Tavaran äärellä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Inska
  • Aloitettu Aloitettu
Kannattaa noita muitakin kirjoituksia lukea, varsinkin se tamponi-juttu oli aika mainio. Osaa Hynynen kirjoittaa. :rock:

Silkkaa faktaahan tuo juttu oli :) . Lisäksi kirjoitelma otsikolla "Analysoikaamme yhdessä nykylyriikkaa" meinas saada mut tippumaan tuoliltani.

Ei saatana :lol2: Toi pieru on taikuutta oli kanssa ihan helvetin hauska.

Hynynen on ollut mun idoli jo vuosikaudet... Tämän vuoden Ilosaarikirjoituksista (jotka ovat kyllä jo alusta asti toistaneet itseään tai kotiteollisuus.comissa olevia) osuvin on silti Pohjanmaa-analyysi.

Hynynen sanoi:
Valitus [Pohjanmaasta] sikseen. Olemme ratkaisseet ongelman. Hankimme bussiin ison maantiekartan ja vedimme tussilla mustaksi koko vitun Pohjanmaan. Jätimme vain Vaasan ja Seinäjoen kartalle. Annoimme kartan keikkamyyjällemme sekä Suomen hallitukselle. Eiköhän homma ala toimimaan. Toivomme hallituksen tarttuvan ehdotukseemme täydellä tarmolla ja lahjoittavan koko alueen Ruotsille. Näin kasvaisi molempien maiden keskimääräinen älykkyysosamäärä.
Oon muuten ihan varma, että ko. kaveri kirjoittelee myös tänne. Onhan noissa KT-päiväkirjoissa ollut joskus kuvia Hynysen naurettavasta vinyylipenkistä.

"On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä."

:lol2:

Arvid sanoi:
osuvin on silti Pohjanmaa-analyysi.
Tuo oli yksi-yhteen kuvaus tilanteesta viidentoista vuoden takaa. En ihmettele jos touhu on edelleen samanlaista.

Välillä vaan meinaa vähän tökkiä tuo sen yltiöpessimistinen asenne...mutta onhan tuo KT:n musa ainaski mun mielestä menny hirveesti etiäppäin ja äijällä on kyllä fiksuja juttuja, ei siinä mitään :rock:

"Nainen haluaa näkyviä merkkejä yhteiselosta ja keskinäisestä rakkaudesta. Näitä merkkejä ovat esim. lapset tai suhteen alkupuolella kotieläimet. Koira tai kissa on hankittava, tai vähintään kultakalat, joita sitten yhdessä hoivataan. Juostaan, perkele, yhdessä pitkin puistoa ja "koulutetaan" yhteistä koiranpentua. Heitellään keppiä ja käskytetään niin perkeleesti. Nauretaan yhdessä, kun on niin ihanaa yhteisen harrastuksen äärellä, keräillä jotain koiranpaskaa puiston nurmikolta paperipussiin pienellä lapiolla tai kumihanskalla. Miestä koko touhu yleensä vain vituttaa, hän tekisi koirasta mielellään vaikka lämpimän karvahatun, mutta ei auta, ei. Koiran kanssa on peuhattava, muuten mies ei rakasta naista tarpeeksi ja sanomista tulee.

On ne aika epeleitä ne naiset. Mutta onneksi niillä on aina hyvät tissit ja perse. Naamalla ja älykkyydellä nyt ei ole niin väliä. Turhaa hifistelyä."

:hyper: Toi eka kappale sopii yhteen kaveriin ja sen muijaan ku nyrkki silmään. Nauroin ihan kippurassa. :thumbs:

Mä luulen että Hynynen on homo. Jos on noin katkera naissukupuolta kohtaan niin se on jopa toivottavaa. Ehkä naapurin tyttö on lyönyt liian monta kertaa hiekkalaatikolla lapiolla päähän.

Irina sanoi:
Mä luulen että Hynynen on homo. Jos on noin katkera naissukupuolta kohtaan niin se on jopa toivottavaa. Ehkä naapurin tyttö on lyönyt liian monta kertaa hiekkalaatikolla lapiolla päähän.
Ehkä joku ottaa arvon Hynysen häröt jutut vähän liian tosissaan. :thumbs:

Irina sanoi:

Mä taas luulen, että sua vituttaa se, että noi Hynysen jutut pätee osittain sinuunkin, mutta et vain halua myöntää sitä. Noi jututhan on sitäpaitsi kirjoitettu pilke silmäkulmassa, jos et sitä tajunnut. Ja vaikka noi läpät ei tietysti pidä paikaansa läheskään kaikkien kohdalla, niin kyllä niissä piilee totuuden siemen. Hauskoja juttuja :hyper: .

Back
Ylös Bottom