Tatskat

Muuten jos ette oo tsekannu niin perjantaisin tulee JIM:ltä Miami ink joka kertoo miamilaisen tatuointimestan arjesta, pari jaksoa nyt tullut ja itte tykkäilen ohjelmasta. Ja tulee siis klo.22.00

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oisko kellään ideaa miten yhdistää kaksi eläintä tatskaan, kun toinen on tosi iso ja toinen tosi pieni, näin oikeassa maailmassa? Eli miten saa toisestakin selvän, mutta näyttävät kuitenkin yhdessä realistisilta, eikä miltään ihme örkeiltä.

Kysymys sai alkunsa siitä, että olen päättäny laittaa selkääni kuvan leijonasta ja skorpparista (aika legendaariset :) ), koska nämä on mun lasten horoskooppimerkit. On tosin mielessä ollu paljon muitakin kuvia, joita selkään vois laittaa, mutta nyt on noi lasten horoskoopit. Eli ois hieno homma, jos jollain ois laittaa kuvaa, jossa tälläinen kontrasti on yhdistetty hyvin, eli ei häiritse.

Thänx etukäteen

Oisko kellään ideaa miten yhdistää kaksi eläintä tatskaan, kun toinen on tosi iso ja toinen tosi pieni, näin oikeassa maailmassa? Eli miten saa toisestakin selvän, mutta näyttävät kuitenkin yhdessä realistisilta, eikä miltään ihme örkeiltä.
Jos tekee realistisen tai semirealistisen, ni vois käyttää perspektiiviä, et skorppari on selkeesti edessä ja jellona jossain taustalla.. tai voihan ne yhdistää jotenki häivyttäenkin niin, ettei varsinaisesti ole edes samassa maisemassa, ni ei sillä sit oo mitää väliä, vaikka ne oiski saman kokoisia iholla..

Kysymys sai alkunsa siitä, että olen päättäny laittaa selkääni kuvan leijonasta ja skorpparista (aika legendaariset :) ), koska nämä on mun lasten horoskooppimerkit. On tosin mielessä ollu paljon muitakin kuvia, joita selkään vois laittaa, mutta nyt on noi lasten horoskoopit. Eli ois hieno homma, jos jollain ois laittaa kuvaa, jossa tälläinen kontrasti on yhdistetty hyvin, eli ei häiritse.

Thänx etukäteen

Mites jos se skorppari kävelee siinä leijonana nahkalla varjoineen?

Jos tekee realistisen tai semirealistisen, ni vois käyttää perspektiiviä, et skorppari on selkeesti edessä ja jellona jossain taustalla.. tai voihan ne yhdistää jotenki häivyttäenkin niin, ettei varsinaisesti ole edes samassa maisemassa, ni ei sillä sit oo mitää väliä, vaikka ne oiski saman kokoisia iholla..
Toi kuulostaa hyvältä, pitääpä miettiä miten ne sommittelis. Onneksi on niin pieni selkä, että A3:n riittää ihan hyvin sommitteluun. Haluttais laittaa skorppari ja leijona jotenkin "taistelemaan", koska nämä kuvan aiheet tuntutuvat tappelevan koko ajan :)

Sattuuko kenelläkään olemaan linkkejä torrentteihin tai että muuten sais netistä ladattua erilaisia skorpioni merkkejä? Mieluiten sellasia merkkejä eikä sitä elukkaa ainakaan kokonaisena.

Googleen laita kuvat kohtaan hakusanaksi scoripion tattoo. Itsellä kyseinen otus olkapäässä. Sen tosin otin liikkeen kuvavalikoimasta.

Tänään tuli istuttua joku 2,5h Blue Dragonissa ja nyt on sitten molemmissa forkuissa latinaa. Sattu muuten aika paljon tossa ihan kyynertaipeen ja ranteen vieressä. :D Laitan varmaan huomenna kuvaa.

Pahin paikka tähän asti (käsivarret täynnä + rinta) on selkeesti ranteen sisäpuoli. Ihan tuossa kämmen lähellä. Sattuu x10 muuhun verrattuna.
Just se, siinä mulla on vikat kirjaimet. :D Kun noi on tossa forkun sisäsyrjässä (taipeesta ranteeseen). Tosin ei ne kauheen lähellä kuitenkaan ole kun tossa on muutama sentti jätetty hiharajasta.

Kuvia

Tässä pari hätäsesti räpsästyä kuvaa kun vaihdoin just rasvoja noihin. Näyttää noissa et toinen olis esim. ihan kierossa ku oli käsi vähän vinossa mut onpahan nyt ainaki jotain. :D

Liitteet

• vasuri.jpg
    vasuri.jpg
    115 KB · Katsottu: 1 325
  • oikee.jpg
    oikee.jpg
    108,6 KB · Katsottu: 1 177
Tässä pari hätäsesti räpsästyä kuvaa kun vaihdoin just rasvoja noihin. Näyttää noissa et toinen olis esim. ihan kierossa ku oli käsi vähän vinossa mut onpahan nyt ainaki jotain. :D
Vox audita perit, littera scripta manet. ;)

Ja sais olla aivan symmetriset forkut, että nuo näyttäis suorilta, joten ällös huoli.

mitä ootte muuten mieltä onko parempi pari päivää kelmuttaa tuoretta, isoa väritystä? paranemisen kannalta? ei pitäis teorian mukaan siis tulla niin paljon rupea. itellä tuolla latsissa nyt värit, mutta ei oikein töissä ainakaan hirveesti huntsittais ruveta kelmuttelee, eikä kyl omin avuin onnistukkaan.

mitä ootte muuten mieltä onko parempi pari päivää kelmuttaa tuoretta, isoa väritystä? paranemisen kannalta? ei pitäis teorian mukaan siis tulla niin paljon rupea. itellä tuolla latsissa nyt värit, mutta ei oikein töissä ainakaan hirveesti huntsittais ruveta kelmuttelee, eikä kyl omin avuin onnistukkaan.
Viimeks kysyin omalta tatskaajalta, niin sanos muistaakseni, ettei yöksi ainakaan ole huono idea, vaikkei välttämätöntä olekaan.

Apteekista saa palovammojen (jälki?)hoitoon tarkoitettuja rasvasiteitä joissa uskoisin olevan liimareunat, joten voi olla helpompaa kuin kelmun teippaaminen "tasaiseen" pintaan. Näitä oon kuullu/lukenu käytettävän, mutta en tiedä onko kuinka hyvin saatavilla isossa koossa normiapteekista.

Ei ulkopuolinen osaa sanoa ovatko nuo kuinka symmetriset...Mikäänhän ei sinänsä ole täydellisen symmetristä. :rolleyes:

Itsekin olen harkinnut ranteeseen jotain pientä. Muutoin ottaisin jotain hienoa tekstiä kyynärvarteen, mutta pelkään tulevan työnantajan olevan vanhoillinen. Ja ei aina haluais käyttää pitkähihaista päällä. :D

Viimeks kysyin omalta tatskaajalta, niin sanos muistaakseni, ettei yöksi ainakaan ole huono idea, vaikkei välttämätöntä olekaan.

Apteekista saa palovammojen (jälki?)hoitoon tarkoitettuja rasvasiteitä joissa uskoisin olevan liimareunat, joten voi olla helpompaa kuin kelmun teippaaminen "tasaiseen" pintaan. Näitä oon kuullu/lukenu käytettävän, mutta en tiedä onko kuinka hyvin saatavilla isossa koossa normiapteekista.

Ei ei sille rasvasiteelle. Sekin ehtii kuivumaan sopivasti yön aikana ja sitä repiessä sitten ei oo itku kaukana, vaan se on jo suoraa huutoa. Kaverilla vaan kyynärvarresta olkaan oli neuvottu noin hoitamaan....

Kelmua ja itse tein siten, että reiitin sellaisella "rullaräikällä" kelmua, että hieman hengittääkin. Toimi tosi hyvin ja pysty pitää duunipäivät kauluspaidan ja puvun kanssa pelkoa valskaaisesta.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom