Tavoite siirtyi --> Rantakuntoon 2007, apuja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hankmo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Avasinpa kuitenkin uuden threadin, tuli niin paljon kaikkee mieleen, etten tienny mihin valmiiseen oisin kirjottanu.. Totesin tossa itsekseni että tässä on tullut viime aikoina pelleiltyä jotain ihan onnetonta ja turha on vielä ens kesäks yrittää rantakuntoon päästä kun ei ole edes lihasta mitä esitellä:lol2: joten ensi vuoteen tähdätään.

Aluks esille ohjelma jota ajattelin tehdä ma, ke ja pe.

Kyykky 2 x 6
Reisikoukistus 2 x 10
Pohkeet istuen 2 x 15
Alatalja 2 x 10
Ylätalja 2 x 10
Penkki 2 x 6
Pystypunnerrus kp 2 x 10
Dippi lisäp. 2 x 6
Hauiskääntö kp 1 x 10
Vatsat lisäp. 1 x 6
Olankoh. 1 x 10

Prässi 2 x 6
SJMV 2 x 6
Pohkeet seisten 2 x 15
Kulmasoutu kp 2 x 10
Leuanveto 2 x 10
Vinopenkki kp 2 x 10
Vipunostot sivulle 2 x 10
Kapea penkki 2 x 10
Tuettu hauiskääntö1 x 10
Vinot vatsat lisäp 1 x 10
Kyljet 1 x 10

Tarkotus olis saada voimaa ja massaa sekä että. Liikkeiden valintaan ja toistomääriin kaivataan mielipiteitä. Ruokapuolen uskon pystyväni hoitamaan kondikseen mutta paljonko kilokaloreita bulkille kun paino nyt 84? (Arvaisin jotain 3000..)

Palautukseen olen hommannut pelkästään heraa ja maltoa, pitäisikö ostaa glutamiinia ja kreatiinia lisäksi vai "kaikki samassa-paketti", esim. After Max?

Näillä alkuun ja sopivasti jos lähtee käyntiin, olisi tarkoitus alkaa kirjoittaa treenipäiväkirjaa, eipähän tulisi niin herkästi luistettua;) (jos nyt kehtaa näillä sarjapainoilla laittaa:D )

hankmo sanoi:
Palautukseen olen hommannut pelkästään heraa ja maltoa, pitäisikö ostaa glutamiinia ja kreatiinia lisäksi vai "kaikki samassa-paketti", esim. After Max?
Tuota jos sulla rahaa on, niin osta After Maxia, sillä se on hyvää ja siinä on kolmesta eri lähteestä proteiinit. :whip:

SS-Adler sanoi:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=4832 , jos 3 x viikossa meinaat päässä salille niin vilaseppas tuo aihe.
On tuota luettu paljon ja tunteella, mutta tarkoitus ei ole treenata HSTllä enkä jaksa selata koko threadia läpi onko siellä puhetta muista toistomääristä..

Kellään hajua tuosta kcalmäärästä, kuten paljon ollut puhetta ei noihin netin laskureihin voi täysin luottaa:rolleyes:

hankmo sanoi:
On tuota luettu paljon ja tunteella, mutta tarkoitus ei ole treenata HSTllä enkä jaksa selata koko threadia läpi onko siellä puhetta muista toistomääristä..

Kellään hajua tuosta kcalmäärästä, kuten paljon ollut puhetta ei noihin netin laskureihin voi täysin luottaa:rolleyes:

netin kautta on mahdoton sanoa tarkalleen toisen kalorien tarpeesta, koska siihen vaikuttavat lihakset, aineenvaihdunnan vilkkaus, pituus, paino jne. eli kaiveleppas netistä esiin se kalorilaskuri ja kato sieltä se arvio.

Hankmo, treenaat näköjään samalla tyylillä kuin minäkin. Eli perusliikkeet kaikki 2x6 ja apuliikkeet väh. 8 sarjaa. Voin sanoa, että ainaki on mulla toiminu hyvin. Sarjapainot on noussu ja raskausarvista päätellen on hiukan lihakset kasvanutkin.

Tosta sun ohjelmasta sen verran, että ite jakaisin ton kolmeen, taikka sitten tekisin vaan kaks kertaa viikossa hiukan isommilla sarjamäärillä. Mulla on itellä 3-jakonen.

mun mielestä toi ohjelma näyttää ihan asialliselta. tarkkaa kalorimäärää ei voi kyllä tietää mitenkään. mutta syö joka päivä 3000kcal päivässä viikonajan ja katso nouseeko paino vai laskeeko se. tästä voit vetää johtopäätökset siitä pitääkö syödä enemmän vai vähemmän. noin puoli kiloa viikossa lisää painoa on bulkilla hyvä kunhan se tulee hyvistä ravintoaineista.

suosittelen myös kokeilemaan jos kiinnostaa "arnoldin kultaistakuusikkoa", joka löytyy treenipuolelta. liha kasvaa varmasti jos ruokaa uppoaa tarpeeksi.

edit. perushera ja malto käy palautukseen hyvin!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom