Taukojen pitäminen Kreatiinista.

BCAA-valmisjuoma -40%
Hei kaikki Pakkotoistolaiset! Yksinkertaisesti homman nimi on se että mulla on Fastin Kreatiinia. Ohjeessa lukee että tauko pitää pitää kreatiinista aina 5-6 viikon kreatiini "ylläpitö" jakson jälkeen ja tauon pituus pitäisi olla 1-2 kuukautta ja mitä hemmettiä? Kaikkihan tietää jos oikeasti tekee research asiasta ja tietoa niin kreatiinia kun ottaa 5 grammaa päivässä koko loppuelämän ajan niin kaikki pitäisi olla fine. Lukuunottamatta ihmisiä kenellä on jotain munuaisongelmia tai jotain tälläistä. Mutta silti mietin mihin toi käyttöohje perustuu? Eikö kaikki Kreatiini monohydraatit ole ihan samaa kamaa? En halua mitään ongelmia itselleni tai mitään ja tottakai jos käyttöohjeessa lukee tälläinen niin sitä pitäisi noudattaa.. mutta ehdin jo ostaa pari pönikkää tuota Fastin kreatiinia ilman lukematta mitään käyttöohjeita ja nyt pitäisi kuulemma pitää taukoa kreatiinista. Tietenkin voin korjata asian ostamalla jotain muuta kreatiinia mitä voi käyttöohjeen mukaan käyttää jatkuvasti, mutta silti kiinnostaa tietää mihin tuo Fastin käyttöohje perustuu? Olisiko täällä jotain sellaista henkilöä kuka tietäisi asiasta jotain? Uskallanko nyt vedellä tuota Fastin kreatiinia vastoin käyttöohjeita pitämättä mitään taukoja?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -33%
Muinaisjäänteitä taitaa olla se ohje. Kiskot sen 5-10g päivään niin pitkään kun haluat kreatiinin vaikutukset. Senhän pitäisi olla vaan yksi ainesosa(kreatiinimonohydraatti) joten merkillä ei ole väliä, pitkälti samaa tavaraa samalta tehtaalta kaikki.

Muinaisjäänteitä taitaa olla se ohje. Kiskot sen 5-10g päivään niin pitkään kun haluat kreatiinin vaikutukset. Senhän pitäisi olla vaan yksi ainesosa(kreatiinimonohydraatti) joten merkillä ei ole väliä, pitkälti samaa tavaraa samalta tehtaalta kaikki.
Joo itsekin ymmärtänyt näin. Mutta mietityttää silti vähän. Olen kuitenkin erittäin tarkka omasta terveydestä ja en todellakaan halua kreatiinin takia mitään ongelmia. FAST vaikuttaa erittäin laadukkaalta yritykseltä ja näin poispäin. Mutta silti mietityttää tuo ohje siinä kreatiini purkissa..eivät he varmaan turhaan sitä siihen laittaisi🤔 Pakko varmaan jättää vaan ottamatta ja siirtyä johonkin muuhun kreatiini merkkiin ihan vain näin varmuuden vuoksi.

Kreatiinilla ei kyllä saa mitenkään vahinkoa aikaan. Korkeintaan janottaa vähän enemmän jos liikaa ottaa. Jos noin paljon huolettaa kreatiini niin älä ota ollenkaan.

Mä olen aina käyttänyt tuolleen kausittain. Ajoitan sitten sopiviin kohtiin vuoden treenikiertoa 2-3kk kreatiinin käytön. Huomaakin sen vaikutuksen paremmin noin kun ei aina käytä. Osin myös sen takia, että en vaan jaksaa jotain jauhoja aina ottaa, niin tuollainen silloin tällöin kuuriluonteisesti onnistuu

myprotskun sivuilla jotain juttua taukojen pitämisestä kreatiinista. Puhutaan että kreatiinin positiiviset vaikutukset vähenisi jos jatkuvasti ottaa. Itse olen kyllä ollut käsityksessä että on ok ja järkevää ottaa hautaan asti 60 vuotta putkeen kreatiinia päivittäin.

Itse olen kyllä ollut käsityksessä että on ok ja järkevää ottaa hautaan asti 60 vuotta putkeen kreatiinia päivittäin.
Nimenomaan järkevää syödä lisäravinteena varsinaisen ravinnon kautta tulevan kreatiinin lisänä, kyseessä on loppujen lopuksi vain energialähde.

Eiköhän tuo ole kokonais kehityksen kannalta aivan sama miten kreatiininsa ottaa. Tai ottaako ollenkaan. Puhutaan erittäin marginaalisesta asiasta. Aika monelle kreatiini ei vaikuta mitenkään. Ei anna itsellekään mitään efektiä.

PREZONE Stimulant free 625 g -40%
Jos otan, niin teelusikallinen suuhun ja vettä perään. Joskus jaksoin olla tarkka kaikista latausjaksoista, mutta nyt mennään aika fiilispohjalta. Jos jää joskus ottamatta niin eipä tuo maailmaa kaada.

Eiköhän tuo ole kokonais kehityksen kannalta aivan sama miten kreatiininsa ottaa. Tai ottaako ollenkaan. Puhutaan erittäin marginaalisesta asiasta. Aika monelle kreatiini ei vaikuta mitenkään. Ei anna itsellekään mitään efektiä.

Siinä on ilmeisesti iso vaihtelu miten toimii. Itellä suht selvä vaikutus suorituskykyyn.

Kreatiinilla myös havaittu kognitiivista suorituskykyä boostaava vaikutus.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joo itsekin ymmärtänyt näin. Mutta mietityttää silti vähän. Olen kuitenkin erittäin tarkka omasta terveydestä ja en todellakaan halua kreatiinin takia mitään ongelmia. FAST vaikuttaa erittäin laadukkaalta yritykseltä ja näin poispäin. Mutta silti mietityttää tuo ohje siinä kreatiini purkissa..eivät he varmaan turhaan sitä siihen laittaisi🤔 Pakko varmaan jättää vaan ottamatta ja siirtyä johonkin muuhun kreatiini merkkiin ihan vain näin varmuuden vuoksi.
Niinkuin nerokin jo sanoi,kreatiinia vaihtamalla ei kyllä ole mitään merkitystä. Ja terveyttä et kyllä saa pilattua jos jatkuvasti haluat ottaa.

Siinä on ilmeisesti iso vaihtelu miten toimii. Itellä suht selvä vaikutus suorituskykyyn.

Kreatiinilla myös havaittu kognitiivista suorituskykyä boostaava vaikutus.
Niin on. Yksilökohtaista. Itse syön vähän lihaa ( 1-2 x vko) niin voisi olettaa että kärsin kreatiinin puutteesta. Mutta ei vain lisäravinteena otettuna vaikuta 🤷‍♂️ Ostin kyllä just kreatiinia kun sain 4e pussi - 60% alesta 😅 Pitää joskus syödä pois. Eipä siitä haittaakaan ole 🙂

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom