Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
Nyt se teidän fanaama meijeriauto kolmosella.
IMO tarvis ite ruokaterapeuttia...mutta isot on tissit:hyper:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Noitten tyynyjen väliin ois hyvä painaa pää. :nolo:

Hanna sais syöttää mulle lusikalla keittoa joka päivä! Rupesi vähän naurattamaan kun Hanna nakkeli niitä voikuutioita pöydälle. :lol2:

Nyt katsoin ensimmäisen kerran kyseisen kohuohjelman. Viisikymppäri nainen laihdutti 8 kiloa kahdessa kuukaudessa ja vyötäröltä hävisi 10 senttiä läskiä. Teki vaan pahaa katsoa miten huonoon kuntoon oli menneet sen laihduttajanaisen polvet, kantsii varmaan harrastaa uintia, pyöräilyä ja vastaavia nivelystävällisiä lajeja jatkossa.

Liikaa hiilareita, eineksiä, kovaa piilorasvaa ja suolaa, siinä oli tämänkin laihduttajan kompastuskivet. Toivottavasti kasviksia suosiva linja toimii nyt dieetin jälkeen.

Jaa niin, Partanen on kyllä komia nainen. Harvoin näkee yhtä kauniita rintoja telkkarissa. Ja muutenkin ihan pantav.. eikun kauniin sopusuhtainen. Kyl mää tuollaisen luomurintaisen ravintoterapeutin ottaisin omaakin dieettiä vauhdittamaan ihan koska vaan. Ihana! :kuola:

Hanna vois kevväämmällä tulla pistämään mun lowcarbin kuntoon jos sillä vaan on aikaa.. :kuola:

"Nyt kun mä Alec katon näitä sun viikon syömisiä ei voi kun ihmetellä miten sä oot vielä elossa! Pekonia, kananmunia, kermasta juustoa ja lihaa lihaa ja lisää lihaa! Eihän täällä oo ku nää parsat ja kurkut oikeeta ruokaa! Miltäs tää susta näyttää?"

"Emmä mä oon ihan natu. Tuli muuten nälkä. Mennääks kimppakylpyyn syömään salamia?"

Belmondo sanoi:
"Nyt kun mä Alec katon näitä sun viikon syömisiä ei voi kun ihmetellä miten sä oot vielä elossa! Pekonia, kananmunia, kermasta juustoa ja lihaa lihaa ja lisää lihaa! Eihän täällä oo ku nää parsat ja kurkut oikeeta ruokaa! Miltäs tää susta näyttää?"

"Emmä mä oon ihan natu. Tuli muuten nälkä. Mennääks kimppakylpyyn syömään salamia?"
:lol2:

Tarkastaja Partanen tänään kauppakeskus Sellossa mainostamassa kirjaansa 1630 ja 1730. Siellä on jotkut hyvinvointiviikot. Sinne vaan kuolamaan kaikki, joille ko. henkilö tällaisia reaktioita aiheuttaa.

NoPain sanoi:
Tarkastaja Partanen tänään kauppakeskus Sellossa mainostamassa kirjaansa 1630 ja 1730. Siellä on jotkut hyvinvointiviikot. Sinne vaan kuolamaan kaikki, joille ko. henkilö tällaisia reaktioita aiheuttaa.

Näkeehän tuon joka päivä muutenkin, tosin kiikareiden läpi.

nimimerk. "halutaan ostaa maastopuku sekä yökiikarit"

Rinkun threadissa voi varmaan huudella miehen perään. Missä kaiffari heiluu, kun ei ole palstalla näkynyt pitkään aikaan. Rinkku tuu takasi, pliis. Sä oot niin ihqu.

Onko jollain jotain tiatoa miähestä?

Kparta sanoi:
Miten jengi jaksaakin hehkuttaa sitä silavaa tanttaa?? Ei pysty tajuumaan:rolleyes:

Ai Rinkkua vai? :D

Tarkastaja Partanen on ihana suomalainen nainen hyvällä synnyttäjän lantiolla varustettuna. Todellista mammamateriaalia.

Voi helvetti Kparta, kun joskus maku siirtyy Irc-gallerian pissaliisoista naisiin niin ymmärtänet. Tarkastaja on tervevartaloinen, muodokas ja lämpimän näköinen nainen.

RRKalle sanoi:
Tarkastaja on tervevartaloinen, muodokas ja lämpimän näköinen nainen.
Mmm... tarkastaja Partasta... :kuola: mmmm...lämpimänä... :kuola:

Rinkku kuulemma tavattavissa tänään kauppakeskus Sellossa kello 16.30 ja 17.30. Takarivissä toinen vasemmalta.

reino sanoi:
Mmm... tarkastaja Partasta... :kuola: mmmm...lämpimänä... :kuola:

Rinkku kuulemma tavattavissa tänään kauppakeskus Sellossa kello 16.30 ja 17.30. Takarivissä toinen vasemmalta.

Sellosta löytyy siis tänään Partasen fan club. Mythikin osallistuu.

Kai kaikki fanit nyt näki kun Partanen oli Viihdeuutisissa...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom