Tarkasta ruokavalioni ja anna vinkki tai 2 kiitos

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja needbeef
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
hei
kylläpä pyörii loistava sarja mtv3 maxilla nykyää: Maximal!
Tehdään tää samaan malliin

kohde:

Mies 23 vuotta
pituus: 194cm
Paino: 85kg
Ruumiinrakenne: Laihahko, mutta atleettinen (vaikka itse sanonkin :)

Päämäärä: Kasvattaa Lihasmassaa

Taustatietoa:
Olen nyt treenaillut epäsäännöllisesti parin vuoden ajan. Välillä useamman kerran viikkoon, välillä ollut parinkin viikon taukoja.
Ravinto tähän asti ollut aika epäsäännöllistä sekin. huonosti ajoitettua ja lounaana on saattanut toimia esim rullakebab.
En ole käyttänyt kunnollista treeniohjelmaa.

Hommaan ensimmäistä kertaa nyt salikortin. Tähän asti olen treenit tehnyt käsipainoilla, kehon painolla ja huonolla kuntolaitteella taloyhtiön "salilla".
Kädet ehdottomasti kehittyneet eniten. Rinta ja jalat kovimmassa massan puutteessa. Taloyhtiön penkki on aivan älytön, joten rinnan treenit jääny punnerruksien varaan.

Tuleva:
Tähän tarviisin teidän apuja!
Millaisella ohjelmalla kannattais lähteä treenaamaan?
Koko vartaloa tottakai, ehkä vähän rintaa korostaen.
Olisin kiitollinen jos joku viitsisi kustomoida jonkinlaista suunnitelmaa.
Olen selannut foorumia jo vuoden verran, mutta "henkilökohtainen" apu vois antaa lisäpotkua :)

Nyt olen päättänyt panostaa myös ravintoon ja alkanut pitää päiväkirjaa ruokailujen suhteen.
Tässä olisi esimerkiksi eilinen:

Aamiainen klo9: 3 ruisleipäpalaa, 6 juustosiivua, 0,2l maitoa, rasvaton jugurtti 2dl

Välipala klo1130: ehrmann maitorahka, banaani

lounas n klo13: keitettyä riisiä, 2 broilerinrintaa, reilusti salaattia fetajuustolla, 0,5l maitoa.

välipala klo 17: Rahkapurkki

Salitreeni n klo 19 - 20
palautusjuoma treenin jälkeen: desi heraa, vajaa desi malto

Illallinen klo2030: 200+g paistijauhelihaa, salaattia

iltapala klo 2200: Rahka höystettynä 2rkl rypsärillä

Antakaa palautetta ruokailusta.
Olisin hyvin kiitollinen jos joku ohjais mut sopivan treeniohjelman äärelle.

Tällä hetkellä treenaan pääosin:
päivä1: Rinta, ojentajat (penkki, vinopena, peck deck, ranskalainenpunnerrus,dippi)
päivä2: Selkä, Hauikset(leuanveto, huono talja kuntolaitteessa, hauiskäännöt käsi ja tangolla)
Päivä3: jalat, olkapäät (Mave, Kyykky, yhden jalan kyykky käsipainoilla, pystypunnerrus, perhoset)
Liikkeet vaihtelee vähän miten sattuu.

Kiitos paljon avustanne

Lahden saleja voi myös suositella

kokeile tehdä rinta ja hauis samana päivänä, ja taas selkä ja ojentaja samana.

keskikropalle liikkeitä mukaan ! ja paljon, ja kovaa.

ruokapuoli näyttää ainakin olevan suht kunnossa, aamulla ehkä voisi ottaa enemmän proteiinia..kannattas varmaan harkita jotain hyväksi havaittua 2-jakoista.Välttämättä ei tarvi eriksee panostaa rintaan, eiköhän se ala sieltä kasvamaan vauhdilla kun reenit ja ravinto on kunnossa..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom