Tatuoinnit ja lävistykset ovat out...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voda
  • Aloitettu Aloitettu
Jeme sanoi:
Hyi vittu!!!
Multa sais leikkaa vaikka kikkelin(kun sitä muutenkin pääsee niin harvoin käyttään :itku: ) irti ennemmin ku ottaisin tollasen silmä jutun!
kai nyt vitsailit. :( ennemmin silmä :nolo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tatuoinnit ihan ok, samoin jotkut lävistykset (esim. kullalla lävistys navassa :haart: ), mutta amputoinnit, implantit ihon alle ja vastaavat menee yli ymmärryksen. Se on kiva sitten tulla katumapäälle, kun on peukalonpäät amputoitu ja jorma muistuttaa nauravaa nakkia.

Ei kyllä pysty hyvällä tahdollakaan ymmärtämään... Täytyy olla tosi häiriintyneitä tapauksia, jotka amputointeja ottavat :confused:.

Eikä toi silmäkorukaan niistä kauaksi jää. Mahtoi olla jännää ekalla koekaniinilla :hyper:.

Luin tämän viestisäikeen alusta loppuun odottaen milloin tulee ensimmäinen kommenti tyyliin: "jokainen tehkööt kehollaan mitä vaan, ei siihen ole muilla sanomista", ja saa tällaisen touhun kuulostaman taas astetta terveemmältä

Ei sentään tullut, tästä saa varmaan vanhanaikaisen ihmisen maineen, mutta sormien katkomiset ja tollaset silmä systeemit pitäisi kieltää.

Kuinkakohan moni katuu katkottuja sormiaan vanhempana, kun ajattelee kuinka moni katuu jo tatskojaan, pakana vieköön!

Ah!
Sain uuden idean. Otetaan pala kalloa pois ja laitetaan sen tilalle pleksi niin voi SM-kisoissa näytellä ihmisille aivojaan, tosi Suomen mestarit (SM) värjäisi aivojen pleksin paljastamalle kohdalle tribaalikuvion.
Ja jos joku tollasen haluaa niin ei siinä pitäsi olla kenelläkään mitään sanomista.

tarkemo sanoi:
Luin tämän viestisäikeen alusta loppuun odottaen milloin tulee ensimmäinen kommenti tyyliin: "jokainen tehkööt kehollaan mitä vaan, ei siihen ole muilla sanomista", ja saa tällaisen touhun kuulostaman taas astetta terveemmältä

Ei sentään tullut, tästä saa varmaan vanhanaikaisen ihmisen maineen, mutta sormien katkomiset ja tollaset silmä systeemit pitäisi kieltää.

Jokainen tehköön kehollaan mitä haluaa, ei siihen ole muilla sanomista. Molemmat em. asiat toki mielestäni ovat minulle sopimattomia, mutta mitäpä sitä muiden puuttuvat sormet tai puhjenneet silmät minulle kuuluvat.

Kuinkakohan moni katuu katkottuja sormiaan vanhempana, kun ajattelee kuinka moni katuu jo tatskojaan, pakana vieköön!

Kuinkakohan moni katuu että meni naimisiin, vietti parhaat nuoruusvuotensa koulun penkillä ja tuhlasi loput töissä. Pitäisikö naimisiin meno, opiskelu ja työnteko kieltää, kun niitä mitä ilmeisimmin moni katuu ja menetettyä aikaa ei ole mahdollista enää saada takaisin?

Minusta ihmisen vapaa valinta mitä kropallaan ja ajallaan tekee pitäisi edelleenkin säilyä ihmisellä, vaikka valtio meitä tuotantohyödykkeitään kärkkäästi vahtiikin. Vai oletko sitä mieltä että ihmiset noin yleisellä tasolla eivät ole kyvykkäitä punnitsemaan riskejä, vaan jonkun muun pitäisi tehdä se heidän puolestaan?

PS. Miten kielletään esim. sormen katkaiseminen tai yleensäkään mikään mitä ihmiset voivat itselleen tehdä? Saisiko siitä sakkoja vai vankilaa, jos jää kiinni pariton määrä sormia käsissään?

IronMind sanoi:
Jokainen tehköön kehollaan mitä haluaa,

PS. Miten kielletään esim. sormen katkaiseminen tai yleensäkään mikään mitä ihmiset voivat itselleen tehdä? Saisiko siitä sakkoja vai vankilaa, jos jää kiinni pariton määrä sormia käsissään?

Tulihan se sieltä, ois pitänny vaan odottaa.

Laittomiksi siis sormenkatkaisut alan liikkeissä, sillä tavalla aivan varmaan karsiutuu osa katkonta halukkaista. Itse saa tietysti pätkiä niin että naksuna käy.

Samalla tavalla kun tatuointi paikat oli ennen suomessa kielletty niin oli tatuoituja ukkoja ja akkoja vähemmän, nyt kun joka kaupungissa on tatskabaari niin myös tribaaleja löytyy ukkojen käs'varsista jumalaton määrä ja perhosia akkain persiistä.

Kyllä se lisää sormen katkaisuoperaatioita jos joka kylän tatska seppä alkaa niitä luvanvaraisesti mainostamaan ja tekemään.

Aku-A sanoi:
:wanha: mulla oli tommonen jo viime vuonna. Eiköhän noita ensi kesän Pori jazzeilla tee kaikki ählyt ilman mitään hygieniaa...

:offtopic: Tuleekos usein vierailtua kyseisillä festareilla?? itte kun oon sieltä kotosin niin tulee käytyä joka kesä...

tarkemo sanoi:
Samalla tavalla kun tatuointi paikat oli ennen suomessa kielletty niin oli tatuoituja ukkoja ja akkoja vähemmän, nyt kun joka kaupungissa on tatskabaari niin myös tribaaleja löytyy ukkojen käs'varsista jumalaton määrä ja perhosia akkain persiistä.

Kyllä se lisää sormen katkaisuoperaatioita jos joka kylän tatska seppä alkaa niitä luvanvaraisesti mainostamaan ja tekemään.

OK. Näin voi tosiaan käydä, että helppo saatavuus vaikuttaa jonkin asian yleisyyteen.

Entäpä miten perustelet tällaisen ainoastaan henkilöä itseään vahingoittavan asian kieltämisen? Minusta itsemääräämisoikeuden omaavien ihmisten holhoaminen "henkilö voi tulla katumapäälle"-motiivilla, kuulostaa vähän oudolta. Eikö tuolla perusteella pitäisi kieltää kaikki mahdollinen liiketoiminta, jolla on suoria tai välillisiä vaikutuksia ihmisen kehoon? Esim. ruokakauppa, erityisesti tuotteiden osalta joilla ei ole varsinaista ravitsemuksellista käyttöä, vaan niitä nautitaan ainoastaan mielihyvä mielessä.

Edelleen: miten perhoset muiden perseessä vaikuttavat sinun elämääsi?

IronMind sanoi:
OK. Näin voi tosiaan käydä, että helppo saatavuus vaikuttaa jonkin asian yleisyyteen.

Entäpä miten perustelet tällaisen ainoastaan henkilöä itseään vahingoittavan asian kieltämisen? Minusta itsemääräämisoikeuden omaavien ihmisten holhoaminen "henkilö voi tulla katumapäälle"-motiivilla, kuulostaa vähän oudolta. Eikö tuolla perusteella pitäisi kieltää kaikki mahdollinen liiketoiminta, jolla on suoria tai välillisiä vaikutuksia ihmisen kehoon? Esim. ruokakauppa, erityisesti tuotteiden osalta joilla ei ole varsinaista ravitsemuksellista käyttöä, vaan niitä nautitaan ainoastaan mielihyvä mielessä.

Edelleen: miten perhoset muiden perseessä vaikuttavat sinun elämääsi?

Tuo onkin sitten vaikeampi asia tuo.
Pitäsi päättää että mikä asia on sen verran vaarallista tai moraalitonta että henkilön itsemääräämisoikeutta olisi rajoitettava.
Tää sormijuttu on kiikun kaakun, omasta mielestä.

Toivottavasti et tarkoita sitä että kun ne on siellä muijien perseessä ne perhoset niin ei ne minua koske, kun en niitä kuitenkaan näe. Kiitti!

Aku-A sanoi:
:wanha: mulla oli tommonen jo viime vuonna.
Joo mutta se oli musta ja silmämunan vieressä ja hävisi itsestään.

"Eiköhän noita ensi kesän Pori jazzeilla tee kaikki ählyt ilman mitään hygieniaa..."

Ei ne kaikille niitä tee, sinä olet vain joutunut silmätikuksi.

tarkemo sanoi:

Mutta on tämä silti tekopyhä ja naurettava viestiketju foorumilla, jonka pääpuheenaihe on oman kehon muokkaaminen, osaksi jopa oman terveyden kustannuksella.

IronMind sanoi:
Näin voi tosiaan käydä, että helppo saatavuus vaikuttaa jonkin asian yleisyyteen.

Niinpä: tupakka, viina, tatuoinnit...........

:curs: :evil:

Helvetti sanoi:
Mutta on tämä silti tekopyhä ja naurettava viestiketju foorumilla, jonka pääpuheenaihe on oman kehon muokkaaminen, osaksi jopa oman terveyden kustannuksella.

Hormoneista ei ole pienintäkään haittaa oikein käytettynä.

Olen lukenut täältä.

Toi katumis-argumentti on ehkä typerin, mitä voi ääneen sanoa. Samat henkilöt voisivat todellakin olla sitten vaatimassa kieltolakia, koska viinapäissään meistä melkein jokainen on joskus tehnyt jotakin, mikä on kaduttanut. IronMindille olisi lähtenyt isot reput loistavasta paternalismin vastaisesta asenteesta. Hyvä jes.

ringside sanoi:
Toi katumis-argumentti on ehkä typerin, mitä voi ääneen sanoa. Samat henkilöt voisivat todellakin olla sitten vaatimassa kieltolakia, koska viinapäissään meistä melkein jokainen on joskus tehnyt jotakin, mikä on kaduttanut. IronMindille olisi lähtenyt isot reput loistavasta paternalismin vastaisesta asenteesta. Hyvä jes.

Sormien katkominen.
Vähän eri asia kun kännissä koheltaminen.

Ja mikä on paternalismi suomeksi?
Ja miksi sitä ei heti voinut kirjoittaa suomeksi?

Mutta se siitä. Minulla oli silti paras ajatus uudeksi läväriaiheeksi jonka kertaan tässä:

-------------------
Sain uuden idean. Otetaan pala kalloa pois ja laitetaan sen tilalle pleksi niin voi SM-kisoissa näytellä ihmisille aivojaan, tosi Suomen mestarit (SM) värjäisi aivojen pleksin paljastamalle kohdalle tribaalikuvion.
Ja jos joku tollasen haluaa niin ei siinä pitäsi olla kenelläkään mitään sanomista.
------------------

Tuon nimi vois olla aivotatska, tai ei sittenkään tässä ajassa. Se on BrainTattoo (tekijänoikeus mulle)

paternalismi = "holhoaminen".

Selitetään aikuisille ihmisille, että he eivät saa tehdä tiettyjä tekoja, koska he eivät ymmärrä "omaa parastaan". Minä en ymmärrä omaa parastani, kun tupakoin, ja roinaaja ei ymmärrä omaa parastaan roinatessaan.

Mun mielestä holhoamista on jopa loogisempaa kannattaa suhteessa viinaan, koska amputoinnista ei taatusti ole haittaa kuin yksilölle itselleen. Viina taas tunnetusti tuhoaa perheitä, aiheuttaa auto-onnettomuuksia yms.

En kirjoittanut sitä heti suomeksi, koska halusin kuulostaa fiksummalta kuin sinä.

tarkemo sanoi:
Sormien katkominen.
Vähän eri asia kun kännissä koheltaminen.

Pitäisiköhän kaikkien suomalaisten pistää aamupesulla kypärä päähän, ettei vain tule onnettumuuksia? Pitäisikö liikenne kieltää siksi, että jotkut ajavat kuitenkin ylinopeutta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom