TAPOUT t-paidat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kipi I
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
aika rumia noi UFS:n paidat, toivottovasti tulee lisää valikoimaa... Ainakin hinnat kohdillaan, Amerikassa 23$=14e ja Suomessa 35e :curs:

edit: löytyhän sielt pari hienooki

Aika kummallista kyllä, muutama päivä sitten rekkasin itekkin tuonne mmawarehouseen ja kattelin paidat valmiiksi. Sitten eilen aloin tilaamaan ja en saanut laskutusosoitteeseen millään valittua Suomea. Laitoin sähköpostia ja sain lyhyen ja ytimekkään vastauksen: We do not ship to Finland.

Kertoilkaas toki lisää luotettavista paikoista, joista tilata, ameriikasta tai vaikkapa jostain lähempääkin. Suomen tilanne on jo selvillä.

Hakkaan yön aikana Storeen kamat ja sitten on varmaan huomisen aikana myynnissä.

Samoin tässä vatvotaan todella siistiä diiliä isosta vaatelajitelmasta, samoja kledjuja on myynnissä tyyliin kuten esim Ponkesissa. Toivon, että se saadaan kesän aikana pulkkaan, sitten on varmaan 100 uutta siistiä kledjua storessa ja ne on siistejä ne.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Aika kummallista kyllä, muutama päivä sitten rekkasin itekkin tuonne mmawarehouseen ja kattelin paidat valmiiksi. Sitten eilen aloin tilaamaan ja en saanut laskutusosoitteeseen millään valittua Suomea. Laitoin sähköpostia ja sain lyhyen ja ytimekkään vastauksen: We do not ship to Finland.

Kertoilkaas toki lisää luotettavista paikoista, joista tilata, ameriikasta tai vaikkapa jostain lähempääkin. Suomen tilanne on jo selvillä.

Rekkauduitko mmawarehouseen vai mma-warehouseen? Jälkimmäinen on paskaa, ensimmäinen se aito.

Rekkauduitko mmawarehouseen vai mma-warehouseen? Jälkimmäinen on paskaa, ensimmäinen se aito.
Kyllä ihan mmawarehousen sivuilla olin. Tiliä tehdessä pystyi vielä ohjeitten mukaankin varmistamaan, että jos oma maa löytyy valikosta, niin toimituskin on sinne ok.
Ei voi mittään, täytynee katella muualta. Tietty olis mielenkiintoista kuulla, onko kukaan muu nyt viime viikkoina pystynyt tilaamaan mitään kyseisestä paikasta.

Vois vissiin hommata niitä Affliction-t-paitoja myyntiin. Mä ainakin tilaisin. On ne sen verta siistejä, mitä olen netissä katsellut.

Vois vissiin hommata niitä Affliction-t-paitoja myyntiin. Mä ainakin tilaisin. On ne sen verta siistejä, mitä olen netissä katsellut.

niitä on jo myynnissä eräällä Suomalaisella nettikaupalla

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom