradu ja muut opinnot hyvään vaiheeseen tänä vuonna
- tulla terveeksi ja pysyä terveenä
- suhde, joka kestää pidempään kuin pari viikkoa
- ajaa pätkäkortti kesällä
- heti kun kesän alusa duunit loppuu niin hengailla mahdollisimman paljon ystävien kanssa

ihme pappa betalar meininkiä.. kukaan ei pistä tavoitteeksi piparia. Te ootte just sitä porukkaa joka perii kaiken ja niiden ei koskaan tarvi tajuta/ymmärtää/tsempata. Te kuulutte kultalusikkasukupolveen joka saa pimpua missä vaan mite vaan.

Mutta sen minkä minä missaan kertamäärissä (öhh.. no sanotaan vuosikymmenmäärissä), sen verran myös joudun herättelemään vaistojani, vainua, metsätystaitoja jne. Ei niillä vielä saalisteta, mutta oottakaas kun te joudutte yhtäkkiä köyhäksi niin mun luo te kuitenkin tulette, opettelemaan taitoja joita minä nyt vielä hion tässä seuraavaan kesään asti ainakin.

Eli minä > te.

edit: niin ja oletteko miettineet sitä, että jos rikas saa miljoonan lisää, seon ihan sama sille. Mutta jos köyhä saa miltsin, se on juhlaa vuodeksi. Ettehän te osaa edes arvostaa riemurupea niin paljon ku meikäläinen, ja se koituu teidän henkisesti lihavien roomalaisten kohtaloksi!!!!

Ville1Suuri sanoi:
Lycanth: - Saada parta kasvatettua

Ei kai tohon nyt koko loppuvuotta mene? :)
Kunnon motoristi parta ;)

Ville1Suuri sanoi:
Leikkaa munakarvat ja liimaa naamaan. Niin yhdelle mun kamullekin tehtiin polttaripilana, tosin ne oli muiden munakarvoja.
Muuten hyvä, mutta ei löydy niitä, mutta maanantaina varaan aika tatskan hakkaajalta :kippis1:

Vielä 15-20 kg rasvaa pois kropasta, painotavotteita ei voi sanoa, kun lihasta lisää otetaan kumminkin, 110-115 mitä ilmeisimmin.

Etukyykky yli 200, tää on helppo.
Mave 275. Ei kamalan vaikea, mutta 300 on liikaa realistisesti ajatellen.
Maksimisolttupena yli 180.
Kyykky 250 kisanosto tai ainakin kisasyvyinen ja RAW.
Päästä tekemään pystypunnerruksia. En muista koska olisi estoitta voinut ylöspäin punnerrella. Toisinsanoen siis olka kuntoon.
Pohje 48 cm

Tehdä ainakin yksi ulkomaan työreissu.
Saada raha-asiat hyvään malliin.

Uskaltautua pidempään parisuhteeseen.

Ootko RR koittanut decalla olkapäätä parantaa? Vai mikä siinä on? Mulla oli tosi paha kuluma/tenniskyynerpää kaksi vuotta sitten, kävin parissa lääkärissä ja ne sano, että ei voi parantaa. En voinut nostaa lainkaan kättä suoraan ylöspäin, eli olkapääliikkeitä. Laitoin decaa kankkuun niin parin viikon päästä kipu hävisi, eikä ole tullut takaisin.

Etukyykky yli 200, tää on helppo.

Tohon on pakko liittää tuolta koostuista selityksistä juttu: etukyykky hyvä liike, mutta jos on iso paino niin jotenkin vittumainen tullu ylös.

- Olla loppuvuosi loukkaantumatta
- Ajaa kesällä ajokortti
- Pudottaa elopainoa n.20kg
- Nostaa penkistä 150kg
- Maastaveto 200kg

Syksyllä pitäis saada töitä kun vanhempainloma loppuu. Eiköhän tuossa ole tavoitetta ihan tarpeeksi. Ja toissijaisesti yritän etsiä six packin esille tuolta tynnyrin takaa.

Edit: typo

-pysyä tytön kanssa toinenki vuos yhessä
-penkki sarjapainot 60-70kg ei ihan epärealist. ku ne on nyt 30kg
-mave 2x6 50->100.. hankalahko

Tavoitteet vuoden loppuun mennessä:

- Sotilaspenkki x omapaino: 30 toistoa
- Sotilaspenkki max: 140-145 kg
- Normipenkki max: 145 kg
- Maastaveto: 190-200 kg
- Pystypunnerrus vapailla painoilla eteen: 2x6x75 kg
- Saada naisen/naista

DayOne sanoi:
....Eli minä > te.....

:lol2: :rock: . Enpä oottanut moista näkeväni kun tähän threadiin klikkasin.

Jaa. Mitä tavotteita?

Voimaa, nopeutta kestävyyttä. Jos tuohon reenaamisen lomaan tosiaan joku nainen vielä mahtuu niin mielellään sellanen kostea, pehmeä ja muodokas, mutta helmeilevä. Puolikuivat on perseestä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom