Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No itellä oli kyllä mielessä se alakerran jytämpi rokkipuoli, siellä tulee useimmiten jumitettua, jos Onnelaan eksyy.training_addict sanoi:Seban suomirock-puoli :lol2: Ei vaan, itte oon kyllä viihtyny Onnelassa. Toiset tykkää toiset ei voi sietää, mutta mun mielestä yks Tampereen parhaita paikkoja.:kippis1:
Emmah sanoi:No itellä oli kyllä mielessä se alakerran jytämpi rokkipuoli, siellä tulee useimmiten jumitettua, jos Onnelaan eksyy.
Emmah sanoi:No itellä oli kyllä mielessä se alakerran jytämpi rokkipuoli, siellä tulee useimmiten jumitettua, jos Onnelaan eksyy.
Taisi olla Divamxm sanoi:Kiva on ilmeisesti vaihtanut nimensä, mikähän se nykyään on?
Tytteli sanoi:Taisi olla Diva
Jaa-a, mielestäni Kivan tilalla on ollut jonkin aikaa (ennen purkua?) Diva Nightclub...Trendi ent. Club ent. Mocca ent. Vanha Diiva oli kait myös ennen Diva....sehän sijaitsee sitäpaitsi eri puolella Hämeenkatua kuin tämä ent.Kiva...olen näissä(kin) baareissa joskus teininä hillunut...:Djonkeli sanoi:Eipäs. Vaan entisen divan paikalle tuli mocca ja nyt siinä on trendi klubi.. joku muukin taisi olla vie välissä.
Ja kiva:a ei enään ole, se purettiin.
|
omppo sanoi:ja trendissä on nykyään kait melko hiljaista, kesällä joskus kävin ja lauantai oli kuin hautajaisista