Tarkastaja Partasen fanitusthread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rinkku
  • Aloitettu Aloitettu
Mitäs luulette mihin suuntaan sen nännit osottaa ilman rintaliivejä? Itse arvioisin että hieman alaspäin, mut ei kovin paljon.

ps. prkl kun pitikin mennä kattomaan...nyt se on pakko kattoa joka kerta

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
maneater sanoi:
Mitäs luulette mihin suuntaan sen nännit osottaa ilman rintaliivejä? Itse arvioisin että hieman alaspäin, mut ei kovin paljon.

ps. prkl kun pitikin mennä kattomaan...nyt se on pakko kattoa joka kerta

En kyllä kato, ettei käy itellekin huonosti. Nämä kuvat ja mielikuvat saa riittää.

Vois Hanna keksiä noissa jaksoissa jotain uutta läppää. Aina vaan saman toistoa joka jaksossa. Mutta eilen ne amberssonit pääsi kyllä täysiin oikeuksiinsa (kaveri kerto).

maneater sanoi:
Mitäs luulette mihin suuntaan sen nännit osottaa ilman rintaliivejä?
eiköhän niihin hattu jää kun sen siihen heittää:)

SniffDaddy sanoi:
Vois Hanna keksiä noissa jaksoissa jotain uutta läppää. Aina vaan saman toistoa joka jaksossa. Mutta eilen ne amberssonit pääsi kyllä täysiin oikeuksiinsa (kaveri kerto).

Niin pääsivät, todella upeasti pomppivat tissit kun Hanna porskutti menemään. Todella upeasti.

Tottakai Hannan tisut ilman liivejä vähän "roikkuisivat" vai tietääkö joku teistä muka naista jolla on D-DD koon tissit joihin painovoima ei vaikuttaisi?. Siihenhän se koko ihana HÖLSKYMINEN perustuu että niissä on sen verran löysää että liiveistä huolimatta pääsevät hypähtelemään.

Hanna oli eilen meillä "kylässä"... tarkastaja Partanen oli hajareisin vatsani päällä... Tunsin ihollani tarkastajan kuuman, turvonneen ja hyvin kostean riemurasian... tarkastaja kumartui ylleni, otin ne ihanat meijerit käsiini, puristelin ja lutkutin..ahhh...tarkastaja...siirryi alemmaksi...

Halo sanoi:
Mikä siinä hölskymisessä on niin ihanaa?

Mieti toisin päin: vaijeri, joka yltää polveen ja heilahtelee boksereista oton jälkeen, hiljalleen valtavan massansa lepoon saattaen - vaiko kylmän kangistama, eteenpäin osoittava vilkunviiksi josta et tiedä onko se jo juhlakunnossa vai ei.

:D

Halo sanoi:
Mikä siinä hölskymisessä on niin ihanaa?

Liivikauppiaat vaan täällä hieroskelevat käsiään, kun Hanna käyttää sen verran huonosti tukevia liivejä. Siitähän tässä oli kai kyse koko "hölskymisessä"..? :jahas:

Vilenin Herttua sanoi:
Mieti toisin päin: vaijeri, joka yltää polveen ja heilahtelee boksereista oton jälkeen, hiljalleen valtavan massansa lepoon saattaen - vaiko kylmän kangistama, eteenpäin osoittava vilkunviiksi josta et tiedä onko se jo juhlakunnossa vai ei.

Eh, mä oisin voinu elää ilman tätä mielikuvaa :jahas:

Halo sanoi:
Eh, mä oisin voinu elää ilman tätä mielikuvaa :jahas:

Kumpaa noista, siinä oli kaksi?

Never mind. Hölskymisen ihanuudessahan on kyse taas siitä, että ajattelee, että noissa sitä maitoa piisaa mun kersoille, ja haluaa tehdä lapsia. Vanha ja päivänselvä vietti, tai kun netissä ollaan, niin pitäisikö sanoa WANHA1111.

Maailman parhaat lihapiirakat saa Kuopion torilta Hanna Partasen kalakukkoleipomon myyntikojusta. Ei taida olla sama henkilö, vaikka kyseinen Hannakin on Kuopiosta kotoisin... :offtopic:

Huppe sanoi:
Maailman parhaat lihapiirakat saa Kuopion torilta Hanna Partasen kalakukkoleipomon myyntikojusta. Ei taida olla sama henkilö, vaikka kyseinen Hannakin on Kuopiosta kotoisin... :offtopic:

Kyllä tässä threadissa on eri Hanna Partasen munkit ja piirakka kyseessä ;)

Odotus on päättynyt. Tänään ne taas hypähtelee!

Voipi olla vanha, mutta siinä Hän taas on....

346890-max260x160.jpg

En nyt tiedä Hannan henk.koht. preferensseistä, mutta jotenkin vaikuttaa, että Hanna saattaisi tykätä tytöistä... Mikä on tietysti vallan mukava asia. :)
Vai onko sillä äijää? Ihan sama, voi se silti tykätä tytöistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom