Eli laitetaan nyt tänne puolelle tämä kun eri harjoitus menetelmät ei niin kovin tuttuja ole.. salilla on tullut käytyä useamman vuoden mutta lähinnä vain pitääkseni paikat kunnossa ja oheistreeninä koripallon rinnalla.
Eli perusliikkeet on tuttuja ja niitä on tahkottu niin että tekniikat ovat kunnossa. Ja puntin nostossa on tavoitteena tähän asti ollut vain lihasten
huolto että paikat pysyisi kasassa. Nyt olen koripallon pelailun lopettanut ja tarkoitus olisi hankki lihaksiin vähän kokoakin.
Ruokavalio puolio on suhteellisen hyvin hallussa.
Olen tätä ja useampaa sivustoa selaillut läpi tunti tolkulla ja nyt olo on sen verran hämmentynyt kaiken tietotulvan jälkeen että oli pakko pistää postaus ja kysellä tarkimmin neuvoja.
Eli tavoitteena olisi hankkia lihaksiin koko. Minkälainen treeniohjelma siihen sopisi parhaiten? Jalat on tarkoitus jättää aluksi vähemmälle koska niistä ruutia löytyy koripallotaustan takia ihan riittämiin.
Mikä tapa olis suositeltavin monijakoinen vai käydä koko vartaloläpi?
Tällä hetkellä olen treenannu 2-3 krt viikossa riippuen aikataulusta, seuraavanlaisella ohjelmalla:
Treeni 1
Penkkipunnerrus: 10, 8, 6 6
Vinopenkki smithissä: 10,8,6,6
Pec Deck: 12,10,8
Avustava leuanveto myötäotteella: 10,10,10,10,10
Alataljasoutu: 12,10,8,6
Kulmasoutu käsipainoilla: 15,15,15
Vatsat laudalla: 15,12,12
Vatsat kierto: 30,30
Treeni 2
Pystypunnerrus laitteessa: 10,8,6,x,x
Vipunostot sivuille käsipainoilla: 12,10,x,x
Hauiskääntö kp:lla: 10,10,x,x
Scotti hauiskääntö: 12,x,x
Ransakalainenpunnerrus tangolla: 10,10,x,x
Ojentajapunnerrus pääntakaa kp:lla: 12,x,x
Vatsaprässi: 20,x,x
Olisi mukava saada teiltä konkareilta ja tietty muiltakin mielipiteitä ja vinkkejä millä olette parhaiten saanut lihakset kasvamaan kokoa.
Eli perusliikkeet on tuttuja ja niitä on tahkottu niin että tekniikat ovat kunnossa. Ja puntin nostossa on tavoitteena tähän asti ollut vain lihasten
huolto että paikat pysyisi kasassa. Nyt olen koripallon pelailun lopettanut ja tarkoitus olisi hankki lihaksiin vähän kokoakin.
Ruokavalio puolio on suhteellisen hyvin hallussa.
Olen tätä ja useampaa sivustoa selaillut läpi tunti tolkulla ja nyt olo on sen verran hämmentynyt kaiken tietotulvan jälkeen että oli pakko pistää postaus ja kysellä tarkimmin neuvoja.
Eli tavoitteena olisi hankkia lihaksiin koko. Minkälainen treeniohjelma siihen sopisi parhaiten? Jalat on tarkoitus jättää aluksi vähemmälle koska niistä ruutia löytyy koripallotaustan takia ihan riittämiin.
Mikä tapa olis suositeltavin monijakoinen vai käydä koko vartaloläpi?
Tällä hetkellä olen treenannu 2-3 krt viikossa riippuen aikataulusta, seuraavanlaisella ohjelmalla:
Treeni 1
Penkkipunnerrus: 10, 8, 6 6
Vinopenkki smithissä: 10,8,6,6
Pec Deck: 12,10,8
Avustava leuanveto myötäotteella: 10,10,10,10,10
Alataljasoutu: 12,10,8,6
Kulmasoutu käsipainoilla: 15,15,15
Vatsat laudalla: 15,12,12
Vatsat kierto: 30,30
Treeni 2
Pystypunnerrus laitteessa: 10,8,6,x,x
Vipunostot sivuille käsipainoilla: 12,10,x,x
Hauiskääntö kp:lla: 10,10,x,x
Scotti hauiskääntö: 12,x,x
Ransakalainenpunnerrus tangolla: 10,10,x,x
Ojentajapunnerrus pääntakaa kp:lla: 12,x,x
Vatsaprässi: 20,x,x
Olisi mukava saada teiltä konkareilta ja tietty muiltakin mielipiteitä ja vinkkejä millä olette parhaiten saanut lihakset kasvamaan kokoa.