tampereen asuntotilanne

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja gold
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kuinkas sattuikaan, mulla ois nyt tarjolla heti vapaa kaksio tampereen keskustassa!

- rakennettu 1927, hieno ja arvokkaanoloinen punatiilinen kiinteisto
- 69 m2
- 2 huonetta, veski, pesuhuone, keittio, alkovi
- 6/6 kerros, ikkunat keskustaan pain
- matkaa hameenkadulle noin 500 m ikkunasta nakee onko paapan kapakkaan tai ilvekseen jonoa
- saman talon alakerrassa on kulmabaari, thai hieronta, tatuointiliike, sahkoliike ja strippibaari eli kaikki mita voi tarvita

Vuokra suorastaan naurettava 600€ / kk.

Ilmoittele jotenkin jos kiinnostaa. Tai jos joku tietaa jonkun joka tarttee moista asuntoa niin kertokaa eteenpain.

Tossa kampan myynti-ilmoitus jonka skannasin muistoksi:

advert.jpg

Ja tassa nakyma ikkunasta:

Picture_24.jpg

Juu, itse ehdin asustella tuossa peräti kolme vuorokautta Tammerfestin aikoihin ennenkuin muutin tänne köpikseen ja tykkäsin kovasti. Terassille pääsee koska vaan eika rahaa kulu takseihin ja jos ihme tapahtuisi ja kävisi flaksi niin ei tartte kävellä baarista ku 5 minuuttia niin on jo kotona. Ihanteellinen tukikohta poikamiehelle siis! :D

Kahden kuukauden vuokraa olen ajatellut takuuksi...

Vuokra ajan max pituus on vielä hiukan auki kun oottelen tietoja mahdollisesta nykyisen työsopimuksen jatkamisesta täällä tanskassa mutta ennen vuodenvaihdetta pitäisi olla jo varmaa tietoa. Ajattelin pistää vuodenvaihteen aikoihin ilmoituksia medioihin mutta jos sitä ennen löytyy asukas muuten niin hyvä homma.

Originally posted by boyracer
Juu, itse ehdin asustella tuossa peräti kolme vuorokautta Tammerfestin aikoihin ennenkuin muutin tänne köpikseen ja tykkäsin kovasti. Terassille pääsee koska vaan eika rahaa kulu takseihin ja jos ihme tapahtuisi ja kävisi flaksi niin ei tartte kävellä baarista ku 5 minuuttia niin on jo kotona. Ihanteellinen tukikohta poikamiehelle siis! :D

Kahden kuukauden vuokraa olen ajatellut takuuksi...

Vuokra ajan max pituus on vielä hiukan auki kun oottelen tietoja mahdollisesta nykyisen työsopimuksen jatkamisesta täällä tanskassa mutta ennen vuodenvaihdetta pitäisi olla jo varmaa tietoa. Ajattelin pistää vuodenvaihteen aikoihin ilmoituksia medioihin mutta jos sitä ennen löytyy asukas muuten niin hyvä homma.

Saat vipit jos ei tartte maksaa takuita :) Mieti, sun kämpästä tulis Pakkiksen haarakonttori, sen hinta nousis aivan törkeesti.

:kippis1:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom