Tampereen viihde/ruoka ??

Commadore

Banned
Mistä ja mitkä ois Tampereen paras pihvi paikka jossa sais kunnon PIHVIT ja sen päälle mistä löytyis hyvä tissi paari:thumbs: ???

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse olen tykännyt Saludista, siinä...ööö..."Stockmannin lähellä". Tampereen natiiveilla saattaa olla tarjota jotain toistakin piffipaikkaa, mä olen ollut tyytyväinen Saludin tarjontaan jos joskus Tampersterissa on pihviä lähtenyt tekemään mieli.

Ruumishuoneelle vaan :lol2:

El Torossahan syödään kilon pihvi ilmaiseksi?
http://www.aviisi.fi/artikkeli/?num=11/2004&id=42bd633

1104kilonpihvi.jpg

Ei välttämättä ehkä enään ole tuo pari vuotta sitten ollut tarjous voimassa El Torossa...

ja itse paikoista:
- Salud, se medium pippuripihvi on edelleen yksi parhaista
- El Toro
- Fransmanni

Salud :kuola: www.salud.fi

Juuri äsken kuolasin ruokalistaa ja dieetistä huolimatta aion mennä tänään vetämään pippuripihvin uuniperunalla syntymäpäivän kunniaksi, onneksi on vielä kalorit suht korkealla :D

PS. Tissibaareista ei niinkään kokemusta ;)

Itse en tuosta Saludista niin piittaa (Lahden El Toron pippuripihvin jälkeen kaikki pippuripihviään hehkuttavat ovat tarkastelussani ikäänkuin suurennuslasin alla, eikä mikään paikka ole toistaiseksi samaan yltänyt), pisteet meneekin seuraaville:

- Coussicca
- Astor
- Pispalan Pulteri

Ai niin, unohtu ne tissibaarit :D Noh, linjalla Kaijakka-Pussycat-Showtime-ErOZtic Showroom voisi jotain löytyä.

Salud on mielestäni kyllä hiukan yliarvostettu paikka. Toki siellä on monenlaista lihaa tarjolla ja itse pihvit ovat ihan hyviä, mutta lisukkeet on kyllä melko köyhät. Pihvin kanssa vain kastiketta ja perunoita, melko nihkeätä. :jahas: Toki jos ei annokseensa muuta halua, niin sitten ihan jees. Tämä jonkun alle viiden käyntikerran perusteella, eli en toki ole ruokalistaa kovin laajasti käynyt läpi. Ja El Torosta on hiukan samanlaisia kokemuksia.

Itse olen saanut parhaan pihvin Tampereella Näsinneulan ravintolassa, aivan käsittämättömän hyvää ruokaa. Toki hintakin on sitten sen mukainen ja melko suppealta ruokalistalta ei aina välttämättä löydy edes oikein pihvivaihtoehtoja.

Astor on kyllä kanssa hyvä, tosin se on myöskin jo hiukan pikkurillipaikka, eli vähän paremmat vaatteet olisi kiva olla ja lautasella ruoan laatu korvaa määrän. Fransmannissa ei ole tullut käytyä varmaan kolmeen vuoteen, pitäisikin käydä testaamassa millaista ruokaa siellä on nykyään.

Millasia noi Pulterin pihvit on? Onko ne oikeasti hyviä, vai onko tässä jotain kulttilisää mukana? :D

MC Aropupu sanoi:
Salud on mielestäni kyllä hiukan yliarvostettu paikka. Toki siellä on monenlaista lihaa tarjolla ja itse pihvit ovat ihan hyviä, mutta lisukkeet on kyllä melko köyhät. Pihvin kanssa vain kastiketta ja perunoita, melko nihkeätä. :jahas: Toki jos ei annokseensa muuta halua, niin sitten ihan jees. Tämä jonkun alle viiden käyntikerran perusteella, eli en toki ole ruokalistaa kovin laajasti käynyt läpi.

Mutta Saludissa se alkupalapöytä on kyllä parempi kun missään muualla on tullut vastaan ja sehän tosiaan kuuluu ateriaan. Samasta voi sitten vetää jälkkärihedelmääkin napaan. Makuseikkoja toki :)

Omasta mielestä Koskikeskuksen alakerrassa sijaitseva Manhattan on hyvä pihvipaikka, tosin vähän sellainen pikaruokatyylinen. Valkosipuliperunat ovat :kuola: Coussicca on myös sikahyvä, sinne tosin kannattanee tehdä pöytävaraus, eikö?

Ripe sanoi:
Mutta Saludissa se alkupalapöytä on kyllä parempi kun missään muualla on tullut vastaan ja sehän tosiaan kuuluu ateriaan. Samasta voi sitten vetää jälkkärihedelmääkin napaan. Makuseikkoja toki :)
Tuo on kyllä totta. Saludissa pääsee kohtuullisen halvalla, kun ei tilaa mitään alkuruokia ja jälkkäreitä, vaan vetelee sieltä alkupalapöydästä. Ne listalta löytyvät alkuruoat ei muistaakseni myöskään ollut mitään erityisen loistavia. Tosin niitä liekitettyjä mansikoita kannattaa kyllä ottaa jälkiruoaksi ainakin kerran. Kokki tulee liekittämään ne siihen pöydän viereen, ihan kivaa seurattavaa. :)

gid sanoi:
Omasta mielestä Koskikeskuksen alakerrassa sijaitseva Manhattan on hyvä pihvipaikka, tosin vähän sellainen pikaruokatyylinen. Valkosipuliperunat ovat :kuola: Coussicca on myös sikahyvä, sinne tosin kannattanee tehdä pöytävaraus, eikö?

nyt puhuttiin isoista pihveistä, eikä manhattanin tiskiräteistä.

Taitaa pihveissä voittaa Pispalan Pulteri.
Myös Salud on hyvä jos panostaa kunnon annokseen.

MC Aropupu sanoi:
Tosin niitä liekitettyjä mansikoita kannattaa kyllä ottaa jälkiruoaksi ainakin kerran. Kokki tulee liekittämään ne siihen pöydän viereen, ihan kivaa seurattavaa. :)

Ne mansikat ON sairaan hyviä :kuola: Kerran on niitä tullut maistettua.

Vähän :offtopic: mut silloin ku syötiin niitä mansikoita ja se tyyppi kävi ne siinä liekittämässä, niin viereisessä pöydässä oli noin 4-vuotias poika, joka sai sitten jälkiruoaksi jäätelöpuikon. Poika katseli vähän aikaa jäätelöään ja kysyi tarjoilijalta, että "saanko mä ne tulitikut kohta" :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom