Tampereella treenaavat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja IronCat
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
33
Hei!
Onko täällä kui paljon Tampereella treenaavia? Kertokaa myös millä salilla käytte? Itsella on mietinnässä Tampereelle muutto ja olisi kiva tutustua muihin Tamperelaisiin treenareihin.

Etsin myöskin kimppakämppää Tampereelta, että jos joku on vailla kämppistä niin ilmoittakaa!=)

Itselläni olisi lahjakortti liikuntakeskus sykkeelle, että siellä varmaan itse tulisin käymään treenamassa, (onko muita siellä treenaavia)?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Pirkkalan GoGo:lle tuli hommattua kortti, kun on tuossa työmatkan varrella. Myös 18e/kk hinta houkutteli, kun aikaa ei liiemmin ole käydä.

Olen käynyt viime kesästä asti Sykkeellä ja voin suositella. Iso kuntosali ja mukavasti ryhmäliikuntatunteja, jos on niistäkin kiinnostunut. Kävijöitä on kuntoilijasta kisaajaan. Muut kävijät ja henkilökunta mukavaa porukkaa, kannattaa käydä katsomassa. Toki Tampereelta löytyy muitakin hyviä saleja.

Hei!
Onko täällä kui paljon Tampereella treenaavia? Kertokaa myös millä salilla käytte? Itsella on mietinnässä Tampereelle muutto ja olisi kiva tutustua muihin Tamperelaisiin treenareihin.

Itselläni olisi lahjakortti liikuntakeskus sykkeelle, että siellä varmaan itse tulisin käymään treenamassa, (onko muita siellä treenaavia)?

Kata jo sen totesi, Sykettä voi suositella.

Itse käynyt nyt viime vuoden lopusta, ja ruuhka-aikoinakin on tilaa kolistella. En oikeastaan paremmalla salilla ole käynyt, menee mun kirjoissa jopa Wolffin ohi näin laitteiden ja raudan määrässä. Wolffilla tosin moni käy ihan sen harrastajapiirin takia tietenkin, mutta jos sitä ei oteta huomioon.

Plussana vielä niille joita kiinnostaa, niin Sykkeellä on kai aika kattavat ryhmäliikunnat.

Muutama vuosi sitten kävin Pirkkalan GoGo:ssa, mistä on ihan ok kokemuksia. Wolffilla on plussaa kiipeilyseinä ja, kuten myös sykkeellä, ryhmäliikunnat, mikäli niistä pitää.
Jos uimisesta pitää, niin kannattaa tarkistaa uimahalleista, niistä löytyy yleensä jonkinlainen salinpoikanen jota sitten pääsee käyttämään siinä uimisen ohella, tai toisinpäin.
Tätä nykyä käyn kuitenkin enemmän etelä-pirkanmaan saleilla.

En asu Tampereella mutta vierailen säännöllisesti Sykkeellä treenailemassa. Itse pidän salista varsinkin kun omaan treeniaikaan lauantaisin 10-12 porukkaa on vähän liikenteessä.

Meikäkin treenailee Wolffilla.

Itse kans muuttanut Joku aika sitten Tampereelle ja Käyn Wolffilla. Testasin aika monta salia ennen päästöstä ja kyllä oon ihan tyytyväinen ollut.

Wolf, wolf, wolf. Muuten hyvä, mutta pukuhuoneen ahtaus (ainakin naisten puolella) pistää välillä ahistamaan. Plussaa Wolfille siitä, että siellä soi nykyään välillä radio rock sen ainaisen nrj:n sijasta.

Wulf. Miesten pukkarit + suihkutilat pitäisi pikkuhiljaa uusia, se vessa meinaa välillä tappaa hajullaan. Naistenpuolella kuulemma turhan ahdasta jumppien aikaan.

Sykettä miettinyt vaihtoehtona kun joskus Atleticolla reenailin mutta hinta vähän pomsahtaisi ja se yhden vuoden sitoutuminen on aina syvältä.

Kyllä se Wolffi vaan on ehdoton paikka. Iso tilava sali, laitteita ja suorituspaikkoja ihan riittämiin. Ja ei mitään vuosimaksuja tms typeriä saliin sitouttavia juttuja. Porukka vaihtelee kyllä opiskelijoista vanhuksiin ja aloittelijoista kisaajin. Kannattaa ainakin käydä tutustumassa :)

Mä olin nyt tänään käymässä siellä sykkeellä, ja mulle tyrkytettiin vuoden jäsenyyttä, koska on se 25€ lahjakortti ja siihen ois saanu hullut tarjoukset...tyyliin että ilmaseks pystyy käymään kesällä plääplää ja sitten puhukin tyyliin jostain lisämaksuista. Meni kyl aika ohi mitä mulle selitettiin, just kauheeta pakkomyyntiä oli. En huolinut tarjouksia, kun ei oo yksinkertaisesti rahaa. 37€/kk ois maksanut kun alennukset oli miinustettu.

Treenasin tänään jo siis ensimmäisen kerran sykkeellä ja täytyy sanoa että aika yksinäistä oli:D, tietty oli porukkaa, mutta tuntu ettei oikein kuulu joukkoon :S..no ei kai se näin heti. Pari ilmasta kertaa sain sitten sillä lahjakortilla, kun en tarjouksia huolinut + tämän päivänen ilmais treeni.

Näin maalaisena aateltuna, ehkä toi syke on liian iso meikäläisen makuun, en sitten tiedä muista tampereen saleista, että kuinka isoja ovat. Mutta itse pidän pienemmistä saleista, jossa vakio kävijät ovat tyyliin yhtä tuttuja kun omat taskut. Vaikka eihän salille seurustelemaan kai tulla, vaan treenaamaan ;)

itse pidän pienemmistä saleista, jossa vakio kävijät ovat tyyliin yhtä tuttuja kun omat taskut. Vaikka eihän salille seurustelemaan kai tulla, vaan treenaamaan ;)
Itse kyllä pidän Sykkeestä juuri koon takia. Se että treenin saa ajettua läpi juurikin niin kuin meinasi, ja että se ei veny minkään odottelujen takia. Nykyään on ainakin mulla vain niin kiirekin että pitää käydä salilla vetää reeni ja sit takasin sorvin ääreen. Siihen toi Syke on ehkä paras.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom