Tampereen yöelämä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja dear_a
  • Aloitettu Aloitettu
Satunnaista kaupungissa vierailevaa naisihmistä auttaisi vinkit Tampereen menomestoista... Lähinnä rock-baarit ja yökerhot keskustassa kiinnostavat - minne kannattaisi tyttöporukassa suunnata? :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Riippuu pitkälti minä viikonpäivänä kaupunkiin ootte tulossa.
Viikolla on aika kuivaa melkein joka paikassa, poikkeuksia tietenkin esim. Klubin/Pakkahuoneen keikat.
Perinteiset yökerhot/diskot on kyllä aika tyhjillään viikolla. Kun välillä on jopa lauantaisin huonosti porukkaa, jos valkkaa väärän yökerhon.

Yo-talo, Jee Jee, Hellä, Klubi....noista nyt ainakin löytää rockia. Tosin tuolla Hellä taitaa soida enemmän metalli kun rock.

Seban suomirock-puoli :lol2: Ei vaan, itte oon kyllä viihtyny Onnelassa. Toiset tykkää toiset ei voi sietää, mutta mun mielestä yks Tampereen parhaita paikkoja.:kippis1:

training_addict sanoi:
Seban suomirock-puoli :lol2: Ei vaan, itte oon kyllä viihtyny Onnelassa. Toiset tykkää toiset ei voi sietää, mutta mun mielestä yks Tampereen parhaita paikkoja.:kippis1:
No itellä oli kyllä mielessä se alakerran jytämpi rokkipuoli, siellä tulee useimmiten jumitettua, jos Onnelaan eksyy.

Emmah sanoi:
No itellä oli kyllä mielessä se alakerran jytämpi rokkipuoli, siellä tulee useimmiten jumitettua, jos Onnelaan eksyy.

Ai miten niin jos, sähän oot sielä melki jokaviikonloppu... :)

Emmah sanoi:

Joo, kyllä mä tajusin mitä sä tarkotit. Onnelassa on se hyvä puoli, että sieltä löytyy just jokaselle jotakin ja porukkaa riittää ainakin lauantaisin...Toi seba oli ny vaan heitto...riippuen tietysti iästä, jos dear_a ja kumppanit on 16 niin vois siellä vaikka viihtyäkkin...:)

Mielipideasioita tietysti, mutta Onnela on yks kaupungin paskimmista baareista. En mene enää ikinä sinne.

Doris on Tampereen ykkösmesta :arvi: . Yo-talo myös hyvä mesta mutta ehkä vähän liian nuorta porukka rupee oleen siellä.

Onnela = taitaa olla 24v ikäraja pe ja la. Kolmikerroksinen yökerho jossa on eri "sektoreita", suomipop, rock, disco yms.. Taitaa maksaakki 7e sisään(??)

Trendi = teinimesta, ikä keskiarvo taitaa olla lähemmäs 16 kun 20. Soittaa nrj musaa. (ennen 23 ilmaiseksi, sk kortilla ennen 01 ilmaiseksi, muuten 5e)

Nighttrain = perusyökerho. k19

Sema = pelkkiä amiksia, jos haluat pelkästään autoista puhuvien viiksisällien seuraan niin sinne. huomaa -> :) (taitaa maksaa 2e sisään, mutu)

Alepub = täys spuge paikka, ei kannata vaivautua. Ikä keskiarvo lähemmäs 60

Yo-Talo = Porukkaa on kaikenlaista. Hokareista -> hippeihin. Kuulemma yleensä hyvä meininki. (ennen 23 ilmaiseksi, muuten 4e)

Groove = Pieni kaksikerroksinen yökerho/baari. Alakerrassa yökerho ja ylhäällä baari. Soittaa "groovahtavaa" musiikkia. Paljon ulkomaalaisia. (4e sisään)

JeeJee = Ei paljoakaan tietoa. Soittaa suomirockia(?)

Hellä = Ei paljoakaan tietoa. Soittaa rockia(?)

Meikäläisen suosikkipaikat mansessa on Onnela ja Ilves...muualla taitaakin olla aika teinimeininkiä...:wanha:

Kiva on ilmeisesti vaihtanut nimensä, mikähän se nykyään on?

mxm sanoi:
Kiva on ilmeisesti vaihtanut nimensä, mikähän se nykyään on?
Taisi olla Diva

Tytteli sanoi:
Taisi olla Diva

Eipäs. Vaan entisen divan paikalle tuli mocca ja nyt siinä on trendi klubi.. joku muukin taisi olla vie välissä.

Ja kiva:a ei enään ole, se purettiin.

Senssi unohdinkin mainita :D se vasta hauska paikka onkin. "Senssiltä saa aina" on sen paikan motto :|

jonkeli sanoi:
Eipäs. Vaan entisen divan paikalle tuli mocca ja nyt siinä on trendi klubi.. joku muukin taisi olla vie välissä.

Ja kiva:a ei enään ole, se purettiin.
|
Jaa-a, mielestäni Kivan tilalla on ollut jonkin aikaa (ennen purkua?) Diva Nightclub...Trendi ent. Club ent. Mocca ent. Vanha Diiva oli kait myös ennen Diva....sehän sijaitsee sitäpaitsi eri puolella Hämeenkatua kuin tämä ent.Kiva...olen näissä(kin) baareissa joskus teininä hillunut...:D

omppo sanoi:
ja trendissä on nykyään kait melko hiljaista, kesällä joskus kävin ja lauantai oli kuin hautajaisista :zzzz:

Nykyään.. sehä tuli vasta joskus heinäkuussä. Nyt ku on tullu kylmempi niin porukka on siirtyny passionin terassilta viettään aikaan trendiin. Nykyään paljon enemmä väkee, kesällä oli juuri miten sanoitkin. Kuin hautajaisissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom