Tatskat

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Minulla on toistaiseksi 5 tatuointia joista suurin on jalassa ja peittää koko pohkeen, pienin on vain pari senttiä korkea, korvani takana. Selässä on kolme leimaa joita aion jatkaa siten että ne yhdistyvät ja täyttävät koko yläselän alueen. Käsissä ei ole vielä yhtään kuvaa. Vielä. Värillisiä kuvia en ota enää sillä atooppinen ihoni ei kestä kerrosta toisensa jälkeen värittämistä, mustat kuvat riittää mulle enemmän kuin hyvin.

puoltoista vuorokautta neulasateesta ja toimittu niinkuin käsketty..eli 7h toimenpiteestä veret, kudosnesteet ja hiet pesty vedellä ja saippualla. kuivaus ja sen jälkeen varottu ettei kosketa mitään turhaan tai hankaudu, . tänään vedin jo salitreenit..nojoo..sitä ei ohjeessa ollut..mutta en vetänyt hikitreeniä :)

gööglettelyn perusteella en löytänyt rasvaukselle muuta perustetta kuin että jos iho kuivaa liian nopeasti niin vie ehkä väriä mennessään. no kohta voin raportoida minkä verran väri lähtee kun en rasvaa..

Periaatteessahan jos asiaa miettii näin sairaanhoitajan näkökulmasta niin haavanhoidossa yksi tärkeä asia joka edesauttaa haavan paranemista on se, että haava pysyy kosteana. Kuivumaan päässyt haava ei parane niin hyvin. Joten tämä voisi kyllä tukea tuota kelmun käyttö teoriaa. Tokihan sen haavan on oltava myös puhdas sieltä kelmun alta, mutta muuten en usko että kelmusta haittaakaan on

Nonni, aikalailla kaksi vuotta sitte otin ekan tatskan kämmenselkään ja tänää tuli vika iso kuva vasempaa kätee. Viel tehää jotai pientä tonne missä sattuu olee tyhjää tilaa jonka jälkee voi sanoo komiasti että ''meiksil on kokohiha'' :pano::puntti:

Siitä se ajatus sitte lähti. Halusin alunperin selän tatuoinnista tekstin pois, mutta nyt olen päätymässä koko tatuoinnin peittävään coverup-kuvaan. Ideat vaan on ihan nollissa, mahdollisesti vois edelleen selässä pitää jotain ampumiseen liittyvää, mutta aivan eri tyylillä.

Onko porukalla coveruppeja tehtynä ja missä olette teettäneet?

Nonni, aikalailla kaksi vuotta sitte otin ekan tatskan kämmenselkään...

Mä oon joskus luullut, ettei tatuoijat suostu vääntämään noin näkyvälle paikalle ensimmäistä kuvaa. Sama juttu pätee kaulan kanssa, mutta kai mä oon sit vaan tavannut jotenkin eri tavalla ajattelevia tatuoitsijoita.

Mä oon joskus luullut, ettei tatuoijat suostu vääntämään noin näkyvälle paikalle ensimmäistä kuvaa. Sama juttu pätee kaulan kanssa, mutta kai mä oon sit vaan tavannut jotenkin eri tavalla ajattelevia tatuoitsijoita.

Mulla löi 1 vai oliko 2kk miettimisaikaa että jos sen jälkeenkin vielä haluat kämmenselkään niin sitten tekee.

Varmaan riippuu tatuoijasta. Kyllähän niitäkin löytyy, joita ei haittaa leimattavan päihtymistila.

Mä olin 18 ku kävin teettää ton, just ku sai ekan viivan piirrettyä nii kysy et ''onks sul kädet täynnä. ai eka kuva... emmä yleensä tee nuorille näkyviä kuvia'' tai jotenki näin. :D

No niin, suunnittelusessiot takana ja pakko sanoa, että One-Eye Pete on kyllä mies paikallaan. Mennessä oli mukana muutama esimerkkikuva ja päässä semmonen hatara ajatus että mitä haluaa. Puol tuntia myöhemmin tuntu että nyt homma on hyvissä käsissä ja on selkee visio siitä että mitä haluaa. Luvassa about 12-14h penkissä ton puolikkaan hihan kimpussa. Saa sitten viettää koko kesän Helosan-purkki käsilaukussa kun sessiot on aina 2 viikon välein :D

6h tehty ja saman verran edessä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom