Tankojen painoja

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Okei, no noin isosta haarukasta ei ole mitään apua. Meidän salilla olevan kelkan painoa olen miettinyt, mutta kun jostain olen kuullut että se olisi 40kg, niin olen sitten aina pitänyt sitä 40 kiloisena.

What The Hell? Smith-masiinoita on toki pirusti erilaisia, mutta kyllähän se koko tankosysteemi kait yleensä painaa yli 20kg.

Hyvin mahdollista. Kahdelta salilta muistan erikseen ylöskirjoitetut lukemat ja kummatkin olivat 18kg, mutta ilmeisesti nämä ovat poikkeuksia. Tangot olivat normi 20kg tangon kokoisia paksuudeltaan, mutta tuntuivat piirun verran kevyemmiltä.

meijerillä smithtanko painaa 40kg!!! toinen niistä tais painaa 30? hulkki muistaa, minä en...

Kaipiaisen Kari punnitsi tuon selkäkoneiden vieressä olevan tangon muistaakseni 33 kilon painoiseksi (Goldsin aikoihin). Tuo toinen vissiin on vähän painavampi (jalkapuolella). Mutta mistä niistä hattutelineiden tangoista tietää, kitkakin vaikuttaa.. saattaa painaa vaikka 50kg, ainakin aamuisin:D

Nyt on kyllä jo pakko kysyä, että mikä ihmeen paikka tui meijeri oikeen on? Kun siellä noin painavia varusteita on? Tuskin se ainakaan se paikka on missä maitoa tehdään??:D
Se on paikka jossa pojista jauhetaan miehiä!:lol2:

Ent. Gold's Gymin laitteet (kraftwerk). Ent. Mayor's, ent. JR fitness center, nyk. active kuntoklubi. Ruoholahdessa.

Ensi kerralla jousivaaka mukaan ja testailemaan kaikki mahdolliset vempeleet, sillähän siitä pääsee :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
meiän koulun salilla jalkaprässin tyhjä kelkka painaa vaan 10kg luulisin ainakin.. sen mukaan on aina reenannu :D

ja scott tanko on 10kg, normitanko on sen 20kg muista en sit tiä :D

Onko voimanostotanko ja painonnostotanko eri painoisia? Jostain oon tuollaista päähäni saanut. Kävisin mittaamassa, mutta kun ainut vaaka meiän salilla taitaa olla miesten pukkarissa ja sinne en kyllä varmasti mene :D

Onko voimanostotanko ja painonnostotanko eri painoisia? Jostain oon tuollaista päähäni saanut. Kävisin mittaamassa, mutta kun ainut vaaka meiän salilla taitaa olla miesten pukkarissa ja sinne en kyllä varmasti mene :D
Miesten painonnostotanko 20kg, naisten 15kg ja IPF voimanostotanko 20kg.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom