Tarvitsisin ripeästi apua.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja L4te94
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Treenausta olen harrastanu kotona vuoden + taukoja aina välillä ja siinä samassa painoa on pudonnut jonkun verran, nytten olen 183.5cm pitkä ja viikko sitten kävin puntarilla ja paino oli 65kg, mutta oon koittanu päästä alaselässä olevista rasvapahkuroista ja ihan alavatsassa on ihanihan pikkuisen löllöä :D eli miten saisin noi pois kun diettaamaan en alkais kun paino on aika vähän, eli jos joku voisi antaa vinkkejä.

Toinen kysymys että mitä kantsisi syödä kun painoa pitäisi saada nousemaan lihaksen muodossa, syön joskus kyllä ihan liian vähän kun aamupala ei mene alas, ja koulussa on p'aska ruoka, mutta kyllä siellä salaattia ja ruisleipää tulee syötyä ja sitten kotona illalla tulee veettyä jotain safkaa, mutta muuten syön suht normaalisti, mutta yleensä tulee myös pikkuisen herkuteltuaki :D, lisäravinteina käytän promixiä, mutta voisiko joku suositella jotain ravintovinkkejä jota noudattais ja lisä ravinteet kelpaa, maltot tai jotkut mistä sais myös hiilareita:rolleyes:.

Miten sulla on läskiä 183cm/65kg?

enivei.. asiaan. Syöt säännöllisesti, aamulla koulussa koulun jälkeen kotona, päivällisen ja mahdollisesti iltapalan. vedät vaa paljo proteiinii ja käyt puntilla nii alkaa kiinteytyy kroppa. Minkähänlaista treenausta sä olet kotona harrastanut?

Jalkoja en ole juuri treenannu, mutta itsellä on käsi painot ja levytanko ja penkki jossa hauis lauta, käsiä treenaan 3 x 6-8 sarjoilla esim, hauikset, hammerit, viparit jne.... ja sitten veän vattat, jalkoja en juuri pysty harjoittelemaan, mutta kesällä kun aloitan salilla käymisen niin sitten keskityn kans jalkoihin.

kai sä kyykkyjä voit tehä himassa? laitat käsipainot olkapäille/tangon niskan taakse ja kyykkäät. ja sit pidät käsipainoja kädessä ja teet askelkyykkyjä.

Eikö näitä oo ketjuja oo aika paljon.....

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom