Tangle Teezer

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Nuo on Hulluilla Päivillä tarjouksessa n. kympillä, jos joku sen takia viitsii lähteä Stockalle painimaan.

Mutta on loistava tuote. Se matkamalli on mun hiuksille vähän kun pyyhkeellä löis, mutta tietysti helpompi kuskata mukana. Normiversioita mulla on kaksi, mitään muita en enää käytäkään. Millään muulla harjalla en ois ees kuvitellu harjaavani pitkiä hiuksia märkinä/kosteina, tuolla onnistuu sekin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Tätä hehkutetaan niin paljon, että tekisi mieli ostaa. On vaan kyllä melkoinen hinta harjaksi. Oon myös tosi skeptinen tuon suhteen. Miten tuolla mukamas saa hiukset selvitettyä, kun nuo harjakset on tuollaiset tosi lyhyet? Millaiset hiukset teillä on, jotka kehutte? Onko joku tuuheampitukkainen ollut tyytyväinen tuohon?

Mulla on aika tuuhea ja pitkä tukka, tai ohutta hiusta mutta paljon, ja olen kyllä ollut tyytyväinen tähän ostokseen. Selvittää takut helponoloisesti ja eikä tosiaan revi. Miinuksena se, että esim. ponnarille kokoaminen ei itselläni oikein toimi tuolla ehkä just kuontalon paksuuden takia, ja joudun siihen käyttämään normaalia harjaa. Mutta silloin kun hiukset ovat kunnolla takussa niin tuo on ihan yliveto.

Muuten en ole oikein ikinä pystynyt harjaamaan tai kampaamaan hiuksiani märkinä, mutta Tangle Teezerillä onnistuu sekin. :)

No kai se pitää vaan ostaa ja kokeilla onko siitä mihinkään. Miksi siinä ei muuten ole vartta, eikö tuollasta ole tosi ärsyttävä pitää kädessä?

Tätä hehkutetaan niin paljon, että tekisi mieli ostaa. On vaan kyllä melkoinen hinta harjaksi. Oon myös tosi skeptinen tuon suhteen. Miten tuolla mukamas saa hiukset selvitettyä, kun nuo harjakset on tuollaiset tosi lyhyet? Millaiset hiukset teillä on, jotka kehutte? Onko joku tuuheampitukkainen ollut tyytyväinen tuohon?

Kuten yllä kirjoitan niin uskoisin että mulla voi olla jopa tämän ketjun tuuhein tukka (ei tosin luonnostaan). Ja todennäköisesti onkin ellei muutkin naiset omaa luonnostaan pitkiä ja paksuja hiuksia ja tunge vielä reilusti normaalia enempi hiustenpidennyksiä sinne sekaan ;) Mulla siis on varmaan noin kolmen ihmisen verran tukkaa päässä, turboletti toisinaan.

Luonnonkihara (suoristan), karhea, oikukas jouhitukka, ja siihen kun vielä laitetaan se 60cm teippipidennystä 200g verran päähän niin harjaaminen on helvettiä. Vaan Tangle Teezerilläpä ei. Paras laite ikinä. Siis IKINÄ ja voi jo suihkussa harjata märät hiukset ja hoitoaineiset, ja pyyhekuivina, ja kuivina. Ja ihan miten vaan.

Eikä ole kallis, pidän tuollaista 15e harjaa ihan normaalin hintaisena (niin ne mun muutkin harjat on suht kalliita, jopa lähemmäs 30e).

Kyllä se hintavalta tuntuu, kun on tähän mennessä ostanut markettien parin euron harjoja :D

Pitihän se käydä ostamassa ja voin liittyä hehkuttajien joukkoon. Hyvin toimii ja mihin sitä edes miestäkään enää tarvii ku mie voin silitellä itteeni tuolla kaiket päivät. Eihän sitä harjaamista malta lopettaa kun tuntuu niin kivalta. Saa se kyllä vähän miinusta tuosta muotoilusta. Se ei vaan oikein sovi miun käteen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Zone-sarja -42%
Mulla on pienehkö käsi, varsinkin kämmen, ja pärjään ihan hienosti sen isomman harjan kanssa. Ei se mikään lapio ole, ja kun muotoon tottuu, se on aika hyväkin käteen. Se pieni voi tietysti olla lyhyempihiuksiselle hyvä. Ja tietysti matkalla mukana, koon takia. Ja ehdottomasti suosittelen pitkille ja tuuheille hiuksille, samoista syistä kuin MissEvilEve. Aivan ehdoton.

Tangle Teezerin ainoa "vika" eli oikeastaan ominaisuus on se varrettomuus. Kun siitä pitää kädellä kiinni niin joskus ote lipeää ja harja lentelee pitkin ja poikin, ei voi mitään :) Tämä ei kuitenkaan itseäni häiritse lainkaan, koska normaalit varsiharjat puolestaan taas roikkuu mun päässä pitämättäkin kun tätä takkupesää raastaa :D "Koskaan ei oo hyvä" ;)

Ja paitsi että se on perkeleen hyvä harja se on myös nätti. se näyttää kylppärin hyllyllä kivalta, toisin kuin perinteinen kulahtanut harja.

Maailman paras hiusharja! Itellä on pitkä luonnonkihara, hyvin takkuuntuva tukka ja tuolla saa helposti harjattua aamuset "rastat", eikä tartte enää inistä ja polkea jalkaa kivusta. Tulee tosi pehmeä lisäksi. 15 euroa maksoi, ostin jostain kampaamosta pari viikkoa sitten, enkä ole koskenutkaan entiseen harjaan. Käteenkin sopii, kun tottuu, eikä oo mulla ainakaan vielä lennellyt mihinkään ;)

Mä himoitsen tota purkkapinkkiä nyt... MUST HAVE! Ehkä söpöin ikinä :haart:

Tangle-Teezer.webp

Ostin tänään itelleni Tangle Teezerin ja kyllä on pakko sanoa, että olen myyty! Tai no siis, joudun ostamaan itselleni uuden, kun 4-vuotias tyttäreni omi tuon itselleen. Hän sai ihan itse harjattua omat kutrinsa ilman ainuttakaan kyyneltä ja lattian poljentaa. Aivan mahtava tuote!

Minullakin on ollut tammikuusta takkuharja omanani. Tavalliset hiusharjat jäi samantien käyttämättä. Vaikka ostin normaalikokoisen, on se silti pienempi verrattuna normaaliin hiusharjaan ja kätevä kuljettaa mukana. Märät hiukset on myös helppo harjata, mikä on tosi kiva. Itselläni on kanssa tuota ongelmaa, että harja joskus lipeää kädestä, kun aamulla vielä ihan unenpöpperössä takkuja selvittelee. Onneksi ei oo vielä pyttyyn lentänyt, ja olenkin nyt usein pitänyt kannen kiinni pöntössä. Harja on muuten myös pestävä, ei loukkaannu yhtään että sitä käyttää välillä hanan alla. Mulla on ohutta hiusta kai ihan keskiverto määrä, ja hieman lapaluiden alle pituus. Lämpimästi suosittelen tätä tuotetta! :)

Mäkin hankin ton kun nyt on jo melkein olkapäille letti - ihan superhyvä selvittämään märän tukan! En olis uskonut ennen kuin kokeilin :D Ostin Prismasta sellaisen pieneen kätöseeni sopivan minimallin.

Itsellä ollut kyseinen harja yli 2 vuotta käytössä, enkä aijo muuhun vaihtaa! Joistain tuntuu tosiaan kalliilta se hinta, mutta maksaa ittensä kyllä takaisin. Ei revi hiusta, joka mulla tuppaa meneen usein pahastikin solmuun, oli hiukset sitten kuivat tai suihkun jälkeen märät. Tosi helppo pitää puhtaana, eikä harjakset katkea tai väänny muodottomiksi. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom