Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Katsotaanpa löytyisikö täältä seuraavaankin kysymykseen vastaus.

Eli hakusessa olisi sellainen sohvan leveälle käsinojalle laitettava taso/levy, jolla voisi säilyttää juomalasia tms, kun ei ole sohvapöytää. En löytänyt tähän hätään kuvaa, kun en keksinyt sopivaa hakusanaa, mutta oon kyllä nähnyt sellaisia jossain kaupassa. Hjälp!

Käsinojatarjotin, löytyy huonekaluliikkeistä ja varmaan jostain Kodin1:stä.

a3fd038e97002cf49af16f3d43efa250.bmp

http://www.turunkalustepiste.fi/tuotteet.php?view=preview&category=10&image=968

Terve!

Himottaisi saada jostain käsiini pullo Grey Goose - vodkaa. Alkosta kyseistä litkua ei taida enää löytyä, ainakaan kuvaston ja netin mukaan. Löytyisiköhän Tallinasta mistään puljusta Harmaata Hanhea?

Kiitos vallan kovasti Afrolicious!

Käsinojatarjotin, löytyy huonekaluliikkeistä ja varmaan jostain Kodin1:stä.

No hitto, en ole ikinä edes tajunnut että tällaisiakin käytännöllisyyden riemuvoittoja on keksitty! Juurikin samaa tarvetta on mitä kysyjällä, kun sohvapöytää ei ole eikä juuri nyt tule. Kiitän kuin myös.

edit. :eek: saatanallinen määrä posteja :eek:

Mistä mahtais saada sellasen hupparin missä on joko karvavuori tai jotain muuta pehmeämpää vuorta? takkia tässä ei kuitenkaan haeta vaan päällyskankaana on ihan perus college kangas..

Mistä saisi semmoisia paksumpia joulukuusenkoristenauhoja? Niitä "normaalin" paksuisia löytyy kyllä joka marketista, mutta hakusessa olisi semmoinen 7-10 cm halkaisijaltaan oleva nauha kultaisena. Joko Jyväskylän alueelta tai nettikaupoista.

Nyt pitäis löytää vaaleanpunainen läppärilaukku. Ei välttämättä tarvitse olla laukkukaan, sellainen suojakin kelpaa, mutta nimenomaan vaaleanpunainen ja läppärin koko on 10,2''. Oon etsinyt vaikka mistä, mutta olen löytänyt vasta yhden sinne päin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom