Tatuoinnit ja lävistykset ovat out...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja voda
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onhan tuo shokeerava ja ihan hienokin. Itse en tosin laittaisi. Vaikk tekstissä mainittiin että operaatio olisi vaaraton niin kuitenkin aina on olemassa riski komplikaatioihin. Silmän kohdalla nuo saattaisivat olla hieman liian vaarallisia.

Kaikki nuo lävistykset ynm. menee yli minun ymmärryksen mutta tuo on jo huippunsa! Entä jos tuo lähtee silmässä irti? Kaikkea ne keksii...

Kaupanpäällisiksi saa näköjään kauniisti verestävät ja aivan ihanan suonikkaat silmänvalkuaiset.

Selittäkää joku mulle, miten tuo voi maksaa yli 1200 taalaa? :eek:

Suhteellisen riskitönhän tuo kai on, mutta jos ylipäätään jotain menee vikaan, niin aijaijai... :(

Narutumppu sanoi:
Selittäkää joku mulle, miten tuo voi maksaa yli 1200 taalaa? :eek:

Suhteellisen riskitönhän tuo kai on, mutta jos ylipäätään jotain menee vikaan, niin aijaijai... :(

Hinta varmaankin määräytyy tässä sen mukaan, kun noita ei voi ihan joka kojussa kadun varrella iskeä...

Net Virgin sanoi:
Hinta varmaankin määräytyy tässä sen mukaan, kun noita ei voi ihan joka kojussa kadun varrella iskeä...

Ensi kesän festareilla tämä on varma hittituote:

"Ota silmäkoru, kaupan päälle hassu merirosvoaiheinen silmälappu!"

maximillian sanoi:
Tulee olemaan varmasti yhtä kova hitti kuin sormien amputointi. :D

Odotas vaan siihen asti kun meidän lapset kasvavat. Silloin tuollainen on luultavasti muodissa eikä naurata enään.

:wanha: mulla oli tommonen jo viime vuonna. Eiköhän noita ensi kesän Pori jazzeilla tee kaikki ählyt ilman mitään hygieniaa...

Anteeksi vanhanaikaisuuteni mutta en voi sietää kehossa mitään ylimääräisiä killuttimia. Perustelen tämän sekä esteettisillä syillä että hygieenialla!

;)

Miehille vaikea kysymys: ottaisitko tommosen silmäkorun vai kikkelilävistyksen/-renkaan?

Olisi vaikea päättää. No ehkä kuitenkin tuon silmäkorun.

Hyi vittu!!!
Multa sais leikkaa vaikka kikkelin(kun sitä muutenkin pääsee niin harvoin käyttään :itku: ) irti ennemmin ku ottaisin tollasen silmä jutun!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom