Tavoitteeliseen harjoitteluun kaivataan vinkkejä.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Viikuna
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Salilla käynnistä on kertynyt 6kk taukoa, jota ennen ehdin harjoitella 1v. Nyt olisi tarkoitus alkaa käydä jumpalla taas aktiivisesti. Kelasin asettaa itselleni tavoitteet joihin haluaisin päästä vuoden loppuun mennessä.

Tavoitteet:
Penkki 85->100kg
Kyykky 140->160kg
Veto 145->170kg
Ensi ilmoitetut ovat tulokseni ennen taukoa ja jälkeen tavoitteeni. Kommentoika ovatko tavoitteeni mielestänne realistiset ja miten lähtisitte harjoitteleemaan niitä kohden. Aikaisemmin olen harjoitellut 5x5-ohjelmalla, joka tuntui toimivan minulle hyvin, tuntuu kuitenkin että kyseisellä ohjelmalla aloittaminen on varmasti turhan raskasta. Minun on mahdollista käydä salilla 4xvk, joten sen puitteissa olisi ohjelma hyvä saada käytyä läpi.

Kiitos jo etukäteen vastauksista:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
karselin itsekin tota ohjelmaa, joka sinäänsä näyttää ihan hyvältä. Ainoa ongelma on että riven tekniikka on ihan mitä sattuu ja jos sen vaihtaisi vetoon, tuntuisi aikas hurjalta alkaa vetämään 3 x vk. Muistelen ainakin jostain lukeneeni että vedon kehittämiseen riittää 1 x vk. kun kyykätään kuitenkin 3 x vk. Olisiko ideaa vaihtaa rive vaikka soutuun/leukoihin josta olisi kuitenkin apua perässä laahaavaan penaan?

Zone-sarja -42%
Treeni A
Kyykky 3x5
Penkkipunnerrus 3x5
Maastaveto 1x5

Treeni B
Kyykky 3x5
Pystypunnerrus 3x5
Soutu levytangolla'/leuat 3x5

1vko aba
2vko bab

karselin itsekin tota ohjelmaa, joka sinäänsä näyttää ihan hyvältä. Ainoa ongelma on että riven tekniikka on ihan mitä sattuu ja jos sen vaihtaisi vetoon, tuntuisi aikas hurjalta alkaa vetämään 3 x vk. Muistelen ainakin jostain lukeneeni että vedon kehittämiseen riittää 1 x vk. kun kyykätään kuitenkin 3 x vk. Olisiko ideaa vaihtaa rive vaikka soutuun/leukoihin josta olisi kuitenkin apua perässä laahaavaan penaan?

Itse olen kokenut että kyykyn jälkeen ''Hang Clean and Press'' olkapäille ja kulmasoutu selälle on tehokas yhdistelmä tuolle päivälle.

https://www.fast.fi/2013/parhaat-erikoisliikkeet-osa-1-hang-clean-press/

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom