Tatuointi, missä ottaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja MTM1977
  • Aloitettu Aloitettu

MTM1977

WTF
Mode
Mulla on pitkään ollut suunnitteilla tatuoinnin ottaminen ja kesän jälkeen ajattelin vihdoin sitten toteuttaa sen.

Nyt olisi mukava kuulla suosituksia hyvistä tatuointiliikkeistä, mielellään Turku-Helsinki akselilla (asun Salossa, mutta tuon takia voin toki siis Turkuun tai Helsinkiin ajella).

Suosittelut vain omien kokemuksien perusteella, ei siis tyyliin "mä kuulin, että se ois hyvä paikka"... Jos on tietoa hinnoista niin nekin toki mukaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Duck's tattoo Helsingin Itäkeskuksessa, ja tekijäksi Diego Villanello. Suomen ensimmäinen ja monesti parhaaksi haukuttu paja.

Joo Diego on tuttu jätkä, ei tatuoinnin kautta kuitenkaan. Rento äijä ja kuulemma osaa työnsä helvetin hyvin. Monella sukulaisellani ja heidän ystäväpiireillään on Diegon tekemiä tatskoja. :5:

Paradise tossa pakkiskaupan naapurissa. Kävin itse siellä ottamassa hiljattain kuvan.

http://www.fabulousparadise.com/

Tuo ois siinä mielessä hyvä ratkaisu, että sitten voisi samalla vihdoin vierailla kaupallakin...

Osaatko Mike hinnoista sanoa mitään?
Suunnitteilla on sellainen kohtuullisen kokoinen kuva olkavarteen ja myöhemmin mahdollisesti toinen forkun "kämmenpuolelle".

Duck's tattoo Helsingin Itäkeskuksessa, ja tekijäksi Diego Villanello. Suomen ensimmäinen ja monesti parhaaksi haukuttu paja.

No tämä on pro äijä kyllä. Ja mukava mesta muutenkin. Saman paikan Jartsa on myös helvetin kova töhertäjä.

Eli jos tänne meet, voit ainakin olla varma että saat ammatilaisen tekemän töherryksen. :thumbs:

www.duckstattoo.com

Tuo ois siinä mielessä hyvä ratkaisu, että sitten voisi samalla vihdoin vierailla kaupallakin...

Osaatko Mike hinnoista sanoa mitään?
Suunnitteilla on sellainen kohtuullisen kokoinen kuva olkavarteen ja myöhemmin mahdollisesti toinen forkun "kämmenpuolelle".

Eiköhän noilla kaikilla ole hinnat juuri sen hygienian ja muun menon mukaan.

Mä osaan, ainakin sen verran, että jos laatua löytää, niin ei kannata tinkiä.

En mä tinkiä aiokaan, mutta on se hyvä tietää, että mihin varautua ;)
Kyllä mä siihen joitakin satasia olen valmis pistämään.

En mä tinkiä aiokaan, mutta on se hyvä tietää, että mihin varautua ;)

Niin siis tarkoitin, että LAADUSTA ei kannata tinkiä. Tai siis hinnasta laadun kustannuksella. Tai jotain. Tarkoitin kuitenkin, kyl sä hiffaat.

(*** noin raamatun pituisen oman tekstinsä kirjoitusvirheiden korjaamiseen tarvittavan ajan pituinen huokaus***)

... pitäis pikkaisen ehkä yrittää keskittyä tuohon ilmaisuun :rolleyes:

Kohtuullisen kokoinen; eli 15cm korkea esim.? Riippuen kuin paljon pikkudetaljia siinä on. Aika sen hinnan ratkaisee, ei mikään muu.

Varmasti joudut siitä vähintään 300e pulittaa.. Mutta riippuu siis millanen kuva on.

Ei noita hintoja osaa sanoa kuin itse tatuoija, eihän tässä tiedä kukaan mitä olet hommaamassa.

Sepäs onkin yksi ongelma, kun en ole ihan tarkkaan vielä päättänyt... muutama vaihtoehto on mielessä ja niistä pitäisi jonkinlaiset luonnokset vääntää...

Eli tällä hetkellä vahvin vaihtoehto on Kiinalaistyylinen lohikäärme, hyvänä kakkosena tulee joku tribal/celtic tyylinen kuva... mä en aio tuota toteuttaa kuin aikaisintaan syyskuussa, joten on tässä onneksi aikaa miettiä.

Koko menee varmaan luokkaan 10-15cm korkea ja leveys sitten sen mukaan, että mikä se lopullinen päätös on.

Eli tällä hetkellä vahvin vaihtoehto on Kiinalaistyylinen lohikäärme, hyvänä kakkosena tulee joku tribal/celtic tyylinen kuva...
Koko menee varmaan luokkaan 10-15cm korkea ja leveys sitten sen mukaan, että mikä se lopullinen päätös on.

No hinta on 300-450e arvelisin, riippuen täysin detaljien määrästä. Voit myös mailaa sen kuvas sinne tatskaajalle. Kerrot vaan minkä kokosena tulee niin se kertoo sulle hinnan.

Lisätään suosituslistaan Legacy Tattoo Helsingin Punavuoressa. Itse suuntaan sinne taas lähiaikoina.

En tiedä mikä meininki muualla on, mutta kyllä tuolla hinta riippuu ainakin isommissa kuvissa tosiaan lähinnä siitä työajasta, ei esim. värien käytöstä. Samoilla vehkeillä ne väritkin hakataan, toki hiukan eri tekniikalla mikä voi sitten vaikuttaa session kestoon ja ehkä sitä kautta hintaan.

En tiedä mikä meininki muualla on, mutta kyllä tuolla hinta riippuu ainakin isommissa kuvissa tosiaan lähinnä siitä työajasta, ei esim. värien käytöstä. Samoilla vehkeillä ne väritkin hakataan, toki hiukan eri tekniikalla mikä voi sitten vaikuttaa session kestoon ja ehkä sitä kautta hintaan.

Juu, ei ne värit juurikaan vaikuta siihen hintaan. Saman hintasia ne on. Vaikuttaa siten että kun joutuu käytttämään monia eri värejä niin kestää pikkusen kauemmin tehä <-> pikkusen kalliimpi hinta.

69Tattoo Helsingin Metsälässä. Hankin omani sieltä. Vasta ensimmäinen kuva ja vielä täytyy vähän viimeistellä. Mutta jos / kun lisää toivon, niin sinne olen ajatellut taas suunnata.

Olen nähnyt Duck's Tattoossa tehdyn tatskan. Erinomaista jälkeä.
KinkyMouse Tattoo Hyvinkäällä kuulema myös hyvä paikka. Melkein yhtä pitkä ajomatka kuin Stadiinkin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom