Olipas halpoja...:D
No Usassa ne maksaa 50-69 dollaria ja kyseisellä sivulla 45-60e, eli eipä mitenkään hirveetä kiskurihintaa. Kun taas TapouT:in paidat maksaa 35-40e Suomessa mutta Usassa 20-23 dollaria
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olipas halpoja...:D
Ei siellä suomalaisella sivustolla ollut kovinkaan kattavaa valikoimaa, mutta kyllä joitakin vois harkita. Mutta en mä laita 80 euroa t-paitaan:wtf:
en tiedä miltä sivulta sä katoit, mutta tarkoittamallani sivulla 11 erilaista t-paita mallia, ja hinnat 45-65e
No Usassa ne maksaa 50-69 dollaria ja kyseisellä sivulla 45-60e, eli eipä mitenkään hirveetä kiskurihintaa. Kun taas TapouT:in paidat maksaa 35-40e Suomessa mutta Usassa 20-23 dollaria
en tiedä miltä sivulta sä katoit, mutta tarkoittamallani sivulla 11 erilaista t-paita mallia, ja hinnat 45-65e
anyways, kalliita ne suomessa on. onneksi irlannin tullia ei tollaset pienet ostokset kiinnosta(alle 200e tilaukset ei ainakaan itella ole kiinni jaany), niin saa jenkeista ite tilailtua halvalla kamaa :dance2:
http://www.clearvision.co.uk/FightDVD/TapouT/TapouT-T-Shirts/page1.htmlMoro!
Onko porukalla suositella hyviä nettisivustoja josta löytäisi tapout paitoja halvalla??? Mielellään euroopasta mut myös jenkit käy...
Anteeksi ja kiitos :whip:
Repesin! :hyvä:Noi on muuten ihan vitun rumia. Ei mulla muuta
Minkäs kokosia noi paidat ja vaatteet ylensäkin on tällä tapoutilla? Jos käyn ostaa jostain jack & jonesista L:llän paidan, nii meinaa olla pieni perkeles! Ite oon noin 182cm ja 77kg, että en oo mikään hirveän iso. Hartijat aika olemattomat. Että jos tilaan UFS:stä ällän paidan, nii onkohan iso vai just hyvä?
T-paidoja lähinnä, mutta yritän pitää mielessä :D