tarvitseeko ketoilessa laskea kaloreita?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
niin, eli eikö ketoillessakin tarvitse laskea kaloreita? ainakin maalaisjärkeä käyttäen tuntuu siltä ettei paino varmaankaan putoa jos joka päivä juo esim. litran öljyä. eli eikö ne kalorit ole oleelliset myös tässäkin tapauksessa? ja jos näin on, niin täytyykö kalorivajeen päivässä olla se sama suositeltu 500kcal, vai enemmän?
olen ymmärtänyt, että ketolla hiilareitten määrä on syytä rajata noin 50 grammaan päivässä. millä tavalla keho sitten reagoi siihen jos esim. yhtenä päivänä viikossa mässää vähän karkkia tai muuta sontaa? alkoholia ei ilmeisesti saisi käyttää tämän dieetin yhteydessä, mutta onko muita rajoituksia, voiko esim. kahvia litkiä ihan entiseen malliin???

Ei ketoilu sentään fysiikan lakeja riko eli energia ei voi mihinkään hävitä itsestään. Et todellakaan laihdu, jos popsit liikaa kaloreita, vaikka olisit kuinka ketoosissa...

millä tavalla keho sitten reagoi siihen jos esim. yhtenä päivänä viikossa mässää vähän karkkia tai muuta sontaa?

Tankkauspäiviä voi pitää, itse olin ensimmäiset 2 viikkoa ketolla jonka jälkeen joka viikko yksi tankkauspäivä. Tietysti rajansa kaikella ettei kuittaa yhtenä päivänä viikon tuloksia.

Oikein hyvinhän tuo ketoilu tuntui onnistuvan kiinnittämättä sen kummemmin kaloreihin huomiota, kunhan syö/juo tasaisesti protskuja pitkin päivää riittävät määrät. Esim. itsellä 106-82kg söin kokoajan 200-240g protskuja päivässä paitsi viikonloppuisin 240-280g(söin siis jokaista 3h kohti jotka olin hereillä ~40g protskuja) ja jottei kokohomma alkaisi taas alusta niin kannattaa ne "mässypäivät"kin pitää kurissa(itse söin 3-4 palaa ruisleipää lisukkeilla näinä huijauspäivinä[se ei todellakaan riko ketoa vielä niin eipähän tullut paha mieli]) sitten joskus toki kannattaa käydä syömässä salaatti kebab! ei hiilareita mutta tuntuu siltä kuin söisi jotain kunnollista :D. Ja ennenkuin edes ilmenee kysymyksiä tukkeutumisesta niin kannattaa muistaa ostaa pellavansiemenrouhetta ja vedellä sitä sen 3krt päivässä(veteen liotettuna maistuu puurolle)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom