Tampereen salit ja "drop in"-solarium

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Celia
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
47
Moro!

Tällä mimmillä on edessä sunnuntaina muutto Oulusta Tampereelle. Mitäs salia te paikalliset kovaa treenaavat mimmit suosittelette? Oon kuullut, että esim. Wolf vois olla aika hyvä, ja se sijaitsisi keskustassa, eli ei ois pitkä matka kotoa.

Toinen kysymys: löytyykö Tampereelta sellaista "drop in"-tyyppistä solariumia? Täällä Oulussa sellaisia on kaksi, ja hyväksi oon havainnut, kun siellä voi piipahtaa kun itselle sopii.

Kiitos vastauksista :worship:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
En nyt tiedä, olenko kovaa treenaava, mutta itse viihdyn Atleticolla -ja näkyy siellä niitä kovaa treenaaviakin käyvän.

Tilaa on ihan helvetisti, ja paljon erilaisia jumppia jos haluat sellaisessa käydä. Ja siellä on höyrysaunakin...lisäksi naisten pukuhuoneessa on kaksi solariumia, jotka enimmäkseen ovat tyhjillään, eikä hintakaan muistaakseni mikään kovin iso ollut -en itse käy solariumissa, eli en muista.

Järkevintä sinun olisi varmaan käydä tutustumiskäynnillä useammalla salilla ja tehdä päätös sitten. Tosin itse Treelle muutettuani näin jossain Atleticon mainoksen, ja kun kävelin ovesta sisään, totesin, että tämä on minun paikkani. Mahtoi esittelijä ihmetellä, kun en juuri jaksanut myyntipuheita kuunnella, olin vaan, että mitä voin allekirjoittaa?

Asiaa olet kuullut Wolffista :rock: ! Itse reenaan siellä ja viihdyn siellä oikein hyvin. Henkilökunta on mukavaa ja ilmapiiri salilla on kiva. Jumppiakin on tarjolla jonkun verran, mutta ei tietystikään niin paljoa kuin Atleticolla. Wolffilta löytyy myös solarium ja itse olen päässyt sinne aina kun olen halunnut ja hinta taisi olla 3 euroa kerta kuukausikorttilaisille. Mutta niinkuin Reinhardt sanoi, parempi käydä tutustumassa eri saleihin. Kyllä sen sitten huomaa kun omaan paikkaan astuu sisälle.

Wolf rokkaa! Jos haluat Celia lähteä joku kerta muiden mimmien kanssa treenaamaan, niin sovitaan vaikka Emmahin, Zannazin ja Lilithin (J-Ko:kin on tervetullut - ei ollakaan tavattu!) kanssa yhteistreenit :)

Kuntoklubi Kalevassa

Minä olen viihtynyt Elixiassa, vaikka sillä ei mitään erityistä mainetta "kovaa treenaavien paikkana" olekaan. Vapaita painoja löytyy ainakin naistreenaajille riittävästi ja sali on tilava eikä ruuhkaa ole. Ehkä suurin osa jäsenistä, jotka ovat kaikenikäisiä kuntotreenaajia, keskittyy jumppiin. Solariumkin löytyy. Omaan valintaan vaikutti se, että asun Kalevassa.

Elixialla on aika usein kampanjoita, joissa pääsee ilmaiseksi kokeilemaan.

faidra sanoi:
Wolf rokkaa! Jos haluat Celia lähteä joku kerta muiden mimmien kanssa treenaamaan, niin sovitaan vaikka Emmahin, Zannazin ja Lilithin (J-Ko:kin on tervetullut - ei ollakaan tavattu!) kanssa yhteistreenit :)

Hyvä idea! Olisi kyllä kiva tavata teitä!

Täällä ilmoittautuu vielä yks wolffilainen! Tykkään kovin, kaikki toimii mainiosti :thumbs:

Onko muut kiinnittäny huomioo mikä se uusi solarium-paikka on siinä lähellä Näsilinnankadulla? Hallituskadun risteyksestä vähän alarantaan päin.. Oiskos se semmonen drop in..?

Itse käyn Atleticolla, minulle kävi lähes samoin kuin reinhardtille. Piti tosiaan kaikki salit viime kesänä koluta kun tänne muutettiin, mutta jäivätpä käymättä. Ja olen ollut enemmän kuin tyytyväinen! Ticolla riittää vapaita painoja ja penkkejä pitkät rivit, ei tarvi odotella. Ilmapiiri on hyvä ja kuntoilijoita on laidasta laitaan. Lisäksi ammattitaitoinen ja ystävällinen henkilökunta. Ja löytyypä ohjaajista muutama nykyinen ja entinen fitness-kisaajakin...
Mutta varmasti löytyy muitakin hyviä saleja, tarjontaa on paljon! :)

Zone-sarja -42%
Tampereen salien hinnat?

Itse olen käynyt Atleticolla 90-luvulla :wanha: ennen kuin se liittyi johonkin ketjuun ja hinnat nousivat - eikä niitä saanut selville kuin menemällä "myyntineuvotteluun". Sen lisäksi on kokemusta Steel Bodysta ja Tullintorilla olevasta Albatrossista. Itselläni on aina ollut jotain merkitystä tuolla hinnallakin. Mutta hermoon ottaa laitteiden pitkät huoltovälit :evil: Ts. kun jokin vehje hajoaa, sitä ei ihan heti korjata.

Olen jo pitkään ajatellut, että voisin kokeilla jotain muutakin paikkaa. Siksi kyselenkin, että minkäslaiset hinnat näissä on ja millaista jäsenyyssitoumusta edellytetään? (Wolfilla ja Atleticolla nykyään ja noilla keskustan muilla saleilla). Entä mitä muuta sillä kuukausimaksulla saa. Ovatko laitteet kunnossa jne.?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mimmit OHOI! Käykö kukaan punttimimmi Tesoman kuntokeskuksessa rautaa vääntämässä? Ois kiva silloin tällöin tehdä pakkotoistoja,mutta eihän niitä parane yksin yrittää... Joten treenikaveria kaipailen välillä :D

Siekkari sanoi:
Siksi kyselenkin, että minkäslaiset hinnat näissä on ja millaista jäsenyyssitoumusta edellytetään? (Wolfilla ja Atleticolla nykyään ja noilla keskustan muilla saleilla). Entä mitä muuta sillä kuukausimaksulla saa. Ovatko laitteet kunnossa jne.?

Wolffille päiväkortti maksaa 30 euroa, ja tällä päiväkortilla pääsee sisään aina kello 14 asti. Normi kuukausikortti taisi olla 50 euroa ja työttömiltä/opiskelijoilta 42 euroa (korjatkaa jos muistin väärin..). Ei siis mitään jäsenyysjuttuja, vaan vanha kunnon kuukausikortti meininki :) Laitteita löytyy moneen lähtöön ja omasta mielestäni ne ovat hyvässä kunnossa.

Atleticon kuukausimaksu on 59,50 e. Tämän lisäksi tulee jäsenyys johon on sitouduttava vähintään vuodeksi. Ja jäsenyys maksaa myös, normaali taksa on ollut 100 e. Mutta usein on joitain kampanjoita, että sen saa esim. puoleen hintaan. Itse sain esim. viime kesänä 25 e, kun avokki liittyi yhtäaikaa.

Taksaan kuuluu aivan loistava palvelu; omaohjaaja, joka laatii ohjelman ja auttaa aina tarvittaessa. Tätä ei mielestäni muilta saleilta löydy. Laitteet ovat mielestäni hyvässä kunnossa ja ainakin ne korjataan pikaisesti jos jotain ilmenee!

Ja samalla jäsenyydellähän voit käydä missä tahansa CMS-ketjun saleilla ympäri Suomen (ja maailman)! Ja alennusta kortilla saa ainakin Koskarin Intersportista, Makuunista jne. jne. Pysäköinti on lisäksi ilmaista, jos autolla käyt. Ja joitain luentojakin salilta löytyy aina silloin tällöin.

Hinta voi tuntua monesta kovalta, kuten itsestänikin aluksi, mutta laadusta täytyy maksaa.

Kävin eilen GoGo-kuntokeskuksessa treenaamassa. Kertalippu olisi tavallisesti ollut 15€, mutta hotellissa asustelevana pääsin 7€. Hilavitkuttimia riitti vaikka mihin tarpeeseen, harmi vaan kun en niitä käytä. Kyykkypaikkaa jouduin etsimään kissoin ja koirain kanssa ja siinäpä sitten viihdyinkin koko treenin ajan :)

Käsittääkseni myös Drop-in sola löytyy, hinta tosin voi olla siinäkin aika törky.

Niina sanoi:
Mimmit OHOI! Käykö kukaan punttimimmi Tesoman kuntokeskuksessa rautaa vääntämässä? Ois kiva silloin tällöin tehdä pakkotoistoja,mutta eihän niitä parane yksin yrittää... Joten treenikaveria kaipailen välillä :D

En ole käynyt, mutta harkinnut olen joskus, kun se on tuossa aika lähellä. Minkäslainen paikka se on ja mikä hintataso?

Kiitos J-Ko ja Gippin noista tiedoista ja arvioista. Tuota Wolffia voisin vaikka kokeilla. Nyt en tosin taas kokeile mitään, :offtopic: kun iski jokin tipuflunssa. Ollu muuten hirveet viimeiset kaksi kuukautta. Sairaana yhteensä neljä viikkoa. :curs:

Missukka sanoi:
Kävin eilen GoGo-kuntokeskuksessa treenaamassa. Kertalippu olisi tavallisesti ollut 15€, mutta hotellissa asustelevana pääsin 7€. Hilavitkuttimia riitti vaikka mihin tarpeeseen, harmi vaan kun en niitä käytä. Kyykkypaikkaa jouduin etsimään kissoin ja koirain kanssa ja siinäpä sitten viihdyinkin koko treenin ajan :)

Minulle on tullut sellainen vaikutelma, että GoGo on vähän pikkusormi koukussa -paikka. Ts. ainakin minulle se olisi ihan liian trendikäs, mutta minä nyt olenkin tällainen metsänpeikko, jota ahdistaa ihmiset joiden treenipaidat ei näytä siltä, että niillä on historia lattialuuttuina...

Siekkari sanoi:
En ole käynyt, mutta harkinnut olen joskus, kun se on tuossa aika lähellä. Minkäslainen paikka se on ja mikä hintataso?

Heh, itse asiassa en ole siellä vielä treenannut. Olen päättänyt vaihtaa Atleticon tähän kyseiseen saliin nyt kun lähden taas synnytyksen jäljiltä treenaamaan kunnolla. Hintataso on tosi edullinen. Varsinkin jos ottaa kausikortin (5 kk),joka maksaa 130 e. Eli kuukausimaksuksi jää silloin vaivaiset 26 egee. Menen tässä lähiaikoina sinne tutustumiskäynnille. Voin laittaa sulle Siekkari sitten vaikka privaa millainen sali se on.

Niina sanoi:
... Hintataso on tosi edullinen. Varsinkin jos ottaa kausikortin (5 kk),joka maksaa 130 e. Eli kuukausimaksuksi jää silloin vaivaiset 26 egee. Menen tässä lähiaikoina sinne tutustumiskäynnille. Voin laittaa sulle Siekkari sitten vaikka privaa millainen sali se on.

Hianoo! Hinta on tosiaan edullinen, menee alle Steepbodyn 3kk hintojen. Kiva kuulla sitten, mitä sillä saa ;) jos vaikka rupeaisin itsekin käymään siellä.

Morjes!
Täällä ilmoittautuu kans yks tamperelainen, treenailen hieman pienemmillä saleilla kuten TAYS:in henkilökunnan salilla (äiti on työterv.huollossa töissä). Muutaman kerran olen käynyt myös fressissä (women's only) pumpissa ja pacessa sekä salilla.Tykkään kyllä ilmapiiristä ja henkilökunnasta. Kalevan elixiassa on tullut myös käytyä ja pisteet myös tälle paikalle!
Tietääkö kukaan mikä tuon fressin tilanne on tällä hetkellä?Eikös sieltä henkilökuntaa lähtenyt aika paljon...

faidra sanoi:
Wolf rokkaa! Jos haluat Celia lähteä joku kerta muiden mimmien kanssa treenaamaan, niin sovitaan vaikka Emmahin, Zannazin ja Lilithin (J-Ko:kin on tervetullut - ei ollakaan tavattu!) kanssa yhteistreenit
Yhteistreenit kuulostaa hyvältä, varsinkin nyt kun treenikaverinpirukas muuttaa pois Tampereelta :)

Itse kävin muutaman vuoden Atleticolla, tykkäsin paikasta koska kävin paljon aerobikissa ja spinningissä ja niistä on siellä hyvä tarjonta. Punttisaliltakin löytyy kattava valikoima laitteita, ihan hyvässä kunnossakin ovat.
Omaohjaaja-systeemikin on ihan hyvä, kun mulle sattui ohjaaja jonka kanssa tulin hyvin juttuun.
Tänä syksynä vaihdoin Wolfille ja siellä kyllä pysyn. Irtopainojen ja tankojen lisäksi löytyy kaikki laitteet mitä ainakin itse olen osannut kaivata. Ilmapiiri on mukava ja salilla kehtaa vääntää tosissaan.

Back
Ylös Bottom