Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
Mistä saan Helsingin keskustan tuntumasta halvimmalla kännykän? Käytetty tai uusi, alle 40 euroa. Mieluiten alle 20 e. Tosiaan ei ole väliä miten vanha kännykkä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Netti osotteita tai liikettä Tampereelta, mistä voi ostaa lasipöydälle jalat?

-70 mm putkea, mielellään rosteria, tms kiiltäväpintaista
-Kiinnitys levyyn keskeltä reiällä, jonka halkaisija 10 mm
-Korkeus ~500-600 mm

Netti osotteita tai liikettä Tampereelta, mistä voi ostaa lasipöydälle jalat?

-70 mm putkea, mielellään rosteria, tms kiiltäväpintaista
-Kiinnitys levyyn keskeltä reiällä, jonka halkaisija 10 mm
-Korkeus ~500-600 mm

Onko Trellä Bauhaussia? Jos niin mulla on kyllä semmone mutu päällä, että ainakin Oulun BH:ssa oisin nähny moisia.. ainakin suurinpiirteen saman mittasia/kiiltopintasia..

Onko Trellä Bauhaussia? Jos niin mulla on kyllä semmone mutu päällä, että ainakin Oulun BH:ssa oisin nähny moisia.. ainakin suurinpiirteen saman mittasia/kiiltopintasia..

Kävin kattoo, ei ollu just tuollasta keskellä olevaa kiinnistystä. Ostin sit noi normi jalkoja, se laa vähän kikkailemalla kiinni joku ruuvilla tai sit liimalla vaan..

Tietääkö kukaan seuraavanmallisia kenkiä jotka kestäisivät?
generated_2fLXG1eNkDRdyVklhU3IEb-30_182_182.jpeg

Kolmet tuommosen engät mulla on ollu: Niket, Adiot ja Flightit. Niket kesti vuoden verran, Adiot kolmisen kuukautta ja Flightit kuukauden verran. Hintataso oli kaikilla viitisen kymppiä, Adiot kalleimmat ja Flightit halvimmat. Perus nahkakengät ei oikein nappaa, ja oon tykästyny tuohon tyyliin. Jos vaan jollain on kokemusta tai tietoa ni jakakaa sitä.

Toinen kysymys:

Löytyykö K-Raudasta tms. pieniä sakkeleita hyllytavarana? Vahvuutena jotain 4-5mm paikkeilla ja mittoina ~2cm x 2cm.

Tietääkö kukaan seuraavanmallisia kenkiä jotka kestäisivät?
http://www.blue-tomato.com/medias/generated_2fLXG1eNkDRdyVklhU3IEb-30_182_182.jpeg

Kolmet tuommosen engät mulla on ollu: Niket, Adiot ja Flightit. Niket kesti vuoden verran, Adiot kolmisen kuukautta ja Flightit kuukauden verran. Hintataso oli kaikilla viitisen kymppiä, Adiot kalleimmat ja Flightit halvimmat. Perus nahkakengät ei oikein nappaa, ja oon tykästyny tuohon tyyliin. Jos vaan jollain on kokemusta tai tietoa ni jakakaa sitä.

Löysin jo, omasta kenkähyllystä. Fillarointikengät(esim. Nike Whistler Air). Kestää, on mukavammat jalassa kuin perus kengät ja tukee jalkaakin ihan eri tavalla. Hintakaan ei muistaakseni päätä huimannu.

Saako Suomesta mistään tommosta kirvestä mikä oli American Psychossa?
http://www.iwatchstuff.com/2007/05/02/AmericanPsycho.jpg

Ekös tuommosen saa ihan poistamalla jostain kirveestä pintakäsittelyn ja kiillottamalla sen terän? Vaatii vaan duunia jonkun verran.

Viimeksi muokattu:
Saako mistään sellaisia ruuvattavia systeemejä, joilla saa sinappi/majoneesi/ym. tuubeista kaiken mahdollisen melkein viimeistä pisaraa myöten ulos?

Mistäköhän kannattaisi lähteä etsimään vehkeitä, joilla voi mitata viinin 5- ja sokeripitoisuuden. Haussa mahdollisimmat hyvät ja tarkat mittarit, ei mitään 10 pennin kotiviinimittareita...

Mistä liimatta toimivia ikkunakalvoja?

Helsinki Living myy hienoja designjuttuja, mutta kun tarve on määrällisesti pienempi, eikä tarvetta ole hintaa nostavalle kuvioinnille.

Mistä liimatta toimivia ikkunakalvoja?

Helsinki Living myy hienoja designjuttuja, mutta kun tarve on määrällisesti pienempi, eikä tarvetta ole hintaa nostavalle kuvioinnille.

Mä olen ostanut noita paikallisesta Värisilmä liikkeestä, saa ihan metritavarana.

Mistähän löytyisi lattialla seisova wc-paperiteline? Rustiikkivalkoisen löysin, mutta kuluneen näköinen ei oikein sovi tarkoitukseen. Mieluiten musta/metallinen.

Miltä farkkumerkeiltä löytyy 36" lahkeella olevia farkkuja ja mistä niistä voi ostaa esim. Tampereelta tai netistä? Monesta löytyy joku W36 L36, mutta pitäis olla joku W32-33 L36 mieluusti, niin olis lahkeessa reilusti mittaa. Carlingsilta kun kysyin, niin kuulemma moneltakin merkiltä on olemassa 36-tuumaisella lahkeella farkkuja, mutta ainkaan ko. ketju ei pysty ostamaan niitä, koska ne sisältyy vain isomman ostoerän kokovalikoimaan (tai niin ainakin myyjä vakuutteli).

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom