Tampereen solariumit

Yritin searchilla, mutta en ainakaan löytänyt äkkiseltään Tampereen solkkutarjonnasta. Elikkäs, missähän olisi hyvät solariumit Tampereella? Ja mielellään järkevän hintainen. Kerran ostin yhteen mestaan kymppikortin ja kävin 5 kertaa tuloksetta. Taisi olla putket vaihdettu joskus 100v ekr. Pitäis saada vähän väriä nahkaan kun tuo aurinkokaan ei jaksa oikein paistaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mike sanoi:
Wolffilla on aika järeä solkku, kantsii juoda vettä litra ennen sinne menoa, se meinaan tulee hikoiltua siellä pois.
Ootko saanut hyvin väriä sillä? Jotkut mestat vaihtaa niitä putkia niin harvoin, ettei se oikein enää tartu. Et satu hintaa muistaan? Tuolla meidän salilla näytti olevan kymppikortti 30 euroa, mutta en tiedä onko se hyvä masiina. Ei viitsisi hukata aikaa ja rahaa turhan takia, niin teen pientä vertailua. :)

Albatrossilla on kans aika tykki solkku ja hämeenpuiston Gogolla. Samaa hinta noi on joka paikassa, halvempiakin löytyy, mutta ei niissä ainakaan rusketu, kun putket on tosiaan vaihdettu viimeks vuonna miekka ja kivi. Wolffin uunia on kyllä kehuttu:jahas: Noi kaiks ekaa oon testannu ja voin hyvällä omallatunnolla suositella. On kyllä 6euroo laaki, mutta sen ne melki jokapaikassa maksaa jonsei ota just jotain kymppikorttia.

Atleticolla on myös sole, maksaa 4 egee/20min. Ihan kohtuu ok.
Steel Bodyllä on myös sole, en tiedä sitten mitä se maksaa ja onko hyvä :)

Se Wolfin toinen vekotin, se mikä ei ole korttilaisille, on aika tehoton. Elleivät ne nyt ole sitä uusineet. Aikoinaanhan siellä oli pari laitetta, toinen oli muistaakseni ilmainen kun se oli se tehoton ja toinen oli se maksullinen mutta paljon parempi.

Mun mielestä se 3 euroa/kerta on ihan ok hinta.

Mä oon käynyt Herwood Gymillä solariumissa, ja saanu väriä ihan kiitettävästi. En todellakaan oo mitään helposti ruskettuvaa sorttia, aiemmin kävin jossain muualla 10 kertaa enkä saanu väriä nimeksikään. Nyt oon käyny neljästi sen 20min ja rusketuksen jopa huomaa :) Eli siellä ainakin putket pitäis olla ok. Hintaa tulee kymmenen kerran kortille 40e, ja erikseen yksi kerta maksaa 5e.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom