Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oon muuten ihan varma, että ko. kaveri kirjoittelee myös tänne. Onhan noissa KT-päiväkirjoissa ollut joskus kuvia Hynysen naurettavasta vinyylipenkistä.Hynynen sanoi:Valitus [Pohjanmaasta] sikseen. Olemme ratkaisseet ongelman. Hankimme bussiin ison maantiekartan ja vedimme tussilla mustaksi koko vitun Pohjanmaan. Jätimme vain Vaasan ja Seinäjoen kartalle. Annoimme kartan keikkamyyjällemme sekä Suomen hallitukselle. Eiköhän homma ala toimimaan. Toivomme hallituksen tarttuvan ehdotukseemme täydellä tarmolla ja lahjoittavan koko alueen Ruotsille. Näin kasvaisi molempien maiden keskimääräinen älykkyysosamäärä.
Tuo oli yksi-yhteen kuvaus tilanteesta viidentoista vuoden takaa. En ihmettele jos touhu on edelleen samanlaista.Arvid sanoi:osuvin on silti Pohjanmaa-analyysi.
Toi eka kappale sopii yhteen kaveriin ja sen muijaan ku nyrkki silmään. Nauroin ihan kippurassa. :thumbs:Ehkä joku ottaa arvon Hynysen häröt jutut vähän liian tosissaan. :thumbs:Irina sanoi:Mä luulen että Hynynen on homo. Jos on noin katkera naissukupuolta kohtaan niin se on jopa toivottavaa. Ehkä naapurin tyttö on lyönyt liian monta kertaa hiekkalaatikolla lapiolla päähän.
Irina sanoi:Mä luulen että Hynynen on homo. Jos on noin katkera naissukupuolta kohtaan niin se on jopa toivottavaa. Ehkä naapurin tyttö on lyönyt liian monta kertaa hiekkalaatikolla lapiolla päähän.
.