Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:lol2:Belmondo sanoi:"Nyt kun mä Alec katon näitä sun viikon syömisiä ei voi kun ihmetellä miten sä oot vielä elossa! Pekonia, kananmunia, kermasta juustoa ja lihaa lihaa ja lisää lihaa! Eihän täällä oo ku nää parsat ja kurkut oikeeta ruokaa! Miltäs tää susta näyttää?"
"Emmä mä oon ihan natu. Tuli muuten nälkä. Mennääks kimppakylpyyn syömään salamia?"
NoPain sanoi:Tarkastaja Partanen tänään kauppakeskus Sellossa mainostamassa kirjaansa 1630 ja 1730. Siellä on jotkut hyvinvointiviikot. Sinne vaan kuolamaan kaikki, joille ko. henkilö tällaisia reaktioita aiheuttaa.
Kparta sanoi:Miten jengi jaksaakin hehkuttaa sitä silavaa tanttaa?? Ei pysty tajuumaan
SniffDaddy sanoi:Ai Rinkkua vai? :D
Tarkastaja Partanen on ihana suomalainen nainen hyvällä synnyttäjän lantiolla varustettuna. Todellista mammamateriaalia.
Mmm... tarkastaja Partasta... mmmm...lämpimänä...RRKalle sanoi:Tarkastaja on tervevartaloinen, muodokas ja lämpimän näköinen nainen.
reino sanoi:Mmm... tarkastaja Partasta... mmmm...lämpimänä...
Rinkku kuulemma tavattavissa tänään kauppakeskus Sellossa kello 16.30 ja 17.30. Takarivissä toinen vasemmalta.