Tarttes vinkkejä ja muita motivaatioita kohottavia sanoja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tomppa85 sanoi:
Ööh. Itselleni tuli habaan 3 cm 2 kuukaudessa. 35 cm->38 cm. Paino nousi 2 kg. Hauista treenasin 1 kerta/vk, enkä millään erityissysteemeillä. Eka kuukausi 3x15 hauiskääntö kiertäen, ja toinen kuukausi Tomin hauis-ABC systeemillä + hauiskääntö tangolla 2x8.

Ei se ole mahdotonta, mutta kalorit pitänee olla plussalla, eli dieetin aikana ei ehkä onnistu. Pitää valita haluaako hauiksen vai vatsapalikat! :D

Edit: Ja ennen kuin joku neropatti sanoo, että 2 kg läskiä meni suoraan hauiksiin, niin peilin mukaan kiristyin.

Hienoa ;) :evil:

Teen Hauikset kerran viikossa..Taljassa ja käsipainoilla...
Käsipainoilla 12-15kg 12kg teen about 10-15 toistoa ja 15 5-8...3-4 sarjaa..

vaihtelen viikottain sitä minkä painosella teen

Itse aloittelin noin 3-4 vuotta sit treeniä ja painoin silloin 55kg treenasin 4-5 päivää viikossa ja n.4kk ja paino oli 75 ja ei ollut edes läskiä, ennen treeniä en ottanut mitään ja treenin jälkeen heraa ja maltoo, ja säännölliset ruoka-ajat oli jokapäivä samaan aikaan. olin tosin vähän heikossa hapessa tota treenausta ennen mutta silti.

Dietka sanoi:
Itse aloittelin noin 3-4 vuotta sit treeniä ja painoin silloin 55kg treenasin 4-5 päivää viikossa ja n.4kk ja paino oli 75 ja ei ollut edes läskiä, ennen treeniä en ottanut mitään ja treenin jälkeen heraa ja maltoo, ja säännölliset ruoka-ajat oli jokapäivä samaan aikaan. olin tosin vähän heikossa hapessa tota treenausta ennen mutta silti.

20 kg puhdasta lihasta neljässä kuukaudessa. Sulla on hyvät geenit. Onneksi olkoon vain. Mulla meni vastaavaan massan saantiin 4 vuotta, eikä siitäkään varmasti kaikki ole pelkkää lihaa.

Kylläpäs tuli keskustelua tuosta hauiksen kehitystavotteesta, vaikka mun silmään pisti paljon pahemmin tuo reiden 5-10cm tavote. 10cm lisää parissa kuukaudessa olis aika helvetillinen lisäys. Överibulkilla vois onnistua..

Tomppa85 sanoi:
Hyvin huomasi, kuinka tuloksia syntyi heti, kun ruokailu oli edes sinnepäin ja jonkunlainen ohjelma käytössä...

No kyllähän sitä tulosta tulee aloittaessa vaikka kuinka jos on treeni/ravinto/lepo edes jotenkin kohdillaan. Tässä tapauksessa taisi threadin aloittaja olla jo käynyt salilla vuoden verran, joten hän ei ole enää niin aloittelija, että vastaavat kehityspyrähdykset onnistuisi. Minä asettaisin nuo tavoitteet vaikka ensi jouluksi.

PS. Jos haluaa senttejä lisää tumppuun niin ei kannata unohtaa kunnon ojentajareenejä, nehän sentään on 2/3 olkavarren massasta ;)

no ei motivaatiossa muuten mitään mutta esim karkkien ja jäätelöiden syömättä jättäminen on välillä ylivoimaista :D...tuloksia on tullu huimasti...sillai et alotin kesällä käsipainoilla ja hanska oli silloin säkällä 25cm ja nyt 34 et here i come

hahah nyt ku kelaa miten sitä reenas sillon ku ei viel ollu mitää hajua mistään ni repeilee :D:D hahah joka päivä hauista punteilla ja ihmetteli miks ihmeessä on kädet pipinä :D eli triple treattia vaa putkee hähäh

trebla-nii useesti alottelevilla tuppaa ojentajat unohtumaan..ite pidän huolen että tulee vähintääki yhtää kovaa kyytiä saamaan ku hauis

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomppa85 sanoi:
Olin lähinnä keskittynyt proteiininsaantiin joulukinkun muodossa. :D

Ennen joulukinkkuja 1-2 krt viikossa tangoissa roikkumista parin kuukauden ajan vailla ohjelmaa, vailla ruokailua, vailla mainittavaa tulosta. :)

Hyvin huomasi, kuinka tuloksia syntyi heti, kun ruokailu oli edes sinnepäin ja jonkunlainen ohjelma käytössä...

Jea, tuo sitten tukisi Velhon mainitsemaa nestelisäystä.

Siis mitä vittua... :jahas: On se hienoa että taas löytyy absoluuttisia totuuksia aiheesta.... Meinasin olla vastaamatta kun kaipasit vinkkejä kokeneemmilta, mitä en todellakaan ole, mutta pakkohan se oli.

Lisäravinteina käytän 2 erilaista proteiinia, olen ketodieetillä ja AxBxCx -ohjelmalla treenaan. Olkavarren ympärysmitta kasvoi (kylmänä ja levossa mitattuna) 38,5 -> 40,5 cm about parissa kuukaudessa. Tätä jaksoa ennen olin eläessäni käynyt salilla 4-5 kuukautta.

Mutta tämä nyt ei tietenkään ole mahdollista. :piis:

Edit: niin se pointti unohtu :D Että tsemppiä vaan treeniin, kesää odotellessa :thumbs:

Oikein kunnon sikabulkilla saa kädet kasvamaan kivasti. Aikoinaan tuli lihottua 30kg vuodessa, samalla vähän treenasin ja käsivarret kasvoivat. Alussa ympärysmitta alle 30cm, lopputulos 42cm. Erittäin järkevää touhua :david: , siis jos haluaa raskausarvet hauiksiin.

Maso sanoi:
20 kg puhdasta lihasta neljässä kuukaudessa. Sulla on hyvät geenit. Onneksi olkoon vain. Mulla meni vastaavaan massan saantiin 4 vuotta, eikä siitäkään varmasti kaikki ole pelkkää lihaa.

Ei tietenkään pelkkää lihasta voi noin paljoo tulla mutta tarkoitin sitä ettei ollut pelkkää mahaa. sori kun annoin ymmärtää väärin :)

Mulla oli haukkarin ympärys 1kk salilla käynnin jälkeen n.34cm nyt kolme kk siitä se on n.37cm.. Syön lisäravinteta, syömisen määrä muuten ei ole kovin paljoa noussut.
Painoa on tullut 3kk aikana n.8kg lisää... ja ei, rasvaprosentti ei ole kasvanut nimeksikään!

Eli kesään mennessä on hyvinkin mahdollista saada nuo muutamat centit habaan!
Zemiä!! :whip:

Back
Ylös Bottom