Tatskat

Noita rasvasiteitä lienee erilaisia, mutta en ole kokeilemassa jos kiinni kerran saattaa kiinni jämähtää. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä en sellasta kelmua pystyny pitään kuin muutaman tunnin tatskan jälkeen, koska alkoi niin vietävän ärsyttävältä tuntumaan, kutisi ja hikosi. Paljon pare ainakin mulle kun vaan rasvasin ja huuhdoin lämpösellä vedellä. Ainakin parani äkkiä. Tässä vielä (vähän huonolaatuinen) kuva tatskasta. :)

Liitteet

• n683901631_353517_33.jpg
    n683901631_353517_33.jpg
    25,9 KB · Katsottu: 784
Itsekin olen harkinnut ranteeseen jotain pientä. Muutoin ottaisin jotain hienoa tekstiä kyynärvarteen, mutta pelkään tulevan työnantajan olevan vanhoillinen. Ja ei aina haluais käyttää pitkähihaista päällä.

Turha tuommoisia miettiä, aika paska säkä jos nykypäivänä moisesta kiinni ottaa. Pitkähihaista jos pitää niin vaikka sitten vain työhaastattelussa. :D
Esim. allekirjoittaneen profiilikuvasta voi käydä kurkkaamassa, minkä näköisiä kavereita sitä päästetäänkään sairaanhoitajan ammattiin mummuja hoitamaan. :lol2:

DSC00183.jpg
[/IMG]
Siinä uusin parantuneena, näyttää kyllä haaleammalta kun oikeesti onkaan.

:D

Kyllä ne tykkää. Aluksi jotkut hiukan katsoo kieroon, mutta valloittava luonne ja komea ulkonäkö voittavat pian puolelleen. ;)

Vau mahtava kondis ja mahtavat kuvat! :thumbs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom