Tatskat

Sattuiko se forkun tatskaaminenkin ? Jännä, kun minä otin tekstiä forkun sisäpuolelle niin ei oikeestaan tuntunut oikeen miltään paitsi aivan viimeinen kirjain kyynärtaipeen lähellä alkoi polttelemaan. Liekkö vähän henkilökohtaista mikä sattuu ja mikä ei ?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Sattuiko se forkun tatskaaminenkin ? Jännä, kun minä otin tekstiä forkun sisäpuolelle niin ei oikeestaan tuntunut oikeen miltään paitsi aivan viimeinen kirjain kyynärtaipeen lähellä alkoi polttelemaan. Liekkö vähän henkilökohtaista mikä sattuu ja mikä ei ?

Ainahan noi on henkilökohtaisia juttuja et kenelle sattuu mikäkin paikka. Kaipa se sit vaan ajan kanssa alkaa kumuloitumaan se kipu ku sitä raaputellaan tukkoon sen 5-6h yhellä setillä. Ainaki noi session loppu hetket on sellasia et oottelee et jokohan loppuis. Henk koht ainaki noi tänää tehdyt paikat menee yhan TOP 3:n vittumaisuudellaan. Niskaa ja mahaa ku tehtii ni sillo lähinnä nukuin. Vertaisin tota kylkeen melkeen jopa. Polvea en myöskään suosittele :)

Kasvaaks karvat viel päähän ku isketty mustetta? kyselen ihan vaan puhtaasta mielenkiinnosta ihan yleisellä tasolla..

Ihan normaalisti.

Pitää laitella jossain vaiheessa. :)

(Y)

Kyllä se vaan muute on. Tänää tehtii kainalon rajaukset, hauiksen sisäpuoli, kyynärtaive ja forkun sisäpuolta. Myönnän, se teki kipiää :itku:

Sen kesti hyvin, mutta kylki luiden alle rajojen teko oli tuskaa. Purin peukalo, hikoilin hulluna ja huusin suoraa huuto. 2.5h kidutus. Päähän tehtäessä kipu sumentaa tajunnan.

Nyt ei ole tarkotus vähätellä/morkata/moralisoida tai mitään muutakaan, mutta olisi kiva tietää, miksi ihminen tatuoi koko kehonsa päätä myöden? Varsinkin pään alueen tatuoinnit kun tuntuu herättävän edelleen paheksuntaa. Vai kävikö tässä niin, että annoit sormen ja lähti koko kroppa? :)

Iho on kaunis luonnostaa, niin miksi sitä ei voisi koristaa näyttävällä taiteella. Kyllä eka kuva vie mennessään, jos niikseen. Näin kävi. Päivääkään en ole katunut. Toisten paheksunta pään tatskoita tai rystysten tatuoimisesta ei kiinnosta vittuakaan. Oma on kroppa ja itse sen kanssa elän niin miksi pitäisi välittää toisten mielipiteistä yms paskasta. Koko aiheesta puhuminen nostaa verenpaineen vaaralliselle tasolle.
I don't give a shit ! Ekan tatuoinnin tekijä sanoi, että älä välitä ihmisten tuijotuksesta. Tuijota takas ja kanna kuvaa ylpeenä. Se on sua. Näin toiminut ja se vasta ihmisiä vituttaakin :hyper:
Moni on kehunut kaupan jonossa pään leimaa, mikä yllättää. Mummot ja muut heinähatut säikähtää kohdatessa :hyvä:

Jossain vaiheessa englannissa oli kielletty pään alueen tatuoinnit. Ihme kieltoja.

Kaikilla pitäisi olla leima, joka on ihmistä itseään.

Over and out.

- - - Updated - - -

Jokaisella tietysti on erilainen kipukynnys. Ei forkku sattunut yhtään. Ranteen sisäpuoli teki höpöä.

Oma fiilis tosta kipuhommasta:

- 2-3h ei ongelmaa, menee iisisti
- 3-4h loppua kohden alkaa jo vähän vituttamaan
- 5-6h kunto alkaa usein loppua ja homma on jo tosissaan vittumaista
- +6h en enää mielelläni istu, turha rääkätä itteään, sattuu ja keho ei enää tahdo jaksaa usein ihokin on jo niin rikkihakattu että tuskin tekee hyvää senkään kannalta

Paikka vaikuttaa, mutta niin vaikuttaa moni muukin asia, kuten oma fiilis, yleiskunto, kipukynnys ja tekijä, joillain on raskaampi käsi kuin toisilla. Yksikään kuva ei ole kivun takia jäännyt ottamatta tai kesken, joten turha sitä kipua on edes miettiä.

Itellä alkaa olemaan suunnitelmat valmiit ensimmäisten leimojen osalta ja nyt on tatuoijan metästys menos. Kiinnostais tuo kulu puoli asias, paljon on porukal kustantanu koko selän (mustavalkonen) ja/tai hihan (värillinen) laitattaminen?

Kun 2010-2011 vuodenvaihteen molemmin puolin olin tatuoitavana, yhteensä neljästi (mukkaanlukien kaksi pohkeen kokoista kuvvaa), niin lupasin pittää vuoden tauon.. Ja johan tässä on vuosi ellei jo toinenkin kulunu! Hirvee himo tienata rahhaa ja vähän äkkiä että pääsee varraa uutta aikaa. Opiskelijana ja osa-aikatyöläisenä ei vaan niin heleppoo oo säästellä ja varsinkin kun treenivälineet vie yllättävästi aina massia. Pitäsköhän alkaa piirrellä tussilla ihhoon jo kohta.

Nimim. "tarvitsen uudet juoksukengät ja pyörän ja.."

Tänään ois vika setti sleeveä :rock: Ei tartte toviin mennä istumaan piinapenkkiin. Ei ideoita eikä rahaa, joten saattaa seuraavaan leimaan mennä tovi jos toinenkin.

Osaatteko suositella pk-seudulla hyviä tribaalin tatuoijia/coveraajia?? Minulla on vasemmasta ojentajasta niskaan ulottuva kuva, johon en ole ollut tyytyväinen. Otin sen Phuketissa 6-vuotta sitten ja jälki on aika karseaa.. Kyseessä siis musta tribaali.

Tänään ois vika setti sleeveä :rock: Ei tartte toviin mennä istumaan piinapenkkiin. Ei ideoita eikä rahaa, joten saattaa seuraavaan leimaan mennä tovi jos toinenkin.

Eipä ollutkaan. Tatskaajaa näkyny missään ja ei oikeen puhelimeenkaan vastattu. Saa nähä millon saa ton käden sitte valmiiks.

Osaatteko suositella pk-seudulla hyviä tribaalin tatuoijia/coveraajia?? Minulla on vasemmasta ojentajasta niskaan ulottuva kuva, johon en ole ollut tyytyväinen. Otin sen Phuketissa 6-vuotta sitten ja jälki on aika karseaa.. Kyseessä siis musta tribaali.

Blue Dragonissa kävin itse vanhan tribaalini korjauttaa. Peittää sitä ei voinut mutta parannettiin ja muokattiin niin hyvin ku pystyttiin. Tyytyväinen olen ollut. :)

One Eye Tattoo, Pete ja Jarva tekee molemmat aika nättiä jälkeä ja on kaiken lisäks mukavia kavereita.

- - - Updated - - -

One Eye Tattoo, Pete ja Jarva tekee molemmat aika nättiä jälkeä ja on kaiken lisäks mukavia kavereita.

Osaisikohan joku sanoa onko tämän tyylisillä tatuoinneilla joku oma nimityksensä tai löytyisikö jostain esimerkkejä vastaavista. Yritin googlailla ja etsiä, mutta en vaan löydä. Kävin koko ketjunkin läpi enkä löytänyt muita kuin tämän. Muistan kuitenkin, että vuosia sitten näin aivan älyttömän upean samanlaisen melkein koko käden punamustan(?) tatuoinnin jollain täällä Pakkiksella.

Ehkä tyhmä kysymys, mutta tatuointipaikkoina miettinyt lähinnä blue dragon tattoo tai ducks tattoo. Onkos näissä liikkeissä tarpeeksi ammattitaitoa tehdä alla olevan tyylinen värillinen koko käden tatuointi? Ekaa mahdollista tatuointia pohdiskelen pitkään ja hartaasti.

joo1.jpg

Tuli tuolla aikaisemmin luvattua että laitan kuvaa kun alkaa olla hanska lopuillaan. Tuo ylin parivuotta vanhakuva tummennetaan vielä mutta muuten alkaa olla redi. Ens syksynä voin täyttää loppuja aukkoja.

Kuva otettu 16.05.2013 klo 02.38.jpg Kuva otettu 16.05.2013 klo 02.40 #3.jpg Kuva otettu 16.05.2013 klo 02.40 #4.jpg Kuva otettu 16.05.2013 klo 02.40 #9.jpg

Ja loppuun tietysti pullistelua..

Kuva otettu 16.05.2013 klo 02.41.jpg

Mielessä on ruvennut hieman polttelemaan tatuoinnin laittaminen. Ei niin paljoa, että marssisin neulan alle, mutta antaa ajatuksen hautua. Ensimmäisenä tulisi varmasti tyttären nimi rintaan, mutta eilen rupesin kelailemaan, mikä muu kuva olisi niin merkityksellinen, että sen voisin hakkauttaa ihoon. Ainut teema jota voisin harkita, on vapaus. Eilen illalla tuota pohtiessani päässä rupesi pyörimään Finlandia-hymni ja aamulla herätessä kuva oli selkeänä mielessä: hieman modernisoitu versio klassisesta Suomi-neidosta: http://www.akiranta.com/files/akin.albumit.fi/kuva194.jpg

Kertokaahan jotain tatuoinneista tietävät, onko tuo ylipäätään kuvana sellainen, että se toimisi tatuointina?

Mielestäni on, ja jotenkin tuntuu että Jarno Kantanen voisi saada tuosta aiheesta aika loisitavan tatuoinnin. Tyyli ja värimaailma jotenkin sopisivat tekijälle. Kyselisin siis Tatuatasta Jarnon perään ja hänen omaa mielipidettä.

Oma fiilis tosta kipuhommasta:

- 2-3h ei ongelmaa, menee iisisti
- 3-4h loppua kohden alkaa jo vähän vituttamaan
- 5-6h kunto alkaa usein loppua ja homma on jo tosissaan vittumaista
- +6h en enää mielelläni istu, turha rääkätä itteään, sattuu ja keho ei enää tahdo jaksaa usein ihokin on jo niin rikkihakattu että tuskin tekee hyvää senkään kannalta

Muutaman kerran perusteella voin sanoa että on mennyt täälläkin juuri näin, paitsi tänään poikkeuksellisesti aluksi oli sattuvinaan tosi paljon, siis tuli todella huono olo. Tätä kesti n. puoli tuntia, jonka jälkeen alkoi helpottamaan ja loppu olikin aika iisiä. Viisi tuntia meni tänään(kin) ja lopulta piti lopettaa kun iho ei enää kuulemma oikein ottanut väriä. Suunnilleen 3/4 selästä on nyt suunnilleen tehty ja viimeistely taitaa väkisinkin jäädä syksyyn, vaikka ensi kuussa onkin vielä yksi aika.

Eihän se istuminen koskaan (mun mielestä) kovin mukavaa ole, mutta kyllä sen kestää ja suurimman osan ajasta sitä kipua ei edes ajattele. Tämä tosin selän, ranteen ja nilkan kokemuksilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom