Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Millanen tuoksuvalikoima jossain Stockalla yms. on? Lähinnä Tapiolan stocka kiinnostaa. Itse en (n. 2km päähän kantavan hajun takia) ole ikinä sinne osastolle asti päässyt. Löytyykö yleisimmät tuoksumerkit esim. Boss ja Lacoste?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Bricktop sanoi:
Mistäköhän saisi ostettua tai teetettyä penkkipunnerruspenkkiin sen makuuosan? Eli jotain jämäkkää vaneria pienellä pehmusteella ja nahkapäällisellä. Kisamitat täyttävä. Helppohan se olisi itsekin askarrella mutta ei ole oikein paikkaa ja välineitä.
Lähetä mulle sähköpostia pakkiksen osoitteeseen, niin anna numeron josta saat. En viitsi tähän laittaa, ettei mene mainostamiseksi. Samalla joudun antamaan oman nimeni, niin saat pienen alennuksen, kun sanot multa terveisiä.

Saako Tampereelta tai Helsingistä jostain Cramer Q.D.A- tai Tuf-Skin-teippiliimaa (tai jotain vastaavaa)?

Onko joku törmännyt jossakin päin rubikin kuutio-avaimenperään? Olis ihan pakko saada sellainen enkä viittis tilata Amazonista 30 eurolla.

Jos jollain on nurkassa pyörimässä niin voisin ostaa....alle 30 eurolla :)

Faidra sanoi:
Saako Tampereelta tai Helsingistä jostain Cramer Q.D.A- tai Tuf-Skin-teippiliimaa (tai jotain vastaavaa)?
Varmaan saat tiedon kuka tuota myy suoraan tuolta Cramer Finlandilta aka SPORTCARE KY:ltä.

Yhteystiedot: http://www.cramerfinland.fi/www/page.php?cat=1

Tai lomakkeella: http://www.cramerfinland.fi/www/contact.php

Tosin tuon sivun löysit varmaan fiksuna itekin. :D

Edit: fysioterapeuteilta saattaa myös saada huomasin, tuf.fi oli ainakin "teippaustarvikkeet" tuotteissa. Tai laita kyskä Pakkiksen aihetta sivunneeseen ketjuun; http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=42950

B.O.S.S. sanoi:
Varmaan saat tiedon kuka tuota myy suoraan tuolta Cramer Finlandilta aka SPORTCARE KY:ltä...
Jep, tämän googletin itsekin. Oletin vaan etteivät myy yksityiselle. Soitin Cramerille ja kyllä yksityisellekin myisivät, mutta postikulut on vaan saman verran kuin pullon hinta. Kehottivat soittelemaan jollekin Tapparan hepulle ja hakemaan sieltä. :) Ja tuollahan sitten liimataan kisa-asut arseen kiinni!

Helppivä.

Missä myydään Suomessa, jos missään, sneakereiden/lenkkareiden "valkaisuainetta"? Puikkoina oon nähny, sekä semmosena tahnana, jota levitetään "meikkisienellä" tai vastaavalla.

Pitäisi sopia kumille ja nahalle.

Jos on tietoa jostain korvaavista menetelmistä niin otan infon avosylin vastaan.

Palkkioksi tiedosta luvassa ikuinen kiitollisuuteni.

edit: no nyt en löydä mistään, edes googlella. Amerikassa noita myytiin joka paikassa, millähän nimellä mahtavat kutsua??

Oulusta tarvis nyt äkkiä mahdollisimman halvan tietokonepöydän mielellään pieni kuin porsas! Mulle ei tule yhtään lehteä niin ei tiedä tän hetken tarjouksia:S
SUURI kiitos jos joku viitsii äkkiä vastata:)
Hinta ei saa olla yli 100€

Voiko jostain ostaa tuollasia käsien desinfiointiin tarkoitettuja automaatteja? Siis sellaisia, joista voi lypsää sitä geelimäistä ainetta käsiin?

Leeco sanoi:
Oulusta tarvis nyt äkkiä mahdollisimman halvan tietokonepöydän mielellään pieni kuin porsas! Mulle ei tule yhtään lehteä niin ei tiedä tän hetken tarjouksia:S
SUURI kiitos jos joku viitsii äkkiä vastata:)
Hinta ei saa olla yli 100€

Muistelen nähneeni Jysk:n esitteessä sellaisen kevyehkön, harmaan pöydän, odotas....juu-u, sielläpä siellä, lasia ja metallia ja rullien päällä, hnta 85€.

Mikä levykauppa Stadissa myy vanhoja klassikoita kuten Nypykät, Raptori, Mc Nikke T, Movetron yms?

Anteeksi :offtopic:

Sumu sanoi:
Mikä levykauppa Stadissa myy vanhoja klassikoita kuten Nypykät, Raptori, Mc Nikke T, Movetron yms?
Ketä meinaat kiduttaa? :rolleyes: :)

japa sanoi:
Kysytääs näinpäin että mitä lisäravinteita on myynissä Tuurin kyläkaupassa? Ja millainen valikoima?
Fastin green ja red line taitaa olla kokonaan, ja sitte on vielä Ht-R:ää ja Pro-Fx:ää. Hy-Pro patukoita on kans.

Sumu sanoi:

Pikainen haku ei heti löytänyt mitään noista, mutta Popparienkelissä (Viiskulmassa) on aika hyvät valikoimat vanhempiakin levyjä (sekä cd että vinyyli). Sieltä kävin itse noutamassa yhden helmen sinkun :haart:

B.O.S.S. sanoi:
Helppivä.

Missä myydään Suomessa, jos missään, sneakereiden/lenkkareiden "valkaisuainetta"? Puikkoina oon nähny, sekä semmosena tahnana, jota levitetään "meikkisienellä" tai vastaavalla.

Pitäisi sopia kumille ja nahalle.

Jos on tietoa jostain korvaavista menetelmistä niin otan infon avosylin vastaan.

Palkkioksi tiedosta luvassa ikuinen kiitollisuuteni.

edit: no nyt en löydä mistään, edes googlella. Amerikassa noita myytiin joka paikassa, millähän nimellä mahtavat kutsua??

tollasta valkaisustikkiä myy ainakin extreme-sports (tjsp) mikonkadulla, siinä h&m:n vieressä.
kikkoja tossujen valkoisena pitämiseen: valkaisevaa hammastahnaa pyyhkeeseen ja hankaa sillä. toinen tehokas aine on vim. pitää vaan hangata puhtaaksi aina kun likaa ilmenee, muuten se pinttyy.
kiitän ikuisesta kiitollisuudesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom