Tarttes vinkkejä kuinka saa voimaa ja kiinteytyä

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
37
Moro eli oon 18v rakentelija ja oon reenannu nyt vuoden..ongelmana on se että oon tehny pelkkää maksimia aina:) ja ajattelin että jospa rupes tekeen voimaa ja kiinteyttä...mut oon ihan pihal että mitenkä niihin lihaksiin saa sitä erottuvuutta/voimaa..pitkillä toistoilla?..no entäs voiko tehdä niin että jos reenaan muutaman kuukauden 2viikkoa-kertaa pitkää toisto reeniä ja sit viikko maksimia?.vai mitens?...entäs ruokavalio ku tekee voimaa/tahtoo kiinteyttää...kiitos vaan etukäteen kaikille :rock:

Tästä vielä helpommin vastauksia. Lue ja omaksu edes muutama ensimmäinen sivu ja tiedät paljon enemmän. Kysy sitten lisää. Muista laittaa myös ruokapuoli kuntoon.

Kannattaapa miettiä ruokailut ja treenit kuntoon. Aamulla paljon hiilareita, sopivasti protskuu vähemmän rasvaa ( hidastaa kai näin aamu tuimaan aineenvaihdutaa ). Päivemmällä sitten enemmän rasvaa, iltaan kohti mentäessä vähennät hiilareita ja lisäät protskua.

Ja perusliikkeillä saa voimaa esim. penkki, kyykky, mave, rinnalle veto, dipit, leuat, kapee penkki, vinopenkki, etukyykky, pystypunnerrus, vatsat, kulmasoutu jne.

Ja aerobista.

Ittellä on ainakin tässä viimesimmän kuukauden aikana tapahtunu semmosta, että penkki maks on noussut 12,5kg, maastaveto 10kg ja kyykkyssä ent. maks. painoilla saa jopa 4 toistoa. Pientä kiinteytymistäkin havaittavissa. Enkä kumminkaan aivan alottelija ole, tässä tullu joku 2v puntilla käytyy jo :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom