tatuointi Virossa

Niin menen käymään torstaina Tallinnassa ja ajattelin että jos kävisi laittamassa jonkin pienen mustavalkoisen tatuoinnin.

Olisiko kellään tietoa että uskaltaako siellä ottaa, että onko puhtaita neuloja ja jos hinnoista olisi kellään mitään tietoa?

Kiitos etukäteen vastauksista. :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jos ottaisin tatuoinnin, niin en viitsisi säästellä siinä muutamaa kymmentä euroa. Kyse on kuitenkin asiasta, joka tavallisesti on ihossa koko loppuelämän. Jos pieni, mustavalkoinen tatuointi maksaa Suomessa 50-100 €, niin onko se nyt sen arvoista, että otat tietoisen riskin esim 50 € takia?

Jep, itse en näe mitään syytä ottaa Virossa tatskaa. Saa nähdä mikä on kaverin ilme kun kyselet autoklaavia, kertakäyttöisiä neuloja sekä terveysviraston tms. todistuksia. Tietenkin jos nuo on kunnossa ja paikka muutenkin siisti niin riski on toki pienempi.

Tisseissä se säästö on huomattavampi kun tatskoissa...

Ripe sanoi:
Tisseissä se säästö on huomattavampi kun tatskoissa...
Jees, niin kauan kuin leikkaus onnistuu ja vieläpä ilman jälkikomplikaatioita. Jos olisin itse nainen ja haluaisin silikonit, niin säästäisin sen 7500 € kasaan ja marssisin Nordströmille. Varmasti 95 % Virossa tehdyistä leikkauksista onnistuu ilman komplikaatioita, mutta enpähän itse olisi valmis ottamaan sitä riskiä, että olisin (tai mahdollisesti tuleva tyttöystävä, jos haluaa implantit ottaa) se viiteen prosenttiin kuuluva tilastopoikkeama.

Täytyy varmaan ostaa suomessa sittekin kun se voi laittaa vituttaan kun huomaa jälkeenpäin että kappasvaan hiv se sieltä tulikin kaupanpäälle. :itku:

Paitsi siinä tapauksessa voisin ostaa että tietäisin varmasti minkälainen liike on kyseessä.

Yks kaveri kävi laitattamassa lahden takana kuoret hampaisiinsa ja sen kertomuksen mukaan en antais siellä ittelleni tehdä hiustenleikkuuta vaativampaa operaatiota. Aika erikoiset toimintatavat siellä.

Torstaina tallinnaan? ....Niin minäkin olen menossa, luokkaretki tiedossa, ryhmä rämä koolla(ja viinaa ei säästellä)..... Millä laivalla muuten menet?

Edit: Mitähän mää oikein sekoilen, lähtöhän on mulla vasta 12 päivä torstaina....

Me lähetään tuolta kauppiksesta kans suurenmoiselle luokkaretkelle mukaan lähtee yhteensä 6 äijää.

Se on melodia jolla me mennään 5.2

osama airlines sanoi:
Niin menen käymään torstaina Tallinnassa ja ajattelin että jos kävisi laittamassa jonkin pienen mustavalkoisen tatuoinnin.

Olisiko kellään tietoa että uskaltaako siellä ottaa, että onko puhtaita neuloja ja jos hinnoista olisi kellään mitään tietoa?

Jos tarkoitit tuon asian niin että tatuointiin tulisi myös valkoista väriä, niin en suosittele. Siinä maksaa turhasta. Valkoinen väri ei pysy ihossa kauaa. Valkoisen kohta kandee jättää ihon väriseksi.

Mä teettäisin tuon Suomessa. Vaikka HIV riski olisi olematon niin epäonnistuneen tatuoinnin poistaminen on helvetin kallista. Suomessa on hyvä kuluttajansuoja ja muistaakseni tatuoijilla on joku kattojärjestö, joka tarkkailee ammattitaitoa?

Ota ainakin noista selvää, ennen kuin Virossa teetät tatuoinnin.

edit. Rahaa pystyy säästämään monessa paikassa, mutta tuossa kohtaa en sitä välttämättä säästäisi.

Joskus muinoin oli mustanmäen torilla, siellä sisällä hallissa, (vai miksi sitä haluaa kutsua) valehtelematta 65v mummo aparaattinsa kanssa valmiina hakkaamaan mustetta kännisille suomalaisille. Silloin päätin etten koskaan ota tatuointia. Aika kuultaa muistot ja torstaina taas uutta kuvaa ottamaan... :D

osama airlines sanoi:

Ihan hyvin voi ottaa tatuoinnin siellä. Katot vaan, että on suhteellisen siisti paikka yms. Omaa järkeä saa käyttää. Voisin itsekkin ottaa aivan hyvin tatuoinnin Virossa. Ei ne sen paskempia ole kuin suomessakaan otetut.

HIV ei taida tarttua tatskatykistä, ellei sitten ruutata suoraan toisesta toiseen hostiin. HIV tarttee isännän, eikä se kovin kauaa kynän päässä elele.

Mutta anyways, Putka tattooseen linja-autoasemalle vain. Ei noi niin jumalattoman kalliita ole. Ite maksoin 120€/käsi ja 100€ niskasta. Tarkoitus olisi seuraavaksi napsasta koko rinnanleveydeltä 2 riviä tekstiä.

http://www.putkatattoos.com/

Mike sanoi:
Ei noi niin jumalattoman kalliita ole. Ite maksoin 120€/käsi ja 100€ niskasta.

Minkäslainen tatuointi sulla on kädessä. En oo mielestäni huomannu mistään kuvista. Ite oon ajatellu sellasta mikä oli american history x:ssä sillä toisella jampalla, haban ympärillä piikkilanka. Mitähän sellanen maksais...?

Marek sanoi:
Minkäslainen tatuointi sulla on kädessä. En oo mielestäni huomannu mistään kuvista. Ite oon ajatellu sellasta mikä oli american history x:ssä sillä toisella jampalla, haban ympärillä piikkilanka. Mitähän sellanen maksais...?

Tuolla tatuointitredissä on noi kuvat.

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=1643&page=3&pp=20&highlight=tatskat
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=1643&page=4&pp=20&highlight=tatskat

Piikkilankaa on jokatoisella, jos ei sitä, niin tribaali tai suomileijona, aika persoonaton valinta IMO.

Marek sanoi:
. Ite oon ajatellu sellasta mikä oli american history x:ssä sillä toisella jampalla,
Tässä vaiheessa mietin että meinaatko oikeesti ottaa rintaan suuren hakaristin. Ei olisi mikään kauhean massa teko.

taisto sanoi:
Tässä vaiheessa mietin että meinaatko oikeesti ottaa rintaan suuren hakaristin. Ei olisi mikään kauhean massa teko.
Marek sanoi:
Ite oon ajatellu sellasta mikä oli american history x:ssä sillä toisella jampalla, haban ympärillä piikkilanka.
Ei kukaan ole hakaristiä ottamassa.

taisto sanoi:

Tässä nyt ei ollu kyse mistään hakaristeistä.
Mike oli kyllä oikeessa siinä et sellanen tribaali tai piikkilanka on "melkein jokasella"

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom