Tampereen teekkarit

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Re: Joo

Originally posted by AG+
Joo Herwood gymillä tosiaan säästetään lämmityksestä aika tehokkaasti että kyllä vilu tulee T-paidassa. Ja suihku tosiaan on paskainen. On se sitä kyllä Atleticollakin mutta kaippa siellä käy niin paljon väkeä että menee päivässäkin sellaiseksi.

Olet kyllä väärässä pääsalin käyttäjistä .. et ole varmaan käynyt tarpeeksi ;) 40-50% vakityyppejä jotka käyvät 3-4x ja kyllä sieltä yksi heppu löytyy joka kävisi aika hyvän tuloksen pistään 82,5kg Sm:ssä ainakin Raw tulosten perusteella.

No kukkakeppejähän siellä melken kaikki on mutta eipä ole kavereilla ikääkään vielä.

Ja herwood gymin hinta on jotakin aivan tähtitieteellistä. Piti joskus ostaa sinne lippu mut tulin täysin toisiin aatoksiin kun näin hinnaston. Kävinpä sen viikon sitten vaparilla kun koululle päässyt, vaikka senkin hinta on kohonnut lähiaikoina 100 %

Jos ollaan samassa tyypissä tuota 82,5 kg:n sarjaa ajatellen niin se kaveri olis pienillä treenimuutoksilla (ottaisi joskus kevyempiä) ja ravintopanostuksella hetkessä todella kovassa kunnossa. 250 kg raw mave sumolla vedettynä on kuitenkin kohtuu kova, tai 210 kg kyykky niillä siteillä mistä ei varmaankaan saa tukea enää yhtään. No joo, mä tunnen ton ko. kaverin ja oon aina ihmetelly moisia voimaominaisuuksia. Toinen kamuni pistää 160 kg penkistä raw samalla salilla.

Kyl niihin penkkeihin saa tosiaan jonottaa melkoisesti yleensä, mutta vastaavasti kyykkyä pääsee lähes aina tekemään. Onhan siellä melkoisen luisevaa porukkaa osa, mutta ovat varmaan juurikin aloittaneet ja toisaalta ei kaikilla ole tavoitteenakaan super massat. Silti ne penkkihauistyypit pistää aina hieman vihaksi, kun jokapaikassa on kireä paita päällä ja sit voisi todeta et mihin on jäänyt vaikkapa niska ja jalat.

Njoo

Joo kyllä luulis että Anssi pääsis kävelemällä sisään noihin johonki sponssattuihin treeniteameihin. Muistasin että powerhouse gymillä ainakin sellasia olisi tarjolla.

Ei sen puheista ole käynyt ilmi että olis missään erityisessä treenauksessa koskaan ollut mutta Anssia nyt ei kukaan voi miksikään suupaltiksi sanoa :worship:

AG+

tarkoitatko sellasta tyyppiä joka treenaa duunarihanskat käsissä? suht leveät leukaperät? se muistaakseni joskus teki penkkiä 180 kilolla, perse penkissä. kyllä siellä suht vahvojakin kavereita käy.

herwoodille saa yleensä keväällä sekä syksyllä "halvan" kortin. kannattaa seurata ilmoituksia TTY:llä sekä hervannan sanomissa. Muistaakseni tänä keväänä oli 14.1-31.5 väliselle ajalle 145 euroa.

jaahah, ei taida tämä Anssi olla mulle tuttu. Ellei se sitten ole kiharatukkainen konelainen. se ainakin on 200:n kyykkääjä. Vai onko kyseessä hieman vanhempi noin 30 mies, jolla lyhyt pystytukka.

Olen joskus nähnyt TTY:n salilla kun sellainen pyöreäposkinen, polkkatukkainen, silmälasipäinen kaveri veti kevyen näkösesti 230 maasta. Muistaakseni ilman vyötä. Mutta tämä kaveri ei taida olla 82.5 kiloa.

no samapa tuo kuka se on.

Re: AG+

Originally posted by msj81
tarkoitatko sellasta tyyppiä joka treenaa duunarihanskat käsissä? suht leveät leukaperät? se muistaakseni joskus teki penkkiä 180 kilolla, perse penkissä. kyllä siellä suht vahvojakin kavereita käy.

herwoodille saa yleensä keväällä sekä syksyllä "halvan" kortin. kannattaa seurata ilmoituksia TTY:llä sekä hervannan sanomissa. Muistaakseni tänä keväänä oli 14.1-31.5 väliselle ajalle 145 euroa.

Joo mä tiedän tämän tapauksen kanssa. Onhan se karu jätkä varsinkin niiden hanskojensa kanssa... on kyllä 90kg tietämillä varmaan. Oli se sen verran pitkä. Niin harvoin vain näkee häntä kun tuntuu treenaavan ihan mihin aikaan sattuu että en ole nähnyt penkkiä tekevän koskaan.

Onhan siellä sitten se kuulantyöntäjä kanssa joka on kyykänny syvältä 250X2-3 ... vyön kera.

hehe joo ja pari kertaa törmäsin johonki sm tason korkeushyppääjään 190++ cm ja kilpailupaino kuulemma 70kg ... Kaappi.

Suositut

Back
Ylös Bottom