- Ikä
- 47
Samaa ehdotin. Löytyy ainakin mun Wordistäki. (MsO2003)NP sanoi:Ei sattuisi kiinnostamaan Old English-fontti?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa ehdotin. Löytyy ainakin mun Wordistäki. (MsO2003)NP sanoi:Ei sattuisi kiinnostamaan Old English-fontti?
Relg sanoi:En ole yh enkä edes iskä, mutta jos joskus olisin isukki ja jos ajattelisin hakata ipanan nimen ihooni niin en todellakaan tekisi päätöstä sen perusteella mitä ehkä joku tuleva/menevä emäntä ajattelee asiasta. Se poika/tytär olisi kuitenkin mun lapsi aina, se emäntä saattaisi olla muutaman vuoden pätkä mun elämässä...
hömppä sanoi:Tuohon tatska aiheeseen pitää kyllä kommentoida, että jos olet yh iskä niin tulevaa akkaasi luultavammin tulee vituttamaan tyttäresi nimi nahassasi. Nimimerkillä kokemusta on, jos ei satu tuleen lapsen kanssa toimeen.
Ripe sanoi:Jep tuo ipanan nimi vielä on mielestäni ainoa järkevä vaihtoehto jos nimiä ihoon pistetään. Se on kuitenkin omaa verta.
RRKalle sanoi:Kaikki isolla laittaisin minä. Taitaa olla käytäntö yleensäkin.
Jotenkin hassu se yksi iso kirjain.
IsoDino sanoi:No yh-isä en ole ja jos tulis, niin vittu jos jotain akkaa vituttaa MUN OMAN LAPSENI nimi nahassani, niin se on vaan sen oma ongelma. Akkoja on maailma täynnä.
Samaa mieltä, vain oman lapsen nimen voi tatuoida. Oma lapsi on aina oma lapsi ja omaa verta, vaimot voi aina vaihtaa.
RRKalle sanoi:Kaikki isolla laittaisin minä. Taitaa olla käytäntö yleensäkin.
Jotenkin hassu se yksi iso kirjain.
hömppä sanoi:Käännetäänpä näin päin. Mies löytää ihanne naisensa ja rakastuu korviaan myöten, tällä onkin sitten kersa, joka vittuunnuttaa sua pelkällä olemuksellaan. Ja tällä unelmanaisellasi loistaa nahassa kakaran nimi.
hömppä sanoi:Toinen näkemys: aina ei mene tasan onnenlahjat kersoissakaan. Oman lapsensakkin kanssa voi mennä sukset ristiin. Onpa sitten mukava vanhainkodissa katsella tatuoitua käsivarttaan jota komistaa lapsesi nimi, joka ei sua ole käynyt katsomassa vuosiin.:evil:
Aloituspostin mukaiset ohjeet toimivat hyvin, turha keksiä uusia:
4. Rasvataan ohuelti HELOSAN-voiteella 3-5 kertaa/vrk
Lisätään tähän Bebanthen-voide, on sitten vaihtehtoja.
Pepantteeni on paljon rasvasempaa ku Helosan.Lisätään tähän Bebanthen-voide, on sitten vaihtehtoja. Jos joku seuraa liian orjallisesti ohjeistusta.
Tuon Helosanin tiedän muutamissa tapauksissa olleen liian rasvaista ja vaikuttaneen lopputulokseen ja värien pysymiseen iholla.