Tangon pituuden merkitys

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Kirjaudu ulos suosiolla vaan. Äläkä enää sekannu esineisiin/asioihin joita nörttipojat ovat aikaansaaneet. Eli about kaikki mitä ympärilläsi näet. Painelet kato suorinta tietä kaarnahousuissa pihalle nostelemaan kivenmurikoita. :rock:

Wooot? Onko joku teistä keksinyt kaiken tän? :D

P.S.Kivenmurikoiden nostelu on muuten voimanhankinnassa ihan OK laji, ja aika paljon käytettykin esim. voimamieskisoissa. Parempi mun mielestä ku vetää maasta scott tangolla tai penkata jousipyssyllä kehitystä odotellessa...:lol2:

Okei okei...:david:

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
olis hauska nähdä tämänki ketjun keskustelijat salilla oikee livenä:hyvä: on varmaan vitun kovakuntosta porukkaa... ja nostelen oikee mielelläni niitä kiviä pihalla, toi matematiikka ei oo oikee ollu ikinä mun juttu:whip: vettä myllyyn vaa

olis hauska nähdä tämänki ketjun keskustelijat salilla oikee livenä:hyvä: on varmaan vitun kovakuntosta porukkaa... ja nostelen oikee mielelläni niitä kiviä pihalla, toi matematiikka ei oo oikee ollu ikinä mun juttu:whip: vettä myllyyn vaa

Mut te ootte vissii nähnytki :D Omasta mielestäni olen keskitasoa paremmassa kunnossa:)

Ei se aina mee yks yhtee että on joko viisas ja laiha tai tyhmä ja lihaksikas :)

Mut te ootte vissii nähnytki :D Omasta mielestäni olen keskitasoa paremmassa kunnossa kuin muut naiset :)

Ei se aina mee yks yhtee että on joko viisas ja laiha tai tyhmä ja lihaksikas :)

Funkkelin kovat raudat alkaa selviämään...lasket ne kaavoilla ylös!:wtf:
Ja oot vielä kovemmassa kunnossa ku tämän foorumin keskitaso miehistä...:hyper:

Jes, loppukaneetiksi jätkät paremmusjärjestykseen fyysisen koon mukaan. :lol2:

No mutta vakavissaan, onneksi on olemassa ihmisiä joita nämä asiat kiinnostavat. Oltaisiin kivikaudella muuten edelleen.

siis hommahan on niin, että kun nostaa 200 kg maasta, niin riippumatta siitä minkä muotoinen ja kokoinen se tanko on, niin sitä täytyy nostaa suuremmalla voimalla kuin mitä se painaa.

Siis tämähän on jo todettu monta kertaa. Puhuin vain ja ainoastaa työstä.

Ja ei, ei ole omakohtaista kokemusta vielä ei vielä ole 200kg vetämisestä, mutta ei mene kesään asti kun jo on (jos vaan terveenä pysyn). Kertopaaka arvon bodymunkit sanottoko te lääkäriä v*tun kynikseksi kun meette sen vastaanotolle näyttämään pullistuneita välilevyjä? Ja millä tavalla tämä threadi eroaa niistä sadoista ravinto-osion pilkunnussintathredeistä, joissa mietitään palkkarin optimaalista koostumusta ja whey-proteiinin imeytymisnopeutta? Puhumattakaan roinathreadeista ja 5-jakosista treeniohjelmista.

Hifistelköön kukin tavallaan.

antakaa nyt jo jumalauta olla! tämänki taistelun aikana moni on tehny useita kiloja lihaa ku te mietitte jotain fysiikan lakeja... menkää salille ja latokaa siihen tankoon rautaa. laskekoon nörttipojat niitä kaavoja yn paskaa:rock: laittakaa nyt lukkoon tää ketju herrajumala! hermo palaa lopullisesti... meikä kirjautuu kohta ulos tästäki wannabevoimailijoiden foorumista

Miksi se teikäläisen hermoja koettelee jos jotkut miettii näitä asioita? Tuskin kukaan sen takia jättää salitreenit väliin, että voisi miettiä tätä asiaa.

itte on niin tyhmä että viisaammat vituttaa:hyvä: nyt vaa sattu ärsyttämään tämä asia, huomenna vituttaa taas joku muu jne :hyvä: hahhah. ei muuta ko tanko käsiin vaa, sillon ei vituta:dance:

Joo... kun vetää + 300 kiloa huomaa, milloin tanko antaa periksi mutta levyt jää vielä lattiaan kiinni.

Vetoasento muuttuu aika edulliseksi ohuella ja notkealla tangolla nostaessa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tämänkin väännön lopettamiseksi tarvittiin näköjään naisen painava sana(ja riittävästi vittuilua pakkiksen sonneilta:D)
Eipä minuakaan livenä ole vielä nörtiksi tultu haukkumaan, vaikka tällaisia jaksankin pohtia. Ei sillä, että olisin kyllä normaalia fiksumpikaan:D

Suositut

Back
Ylös Bottom