- Ikä
- 38
meijerillä 280.....hih, oli pakko.Niitä on 20:sta kilosta 200 kiloon
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
meijerillä 280.....hih, oli pakko.Niitä on 20:sta kilosta 200 kiloon
Nyt on kyllä jo pakko kysyä, että mikä ihmeen paikka tui meijeri oikeen on? Kun siellä noin painavia varusteita on? Tuskin se ainakaan se paikka on missä maitoa tehdään??:Dmeijerillä 280.....hih, oli pakko.
What The Hell? Smith-masiinoita on toki pirusti erilaisia, mutta kyllähän se koko tankosysteemi kait yleensä painaa yli 20kg.
meijerillä smithtanko painaa 40kg!!! toinen niistä tais painaa 30? hulkki muistaa, minä en...
Se on paikka jossa pojista jauhetaan miehiä!:lol2:Nyt on kyllä jo pakko kysyä, että mikä ihmeen paikka tui meijeri oikeen on? Kun siellä noin painavia varusteita on? Tuskin se ainakaan se paikka on missä maitoa tehdään??:D
Jaa, täytyypä joskus isompana ja vahvempana lähteä katsastamaanSe on paikka jossa pojista jauhetaan miehiä!:lol2:
Ent. Gold's Gymin laitteet (kraftwerk). Ent. Mayor's, ent. JR fitness center, nyk. active kuntoklubi. Ruoholahdessa.
Okei, täytyy kattoo kun maanantaina menee, vaikken prässiä aio tehdäkään.Jalkaprässi on ainakin niissä kahdessa paikassa jossa minä olen ollut niin 45kg. Se lukee siellä sivussa (mahdollisesti...)
Miesten painonnostotanko 20kg, naisten 15kg ja IPF voimanostotanko 20kg.Onko voimanostotanko ja painonnostotanko eri painoisia? Jostain oon tuollaista päähäni saanut. Kävisin mittaamassa, mutta kun ainut vaaka meiän salilla taitaa olla miesten pukkarissa ja sinne en kyllä varmasti mene :D