Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mistä saa kattilan, jossa on höyryosa että voi höyryttää kasviksia?
Kaupasta löydät keittiötarvikeosastolta höyrytysritilän, joka käy kattilaan kuin kattilaan eikä maksa montaa euroa. Ajaa täysin saman asian.

Olettaa myös sopii, että tällainen höyrytyskattilakin saattaisi samaiselta osastolta löytyä.

Kaikenmaailman juhlia kun tässä on ollut niin tulipahan huomattua, että ainoastaan yksi kauluspaita menee päälle ilman että napit pingottuvat rintakehän kohdalta tai hartioista.

Siispä, onko joku huomannut jonkun hyvän mallin / merkin, jolla olisi valikoimissa kauluspaitoja ( siis en puhu nyt pukupaidoista ) jotka istuisivat hyvin tälläiselle 195/90 jampalle? Tuntuu, että koon pitäisi olla luokkaa XL, jotta hihat ja paita yleensäkin olisi tarpeeksi pitkä. Ongelmaksi tuleekin sitten se, että XL-koon paita lököttää pahasti vatsan kohdalta. Eli pitäisi olla jonkinlainen XL-koon slimpaita, jossa tilaa hartioillekin? :D Opiskelija kun olen niin rahaakaan ei mihinkään mahdottomuuksiin ole.

Esim. tuolta http://www.nautikulma.fi/index.php?type=0&id=128 ja monista muistakin venetarvikeliikkeistä

Joo, just tommonen. Tosin tarkistin veneen ja se onkin ihan 1-runkoinen vene, eli teen vain reijän pohjaan ja pistän kiristettävän tulpan siihen. Kiitti kuitenkin. Tässä kahvit palkaksi:

cappuccino-caffe-luxxe-michele-roohani.jpg

Mistä Tivoli Audio PAL järkevään hintaan? Suomen 200e tuntuu lähinnä tyhmältä.

Mä tilasin Glorian Koti -lehden. 18kk ja 127 euroa, "kaupan päälle" sain Tivoli Audio Model One -radion:
http://sanoma.magazine.fi/lahjatilaus/gloriankoti/

Radio oli siis hankinnassa ja tuosta sen sai halvimmalla + ihan luettavan lehden "ilmatteeks" ;)

PALista en tiedä sit... tsekkaa noi muiden lehtien tarjoukset tuolta jos vaikka olisi PALiakin, jossain muistelen nähneeni kytkynä.
Radion sai heti kun ensimmäinen lehtikin tuli.

Onko mitään nettikauppaa, missä olisi tarjolla Iisakki Järvenpään puukkoja?

Kaikenmaailman juhlia kun tässä on ollut niin tulipahan huomattua, että ainoastaan yksi kauluspaita menee päälle ilman että napit pingottuvat rintakehän kohdalta tai hartioista.

Siispä, onko joku huomannut jonkun hyvän mallin / merkin, jolla olisi valikoimissa kauluspaitoja ( siis en puhu nyt pukupaidoista ) jotka istuisivat hyvin tälläiselle 195/90 jampalle? Tuntuu, että koon pitäisi olla luokkaa XL, jotta hihat ja paita yleensäkin olisi tarpeeksi pitkä. Ongelmaksi tuleekin sitten se, että XL-koon paita lököttää pahasti vatsan kohdalta. Eli pitäisi olla jonkinlainen XL-koon slimpaita, jossa tilaa hartioillekin? :D Opiskelija kun olen niin rahaakaan ei mihinkään mahdottomuuksiin ole.

Teettäminen ei ole huono vaihtoehto. Eikä kovin kalliskaan kunhan tietää missä teettää. Tai viet vatsan kohdalta lököttävän ompelijalle joka kaventaa paidan. Tai kavennat itse, jopa minä osasin.

Tiedän että ei varmaankaan sovi tähän ketjuun, mutta voisko joku kertoa millaisia ovat Gazozin t-paidat kooltaan. Onko XL-joillekin kunnon bodymunkeille ja L-kaikille wannabebodareille? Jos jollain on L-tai XL-kokoisia paitoja niin olisiko mahdollista mitata sekä kylkisauma-kylkisauma että hartia-vyötärö mitat ja laittaa tänne? Kiitos jo etukäteen mahdollisesta vaivannäöstä

Mistä löytyisi kuvan tyylinen musta kumitulppa pieneen (ehkä 2-4mm) ruuvinreikään?

6381099.jpg

Jos löytyy niin mä tahdon valkosen muovitulpan. Noin 1mm reikään. (Rekisterikilven peitelevyyn).
Lisäksi musta muovinen samanlainen puskurissa oleviin ruuvinreikiin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom