Tatuoinnin suunnitelu

Joo sellast kuule ett onko kellää tietoo mistä löytys sellanen suht large lohari, mikä lähtis persiistä ja jatkus jonneki reiten alaosaan..? Siis jotai mallia, ku ite kyl fixailisin sitä itteni näköseks (hmm, do I look like a dragon?) koska boheemi taiteilija-sielu sisimmissäin oon.. ;)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:offtopic: Kun on ottanut tatskan, niin joutuuko pitämään paussia urheilusta sen jälkeen? Voiko tatskaa tehä paikkaan jossa on pieniä luomia?

Shagrath sanoi:
:offtopic: Kun on ottanut tatskan, niin joutuuko pitämään paussia urheilusta sen jälkeen? Voiko tatskaa tehä paikkaan jossa on pieniä luomia?

Voihan sitä pitää muutaman päivän lepoa salihommista. Eipä muuten tarvi kummosempia pausseja pidellä. Kuhan pitää puhtaana ja rasvailee.

Voi tehdä tatskan vaikka ois pieniä luomia jne. Siihen itse luomeen se väri ei oikeen tartu.

dogi sanoi:
Olen ja "huhu" pitää paikkansa. Sen lisäksi että laatu on erinomaista toimii myös jälkihoito eli asiakas saa palvelua myös sen jälkeen kun on kuvansa maksanut. Itse en missään muualla anna nahkaani rei'ittää ja tuonne olen vienyt tikattavaksi jo 2/3 perheestäni (4/6 henkeä siis) ja liudan muita tuttuja eikä kukaan ole vielä päässyt reklamoimaan :)

Kannattaa muistaa että tällä hetkellä on sesonkiaika joten ihan heti et penkkiin pääse, mutta parempi ventata joitain viikkoja (voi mennä tällä hetkellä pidempäänkin) kuin hätiköidä, kyse on kuitenkin ikuisesta jutusta.

Hieno homma, blue dragonin nettisivuilta oli hävinnyt toi tribaaliskorpioni, mutta eiköhän se sieltä liikkeestä kuitenkin löydy?

Shagrath sanoi:

Enpä kyllä ymmärrä miksi pitäisi taukoa pitää, ellei tatska ole sellaisessa paikassa, että se treenin aikana hiertää tai hikoilee aivan mahdottomasti. Tuskin kuitenkaan heti tatskaamisen jälkeen kannattaa lähteä pumppaamaan naama punaisena. Muistaakseni itse menin kyllä jo seuraavana päivänä. En ole kenenkään tatuoijan nähnyt hakkaavan väriä luomen päälle, sillä siinä on aina luomen repeämisen vaara. Repeily puolestaan voi aiheuttaa ikävää verenvuotoa ym. Yleensä siis luomet kierretään eli jätetään värittämättä. Näin ainakin exäni kertoi ja uskoisin, että tatuoija tietää asiastaan.

Shagrath sanoi:

Sanovat, että parempi olisi antaa parantua rauhassa, etteivät värit lähde vaeltamaan - eli kaikenlaista venytystä tuoreelle kuvalle olisi syytä välttää. Eihän kai kukaan niin :david: olekaan, että ottaisi ensin suurella rahalla laajakuvatelevision kokoisen tatskan ja lähtisi heti salille pumppaamaan sen jälkeen - eihän?
Pienet luomet eivät toki kuvan tekoa estä, mutta väriä niiden päälle ei laiteta. Varmin keino selvittää asia on raahata ruhonsa tatskaajalle näytille ja kysyä, miten hyvin kuvanteko onnistuisi haluttuun paikkaan.

Vedetään tuohon treenitaukoon taas mukaan tuo ikuisuusaspekti. Varmuuden vuoksi on syytä pitää noin viikon tauko toiminnasta joka johtaa hikoiluun. Voi olla että kaverin kaveri joka meni suoraan studiolta puntille ja saunaan säästyi ikäviltä yllätyksiltä mutta varma on aina varma. Kevyitä / väliviikkojahan monet pitävät muutenkin, ajoitat vaan sopivasti ja avot.

Luomien päälle kuvia ei vedetä, ne tosiaan kierretään kuten täällä jo tiedettiinkin.

Bluedragonissa on paikan päällä runsas kokoelma jos minkälaista kuvaa. Sekä malleja että valokuvia itse piirtämistään ja sikäli kun joku kuva on netissäkin ollut niin luulisi että saavat sen koneensa uumenista kaiveltua.

Jos tässä threadissa - anteeksi viestiketjussa - kehutaan tatuoitsijoita, niin Syrjälän Pete on vertaansa vailla, etenkin kun on kyse isoista kuvista. Värien ja sävyjen käyttö on ihan uskomatonta.

Katsoo tuolta mallia -> www.tattooart.fi

Meinasi mennä pullamössöt väärään kurkkuun kun huomasin että eräällä pakkislaisella on avatarina minun -90 ottamani tatuoinin alkuperäinen kuva. Vitun internet. No, ainakin voin todeta että kuluneet vuodet ovat hämärtäneet ja haalentaneet omani yksityiskohtia. Aika lisätä tuoretta mustetta... Ennen "Big 40"-synttäreitä täytyy viimein laittaa toinenkin olkapää kuntoon.

Erään norjalaisen kuvittajan sanoin: tee maailmasta kaunis, hanki tatuointi. :hardrock

En sano muuta kun että elä ota semmosta tatuointia millä ei ole mitään merkitystä. Itse otin ensinmäisne tatuoinnin sillä perusteella että se on siisti ja luulin etä katuuskottavuus nousee, mutta päin vastoin kävi.

Vuoden kun oli tautointi ollut hihassa niin alko vitutus ja mietin että "miks otin ton kuvan, miksi en sitä toista?"

Myöhemmin ottamat tatuoinnit on tarkkaan harkittuja ja niillä on merkitys.

Joten siltä pohjalta :thumbs:

nCh sanoi:
En sano muuta kun että elä ota semmosta tatuointia millä ei ole mitään merkitystä. Itse otin ensinmäisne tatuoinnin sillä perusteella että se on siisti ja luulin etä katuuskottavuus nousee, mutta päin vastoin kävi.

Vuoden kun oli tautointi ollut hihassa niin alko vitutus ja mietin että "miks otin ton kuvan, miksi en sitä toista?"

Myöhemmin ottamat tatuoinnit on tarkkaan harkittuja ja niillä on merkitys.

Joten siltä pohjalta :thumbs:

itellä on molemmat kyynärvarsien sisäpinnat, olkavarret, oikea rinta ja niskassa vielä pieni kuva, eikä yhdelläkään ole mitään muuta merkitystä kuin "koristelu". suurin osa vielä aika rujoja makkarissa hakattuja, mutta ei kaduta paskaakaan, päinvastoin.

jos tuntuu, että voisi kaduttaa, niin jättää sitten kokonaan ottamatta.

edit: mitä on tatuoinnin ottaminen katu-uskottavuuden nostamiseksi? eihän tatuoinnit kenestäkään mitään tee, ne ovat vain tapa ilmaista ja koristella itseään.

Viimeksi muokattu:
mayah sanoi:
Joo sellast kuule ett onko kellää tietoo mistä löytys sellanen suht large lohari, mikä lähtis persiistä ja jatkus jonneki reiten alaosaan..? Siis jotai mallia, ku ite kyl fixailisin sitä itteni näköseks (hmm, do I look like a dragon?) koska boheemi taiteilija-sielu sisimmissäin oon.. ;)

no tossa on lohikäärme kuvia siitä vaan vääntään...

Liitteet

• 0134.jpg
    0134.jpg
    145,2 KB · Katsottu: 3 431
  • 0146.jpg
    0146.jpg
    88,7 KB · Katsottu: 9 922
  • 0143.jpg
    0143.jpg
    98,9 KB · Katsottu: 6 330
niin ja jos perseen päältä lähtevää haluaa väreillä niin tollanen lohikärmes olis aikas raju. silleen et häntä perseelle ja sit siit ylöspäin suttailee meneen... monessakaan paikassa sit ei myös saa kännissä kuvaa. mut tietty onnistuu jos menee ja sopii ajan selvänä sit menee kauheessa tuubassa ottaan kuvaa...

Liitteet

• drunksign.JPG
    drunksign.JPG
    55,7 KB · Katsottu: 501
  • a0023.jpg
    a0023.jpg
    142,5 KB · Katsottu: 1 320
mayah sanoi:
sittenkun teetät sen niin laitatathan :kuvia: ;)

PRIEST sanoi:
monessakaan paikassa sit ei myös saa kännissä kuvaa. mut tietty onnistuu jos menee ja sopii ajan selvänä sit menee kauheessa tuubassa ottaan kuvaa...

Tuskinpa onnistuu, jos ihan silminnähden humalassa paikalle ilmestyy.

Ei kuvaa kännissä kannata ottaa, vuotaa verta enemmän. Ja jos sitä kipua pelkää noin paljon niin kannattaa pysytellä tarroissa! Nyppii tuo ainainen vinkuminen kun sattuu, no tottakai se saatana sattuu kun vedellään tuntikaupalla neulalla pitkin ihoa. Kipu on vain päässäsi ja jos siihen osaa suhtautua oikein niin Duudsonien sanoin: Ei se satu!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom