Tatuoinnit ja ihon eläminen kehonrakennuksessa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alzhu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Niin, tuli tässä mieleen että mitäs jos ottaa tatuoinnin vaiheessa jossa on iso, ja sitten lihakset kutistuvat kun lopettaa treenaamisen esim. vanhempana. Niin mitä tatskalle tapahtuu? Entä toisin päin, jos ottaa tatuoinnin ennen lihasten kasvamista, sitten bodaa itsensä jääkaappipakastimeksi, niin miten tatskan käy?

Lisäkysymys: Itselläni havainnut taipumusta iholla saada "raskausarpia" kun olen laihduttanut rajusti ja iho on jäänyt mahasta tämän takia hieman roikkumaan. Onko vaarana että vanhemmalla iällä käy samalla tavalla lihasten häviämisen takia, kun treeni vähenee? Jos nyt joku päivä olisi iso äijä... Niin kai se iho siinä ehtii palautua kun pienenemin on hitaampaa kun rajussa laihdutuksessa?

Eikös tän nyt pitäs olla aika ilmiselvää? Kun lihakset kasvaa/kutistuu, iho kutistuu/laajenee jolloin tatuoinnin mittasuhteet muuttuu ja voi näyttää hieman oudolta.

Iän karttuessa ihon mukautuminen hidastuu ja maha jää helpommin roikkumaan kun iho ei enää pysty kutistumaan. Sama koskee lihaksia, mutta miksi ihmeessä lopettaisit treenaamisen vanhemmalla iällä jos vaan pysyt terveenä? Mukavampi se on sitten 80+ iässä kävellä omilla jaloilla selkä suorana ku rollaattorin avulla köpötellä :rolleyes:

Joo totta kai bodaus vaikuttaa tatskoihin ku iho venyy niin niiden mittasuhteet voi vähän kärsiä. Eräs kaverin kaverin kaverin tuttu oli ottanut olkavarteen naisen kuvan, alkanu käymään salilla ja muutaman vuoden päästä sillä oli kädessä lihavan naisen kuva :D

Itte oon ottanu 13 vuotiaana olkapäähän hiukan nyrkkiä pienemmän tatskan ja nyt kun on tullu melkein 20 senttiä käden ympärysmittaan niin onhan se nyt vittu huvittavan näkönen nykyään:hyper: Ja on se siirtynytkin enemmän tonne etuolkapäähän:D

Mulla kaverin kaverin tutun kaiman serkku oli laittanu arnold swartsenekkerin kuvan hauikseen, ja se oli sitten lopettanu horpan käytön ni tatska oliki vuoden päästä justin bieber.

Mulla kaverin kaverin tutun kaiman serkku oli laittanu arnold swartsenekkerin kuvan hauikseen, ja se oli sitten lopettanu horpan käytön ni tatska oliki vuoden päästä justin bieber.

:hyvä:

Ite joskus vuosi sitten kysyin tutulta tatuoijalta tuosta (lähinnä mietin raskausarpia) nii se sano että aika harvoin tulee ongelmia, mutta sehän on fakta että sitte vanhana pappana ku iho roikkuu nii ei ne tatuoinnit enää hienoilta näytä. Noh, kohta näen omalla kohdalla että miten se ihon venyminen vaikuttaa ku varmaan joulukuussa tulee leima otettua ja nyt viimeaikoina on tullut kasvettua ihan hyvään tahtiin..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom