Tauon paikka?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Ikä
40
Olen tässä puoli vuotta treenaillut säännöllisesti. Ekat n. neljä kuukautta 3 kertaa salilla viikossa ja nyt oon sitten käynyt 4 kertaa viikos. Sitä ennen ei paljoakaan salikokemusta. Pelkästään kotona sillontällöin punttia nostellut. Nyt tuntuu että kun käsiä pidän vähän aikaa ylhäällä niin alkaa jo tuntumaan hartioissa ja tuntuu että on aivan pakko laskee kädet. Ja sekin jos yritän suojata silmät kädellä auringolta niin sekin alkaa jo vähän ajan päästä tuntumaan hartioissa. Niin ja niskatkin tuntuisivat ainakin olevan levon tarpeessa..

Olen tässä puoli vuotta treenaillut säännöllisesti. Ekat n. neljä kuukautta 3 kertaa salilla viikossa ja nyt oon sitten käynyt 4 kertaa viikos. Sitä ennen ei paljoakaan salikokemusta. Pelkästään kotona sillontällöin punttia nostellut. Nyt tuntuu että kun käsiä pidän vähän aikaa ylhäällä niin alkaa jo tuntumaan hartioissa ja tuntuu että on aivan pakko laskee kädet. Ja sekin jos yritän suojata silmät kädellä auringolta niin sekin alkaa jo vähän ajan päästä tuntumaan hartioissa. Niin ja niskatkin tuntuisivat ainakin olevan levon tarpeessa..

Tai lihashuoltoa kuten venyttelyä ja hierontaa? Totaalilepo tuskin pitemmän päälle kannattaa, ehkä kevyempi treenijakso olis parempi vaihtoehto..:)

... kun käsiä pidän vähän aikaa ylhäällä niin alkaa jo tuntumaan hartioissa ja tuntuu että on aivan pakko laskee kädet...

Isommat kädet on raskaammat kantaa. ;)

Siis ajattelin vain sellaista viikon taukoa salista. Venyteltyä tulee mutta hierontaa ei ole oikein ollut.

Tuosta kevyemmästä treenijaksosta tuli mieleen. Teen yhden viikon maximi painoilla jollain pienillä toistoilla, ehkä viiden. Sen viikon jälkeen seuraava viikko 6-12 toistomäärillä mut ei tietty maximilla. Ja sitten jollain 15-20 toistomäärillä. Olen tähän asti tehnyt koko ajan 6-12 toistomääriä 2-3 sarjaa. hyväähän se vaan tekee jos vaihtaa välillä että ei lihakset totu samaan ja ehkä tuloksetkin lähtee paremmin nousuun.

BOSS, :D

toi on ihan normaalia ja siitä on paljon puhetta esim. "negatiiviset asiat joita olet salin myötä joutunut kokemaan" ketjussa.

Itse oon nyt pitänyt 2 viikon tauon kaikesta kehoilusta ja vetänyt vaihteeksi pelkkää kaljaa/viinaksia ja syönyt ihan mitä sattuu. Onnekseni kroppa on edelleen kovassa kuosissa ja paino pysynyt samassa eikä ole tullut kuin ajoittaista päänsärkyä aamuisin. Huomenna alkaa taas kova treeni-setti ja ruoka-asiat kuntoon.com. Onneksi kuuluun niihin, joilla aineenvaihdunta ja geenit suosivat kunnossa pysymistä vaikka itse ei aina niin suosisikaan. Itse sitä mieltä, että kun tunnet kehosi tee sen mukaan eli lepoa jos tarve vaatii.

Itsellä nyt reilu 2kk treeniä takana ja kolmisen viikkoa vielä pitäis painaa. Sitten tehty ohjelman mukaan 3kk ja ajattelin pitää viikon levon ja venytellä. Miltä kuulostaa?

Ei kannata mitään viikon taukoja noin lyhyen reeniajan jälkeen pitää :D Venyttelet illalla reenien jälkeen jos venytellä haluat.

Itsellä nyt reilu 2kk treeniä takana ja kolmisen viikkoa vielä pitäis painaa. Sitten tehty ohjelman mukaan 3kk ja ajattelin pitää viikon levon ja venytellä. Miltä kuulostaa?

Eikä sen reenin pitäs tuntua siltä että PITÄÄ ja PAINAA :rolleyes: :kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No eipä tossa tauko paras vaihtoehto ole jos olo on virkeä ja treeni muuten kulkee. Hierojalle mä ekana lähtisin ja ottaisin sen venyttelyn mukaa ohjelmaan. Harkiat kun jumii, tulee just tuollaisia oireita mitä ketjun aloittaja kuvaili.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom