Tavaroiden ostopaikat (kysymykset + vastaukset)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Flesh
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mistä ostatte halpoja(tyyliin 5-10€) hihattomia t-paitoja?
HMstä olen yleensä ostanut mutta nyt niillä on ilmeisesti joku uusi designi niin ne näyttää enemmänkin rintsikoilta.

Nyt on haastava! Ratkaisijalle palkkio!

Soutuveneen pohjaan reikä
Eli joku semmonen juttu, joka olisi vähän kuin 2 paksua pulttia joissa on reikä keskellä tulppaa varten ja ne voisi ruuvata toisiinsa kiinni pohjaan tehdyn reijän molemmilta puolilta. Eli tommonen:

tulppa.jpg

Alemmassa on sisäpuolella vastakierteet, joten noi kierretään yhteen ja vene jää tuohon väliin.

Kiitän Huppe. Tuon tyylisiä stetsoneita vähän haeskelinkin. Tuon olkistetsonin taidan laittaa tilaukseen. Vielä kun löytäs tuon tyylisen hieman uniikimman, niin aina parempi.

Kiitän Huppe. Tuon tyylisiä stetsoneita vähän haeskelinkin. Tuon olkistetsonin taidan laittaa tilaukseen. Vielä kun löytäs tuon tyylisen hieman uniikimman, niin aina parempi.

Mulla on tommonen mutta Von Dutch -merkkinen. Meinaat ettei aito Stetson ole Suomessa "uniikki"? :D
Satanen hatusta rajoittaa ostajia jo hieman ;)

Mistä ostatte halpoja(tyyliin 5-10€) hihattomia t-paitoja?
HMstä olen yleensä ostanut mutta nyt niillä on ilmeisesti joku uusi designi niin ne näyttää enemmänkin rintsikoilta.

http://www.t-paidat.fi/index.php Jos haluu vaan blankkoja t-paitoja niin toi on ehdottamasti halvin paikka ostaa, hihattomia, pitkähihasia, huppareita...
Ite oon pari kertaa tilannut ja alle viikossa tuli tavarat.

Nyt on haastava! Ratkaisijalle palkkio!

Soutuveneen pohjaan reikä
Eli joku semmonen juttu, joka olisi vähän kuin 2 paksua pulttia joissa on reikä keskellä tulppaa varten ja ne voisi ruuvata toisiinsa kiinni pohjaan tehdyn reijän molemmilta puolilta. Eli tommonen:

tulppa.jpg

Alemmassa on sisäpuolella vastakierteet, joten noi kierretään yhteen ja vene jää tuohon väliin.
Esim. tuolta http://www.nautikulma.fi/index.php?type=0&id=128 ja monista muistakin venetarvikeliikkeistä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom