Hei, eli nyt tässä muutama päivä sitten rupesi kinnostamaan alkaa nostelemaan kunnolla painoja ja saada lihasta. Eli olen 16v pituus n.174 paino 65kg ja en ole laiha enkä läski mutta siinä välillä (kuitenkin on mistä laihtua). Itse en tiedä liikkeiden nimistä juurikaan mitään, enkä myöskään että mitä liikkeitä minun kannattaisi tehdä ja kuinka monta kertaa. Olen tässä n. Viikko sitten aloittanut treenamisen kotona, kun on laite millä voin tehdä monia eri liikkeitä. Ajattelin tässä n. Kuukauden tehdä kotona liikkeitä ja sen jälkeen alkaa käymään salilla. (:
Joten jos joku viitsisi tehdä minulle ohjelman millä tulisi tulosta niin kiitos. (: ja olen jo näitä ketjuja tässä käynyt jonkun verran jo läpi, että proreiiniä syön sen minkä tarvitsee. Kiitoksia etukäteen vastauksistanne. (: miten muuten vielä tuo proteinijuomat onko niitä hyödyllistä juoda jos on niin mitä suosittelette vai onko sillä juurikaan väliä?
Joten jos joku viitsisi tehdä minulle ohjelman millä tulisi tulosta niin kiitos. (: ja olen jo näitä ketjuja tässä käynyt jonkun verran jo läpi, että proreiiniä syön sen minkä tarvitsee. Kiitoksia etukäteen vastauksistanne. (: miten muuten vielä tuo proteinijuomat onko niitä hyödyllistä juoda jos on niin mitä suosittelette vai onko sillä juurikaan väliä?