Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
tenava sanoi:
Pikainen haku ei heti löytänyt mitään noista, mutta Popparienkelissä (Viiskulmassa) on aika hyvät valikoimat vanhempiakin levyjä (sekä cd että vinyyli). Sieltä kävin itse noutamassa yhden helmen sinkun :haart:

Tänks, täytyy venyä sinne tsekkaamaan asia huomenna.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
snadi sanoi:
tollasta valkaisustikkiä myy ainakin extreme-sports (tjsp) mikonkadulla, siinä h&m:n vieressä.
kikkoja tossujen valkoisena pitämiseen: valkaisevaa hammastahnaa pyyhkeeseen ja hankaa sillä. toinen tehokas aine on vim. pitää vaan hangata puhtaaksi aina kun likaa ilmenee, muuten se pinttyy.
kiitän ikuisesta kiitollisuudesta.

Onneks satuin pualivahingos lukasee tätä topikkia. Kullan arvonen tieto toi valkaisutikki. Tänks too many.

Valkoset lenkkarit<3.

snadi sanoi:
tollasta valkaisustikkiä myy ainakin extreme-sports (tjsp) mikonkadulla, siinä h&m:n vieressä.
kikkoja tossujen valkoisena pitämiseen: valkaisevaa hammastahnaa pyyhkeeseen ja hankaa sillä. toinen tehokas aine on vim. pitää vaan hangata puhtaaksi aina kun likaa ilmenee, muuten se pinttyy.
kiitän ikuisesta kiitollisuudesta.
Uuuh jeah!!!11!! Pitänee käydä tsekkimässä. Kiitos ja ole hyvä. :kippis1:

Mä luin kanssa tuosta hammastahnasta googletellessani, mutta aattelin, etten ota riskiä, että mun kengät haisee sitten mintulle... :D

edit: valkoset lenkkarit todellakin <3

Neuvokaapa joku, että mistä löydän myynnistä "hyvin istuvia" t-paitoja. Eli sellasia ihoa myötäileviä, mut ei nyt mitään bike-trikoita kuitenkaan. Nettikauppoja ja muita. Gaspilla on muutama siisti malli, mut onko muita merkkejä tai kauppoja, esim. Hesassa?

Menee hermot, kun tilasin yhden siistin paidan netin kautta ja se olikin sellanen telttamalli, vaikka kuvasta päätellen hyvin istuva.

-kiits:worship:

nevahood sanoi:
Voiko jostain ostaa tuollasia käsien desinfiointiin tarkoitettuja automaatteja? Siis sellaisia, joista voi lypsää sitä geelimäistä ainetta käsiin?

Automaateista en tiedä, kun sellaisia ei joka sairaalassakaan oo. Mutta semmosia taskuun/käsilaukkuun meneviä pikkupulloja "käsidesiä" myydään apteekeissa. Kätevä tapa ehkäistä kaikenmaailman flunssat kun ihmistenilmoilla liikkuessa ennen kun työntää kitaansa mitään, huuhtelee kädet tolla. Saippuapesu ei tapa bakteereita läheskään näin hyvin. Ja eräs infektiolääkäri ei kertomansa mukaan lähde mihinkään ilman tuota pikkuseuralaista :D

B.O.S.S. sanoi:
Uuuh jeah!!!11!! Pitänee käydä tsekkimässä. Kiitos ja ole hyvä. :kippis1:

Mä luin kanssa tuosta hammastahnasta googletellessani, mutta aattelin, etten ota riskiä, että mun kengät haisee sitten mintulle... :D

edit: valkoset lenkkarit todellakin <3
kaupan nimi on radical sports on dinskon yhteydessä ja löytyy myös forumin mäkin naapurista. ai miksi tiedän enemmän tänään kuin eilen? sattui silmään yhdet üüber pimpit valkoiset tossut tänään ja nyt ne lepää kotosalla.
nim. kuivaa asvalttia odotellessa

Morjesta! Osaisiko joku neuvoa, mistä löytyisi äiskälle synttärilahjaksi golfmailan suojus, joka olisi labradorinnoutajan näköinen? Siis vähän niin kuin käsinukke, mutta mailansuojus.

Kiitos. Äiti olisi tosi iloinen.:haart:

Leeco sanoi:
Oulusta tarvis nyt äkkiä mahdollisimman halvan tietokonepöydän mielellään pieni kuin porsas! Mulle ei tule yhtään lehteä niin ei tiedä tän hetken tarjouksia:S
SUURI kiitos jos joku viitsii äkkiä vastata:)
Hinta ei saa olla yli 100€

Kodin-Anttilasta!! On kylläkin vuosi aikaa kun ostin omani, mutta maksoi sillon 49 eskoo. Metallia ja lasia! Ihan toimiva pöytä, käy ja kukkuu..

Kostaja X sanoi:
Morjesta! Osaisiko joku neuvoa, mistä löytyisi äiskälle synttärilahjaksi golfmailan suojus, joka olisi labradorinnoutajan näköinen? Siis vähän niin kuin käsinukke, mutta mailansuojus.

Kiitos. Äiti olisi tosi iloinen.:haart:
http://www.satubertta.fi/ ,kuva löytyy kohdasta lahjatuotteet.

MATTEUS sanoi:
hmm..mistähän sais tilattua farkkuja(miesten)..siis tyyliin boss,diesel..
Joltain tuttavalta Thaimaasta, 10-15e/farkut + postikulut/tuontipalkka. Samaa laatua kuin Suomessakin. (Turha tulla vikisemään ettei ole, kun ne vaan ovat! Itse käytän nykyisin vain Thaimaasta tuotuja farkkuja)

MATTEUS sanoi:
hmm..mistähän sais tilattua farkkuja(miesten)..siis tyyliin boss,diesel..

Joltain tuttavalta Tallinasta, 10-15e/farkut + postikulut/tuontipalkka. Samaa laatua kuin Suomessakin. (Turha tulla vikisemään ettei ole, kun ne vaan ovat! Itse käytän nykyisin vain Tallinasta tuotuja farkkuja)

Mistähän sais aivan normaalia mustia hihattomia paitoja. Halpoja ja aivan normi, merkillä ei väliä. Pitäis ostaa muutama heti treeni ja työpaidoiksi.

abine sanoi:
Mistähän sais aivan normaalia mustia hihattomia paitoja. Halpoja ja aivan normi, merkillä ei väliä. Pitäis ostaa muutama heti treeni ja työpaidoiksi.

Henkka maukalta ainakin saa perus hihattomia edullisesti. ollu itellä kaks vuotta reenipaitana ja hyvin on kestäny

Tietääkö kukaan, että saako Manskun Diesel-shopista vaatteita yhtään halvemmalla kuin muista kaupoista? Ei viitsisi sinne asti lähteä toteamaan, että samat hinnat on.

Leeco sanoi:
Henkka maukalta ainakin saa perus hihattomia edullisesti. ollu itellä kaks vuotta reenipaitana ja hyvin on kestäny
Joo ostin heti viisi kappaletta noita mustia. Hintakin oli vain 4,90 euroo joten ei paha. Hyvin venyvää kangasta ja parin pesun jälkeen ei mitään nukkaa oo kerännyt, joten aika perfektoja salipaitoja.

Saunatonttu sanoi:
Tietääkö kukaan, että saako Manskun Diesel-shopista vaatteita yhtään halvemmalla kuin muista kaupoista? Ei viitsisi sinne asti lähteä toteamaan, että samat hinnat on.

Eikös siellä ole vain sitä "parempaa" n. 2xhintaista mallistoa?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom