TAPOUT t-paidat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olipas halpoja...:D

No Usassa ne maksaa 50-69 dollaria ja kyseisellä sivulla 45-60e, eli eipä mitenkään hirveetä kiskurihintaa. Kun taas TapouT:in paidat maksaa 35-40e Suomessa mutta Usassa 20-23 dollaria

Ei siellä suomalaisella sivustolla ollut kovinkaan kattavaa valikoimaa, mutta kyllä joitakin vois harkita. Mutta en mä laita 80 euroa t-paitaan:wtf:

Ei siellä suomalaisella sivustolla ollut kovinkaan kattavaa valikoimaa, mutta kyllä joitakin vois harkita. Mutta en mä laita 80 euroa t-paitaan:wtf:

en tiedä miltä sivulta sä katoit, mutta tarkoittamallani sivulla 11 erilaista t-paita mallia, ja hinnat 45-65e

en tiedä miltä sivulta sä katoit, mutta tarkoittamallani sivulla 11 erilaista t-paita mallia, ja hinnat 45-65e

anyways, kalliita ne suomessa on. onneksi irlannin tullia ei tollaset pienet ostokset kiinnosta(alle 200e tilaukset ei ainakaan itella ole kiinni jaany), niin saa jenkeista ite tilailtua halvalla kamaa :dance2:

No Usassa ne maksaa 50-69 dollaria ja kyseisellä sivulla 45-60e, eli eipä mitenkään hirveetä kiskurihintaa. Kun taas TapouT:in paidat maksaa 35-40e Suomessa mutta Usassa 20-23 dollaria

Tällä sivulla - johon mää törmäsin- ainakin oli 80 euroo yks vitun t-paita. Afflictionin oli.

Aika vitun kännissä (selkeästi enemmän kuin nyt) pitäis olla, että maksaisin t-paidasta 45-65 euroa.
Saa olla kyllä printti kohdallaan...

anyways, kalliita ne suomessa on. onneksi irlannin tullia ei tollaset pienet ostokset kiinnosta(alle 200e tilaukset ei ainakaan itella ole kiinni jaany), niin saa jenkeista ite tilailtua halvalla kamaa :dance2:

Eikös ne maksut tule vaan jos tavara tule EU:n ulkopuolelta? Ja suoen tullissahan se maksu vasta tulee? vai asustatko ite Irlannissa?

Moro!

Onko porukalla suositella hyviä nettisivustoja josta löytäisi tapout paitoja halvalla??? Mielellään euroopasta mut myös jenkit käy...

Anteeksi ja kiitos :whip:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Rumia noi tapoutit on, muutamaa poikkeusta lukuunottamatta. Se on toi TapOut logo joka on tungettu helvetin paitaan isolla... Pilaa hianot printit täydellisesti.

Minkäs kokosia noi paidat ja vaatteet ylensäkin on tällä tapoutilla? Jos käyn ostaa jostain jack & jonesista L:llän paidan, nii meinaa olla pieni perkeles! Ite oon noin 182cm ja 77kg, että en oo mikään hirveän iso. Hartijat aika olemattomat. Että jos tilaan UFS:stä ällän paidan, nii onkohan iso vai just hyvä?

Minkäs kokosia noi paidat ja vaatteet ylensäkin on tällä tapoutilla? Jos käyn ostaa jostain jack & jonesista L:llän paidan, nii meinaa olla pieni perkeles! Ite oon noin 182cm ja 77kg, että en oo mikään hirveän iso. Hartijat aika olemattomat. Että jos tilaan UFS:stä ällän paidan, nii onkohan iso vai just hyvä?

WTF? Kaipa se on tietysti siitä kiinni, että millasesta paidasta pitää. Mulle joku M on just J&J:n kamoissa sopiva ja dietillä jopa vähän löysä. Ite oon 185cm ja 80kg, kisatessa about 75.
Tapoutit on vähän löysempiä kuin esmes just J&J:n paidat. Johtuu varmaan siitä että kamppailija on isoi!!!!

;)

187cm / 92kg ja tapoutin huppari kokoa L oli SIKA iso :D normaalisti käytän xl-huppareita mutta tää ois menny varmaan s:änä päälle :D

Yhden Tapoutin M-kokoisen paidan omistan ja kutakuinkin verrattavissa J&J L-kokoon. Tosin kyseinen tapoutin paita on useita vuosia vanhaa mallistoa, että pieni varaus tähän.

No sitä yritin hakea kysymyksellä, että onko noi tapoutin kledjut yleisesti ottaen isompia ku jotkut "normi" vaatteet, eli J&J, H&M tai vaikka jonku anttilan vaattet. Kun iteltä löytyy kaikkii jotain ihan random paitoja, mitkä ei oo mitää merkkivaatteita, nii ne on isompia ku J&J:n paidat vaikka molemmat L:lliä.. Tai esim 44:n lenkkarit ei oo oikee välttämättä yhtä isot ku lacosten 44:t..

Mut joo ei siitä sen enempää, eli Tapout vähän löysempää ku joku J&J se tieto riittää.

T-paidoja lähinnä, mutta yritän pitää mielessä :D

Ite oon 182 pitkä ja painoo noin 100 ja kaapista löytyy kolme M kokosta ja yks L kokonen t-paita. M on semmonen vartaloo myötäilevä ja L vähän reilumpi, et uskoisin sulle menevän toi M-koko.

Kannattaa käydä kokeilee jos on mahdollista...

Ainiin ja yhden hupparin kans omistan M-kokoa ja siinäkin on mahan kohalla vähän väljää....

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom