Tampa pro show 2009 (Mentulan seuraava kisa)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Tai sitten jollain on vähän liian subjektiivinen näkökulma koko juttuun?
Ei se sitä ole todellakaan. Haluaisin kuulla miten Kalle Aaltonen tai kukaan teistä perustelee sen, että minkä takia Jarin kunto oli kireä vielä ennen reissuun lähtöä ja minkä takia kunto oli kireä kisaa edeltävänä iltana ja kisapäivän aamuna.
Lihosiko Jari kenties muutamassa tunnissa?
Kalle Aaltosen mukaan kyseessä ei ole epäonnistunut tankkaus tai nesteinen kunto.

Miten helvetissä ihminen voi lihota vuorokaudessa silminnähden koska Kalle Aaltosen mukaan kyse ei ollut nesteistä.
Mitä muuta se sitten on, nestettä tai rasvaa enkä mä kyllä ole nähnyt koskaan kenenkään lihoavan vuorokaudessa selkeästi silmin nähden.

"Pehmeäksi jääneet pakarat", ne oli säikeillä vielä Suomessa viime viikon tiistaina illalla (ehkä olisi saanut olla vielä pykälän kireämmät, mutta en mä sanoisi, että pehmeäksi jääneet). Ja esim. reidet, en ole ikinä livenä nähnyt kenelläkään niin kireitä reisiä mitä ne Jarilla oli. Mutta ehkä niihinkin on sitten kertynyt rasvaa lennon aikana :jahas:

Mä en ymmärrä miten Kalle Aaltonen voi heittää tollaisia "faktoja" pelkkien paskoissa valoissa otettujen suttusten kisakuvien perusteella niinkun nyt teki. Ymmärtäisin asian jos Kalle olisi omin silmin nähnyt Jarin kunnon vaikka muutamaa päivää ennen kisaa.

Jos yhdestä kuvasta vedetään johtopäätöksiä, niin näyttää siltä, että runsaan nesteen lisäksi olisi hieman vauvalihaa myös kyljissä. Selkäpuoli kaiken kaikkiaan valitettavan siloinen. Toivottavasti ensi kisaan saadaan viimeistelyt osumaan nappiin. Pitkä lentomatkan tai muun piikkiin ei voi kisakuntoa laittaa, kilpailija tietää olosuhteet tehdessään päätöksen kisaan osallistumisesta ja niiden puitteissa tulee toimia optimaalisesti.

IMG_5019.jpg

Aaltonen kyl kommentoi mun mielest iha ku asia on. Yksinkertasesti oltava aivan uber kiree et nuo kriittisimmätkin kohdat sulaa ja saisi tuon rakenteen näyttämään edukseen ,massasta ei pitäs olla kii. lisäks ton posettelun pitäs olla ihan kivaa ,mut ihan miten siihen vaa suhtautuu. väkinäisesti tai sitte ei;) ei tuo kunto silti ole missään tapauksessa huono - ihan pro kunto:)

Aika tylyä tekstiä DJ:n keskivartalosta Aholalta. Miten itse asiassa tuo keskivartalo käytännössä pilataan? Siis mitkä seikat siihen vaikuttavat?

DJ on saanut keskivartaloaan paljon paremmannäköiseksi kuin mitä se oli vuosi pari sitten, mutta kyllähän se sellaiselta kemialliselta kaatopaikalta edelleenkin näyttää, levinneine linea-alboineen sekä tyränalkuineen, vaikka vyötärön ympärys onkin pienentynyt. DJ on King Kamalin kanssa yksi näistä keskivartalonsa pilanneista ”vanhoista” tähdistä, jotka koettavat nyt saada niitä taas kuntoon

Kallen arvioinneista:"... kyse ei kuvien perusteella..."

Arvioi siis kuntoa kuvien perusteella, onko vika silloin kuvassa, kuvan katsojassa vai missä? Pehmeähän kunto esim. tuossa yllä olevassa kuvassa on, siitä ei pääse mihinkään. Se onko se nestettä vai ei, on jo toinen asia, mutta en ollenkaan ihmettele, jos tuon kuvan perusteella katsoisi dieetin jääneen kesken.

Kuvat ovat kuvia, totta, mutta myös paikalla olleiden kommenteista (mm Hany), nesteiden lisäksi, myös rasvapoliittisesti kunnoltaan olisi pitänyt olla kireämpi.

En tiedä, mitä tavaraa se on, mutta kuvienkin perusteella mun silmään näyttää, että pehmeyttä on ihan rasvankin muodossa. Mutta onko se materiaali sitten rasvaa tai nesteläjää, on ihan sama kisapoliittisessa mielessä, sillä se ratkaisee, miltä se näyttää - jos näytät löysältä/pehmeältä/rasvaiselta, niin olet sitä, vaikka tavara olisi oikeasti ihan mitä vaan. Valitettavasti, ja onneksi, se "muutama päivä ennen kisaa" ei merkkaa yhtään mitään.

..heh, olipas taas varsin osuvia ilmauksia Kallelta muun muassa Robertista ja DJ:stä. Ja vaikka teksti ehkä voi olla "tylyä", mutta täysin tottahan tuo on. Kemiallinen kaatopaikka, loistava ilmaisu :lol2:

Aika turhaa spekulointia ennenkuin Jarilta itseltään kuullaan asiasta.
Arvaa onko se kuultu? Olen jutellut Jarin kanssa puhelimessa VÄLITTÖMÄSTI alkukilpailun jälkeen ja ennen sitä jne.

Pari kisaa nyt ei kerro mitään. Niin moni asia voi mennä pieleen. Täytyy muistaa, että Make valmistautu FinnishGP:n kotona! On se kuiteski eri asia viimestellä kunto kotona, kun lentokoneessa.

Mut joo, ois varmaan kiva jos kaikkia tuettas Jaria, kuitenkin se on meitin ainoo PRO tällä hetkellä.

Oon valmis tukemaan uraa parilla sadalla ( joo säälittävä summa), mutta kuitenkin. Mutta tarvii olla valmius, että se menee Jarin hyväks. (vaikka on säälittävä summa).

..No hertti sentään, näkeehän sen nyt pöljempikin (minäkin), etteivät Jarin viimeistelyt osuneet kohdalleen! Kunto oli viikkoa ennen H-hetkeä, sekä kireämpi että paineisempi, kuin lavalla, ja eihän sen nyt niin kuulu mennä!?
Jokainen voi halutessaan nähdä miten Leechin lähettämissä kuvissa, paria päivää ennen reissua, kaikki (paitsi väri) näyttää paremmalta, kuin kisassa. Ja nyt puhun kuvista, joissa Jari on yksin, niissä on valtava ero! Eli on täysin ja ihan eri asia sanoa, että näytin kotona mummin peilin edessä kovalta, mutta lavalla kovassa seurassa kunto jotenkin katosi, siitä ei nyt ole kyse. Käytännössä liika yritys hakea jo kovaa kuntoa vielä kuivemmaksi ja kovemmaksi kostattui, valitettavaa mutta totta. Jari, tai hänen taustajoukkonsa kertovat asiasta myöhemmin, jos kertovat, minulle aivan sama, enemmänkin toivon Jarille nyt voimia ylittää epäonnistumisesta aiheutunut vitutus, ja jatkaa sitten entistä kovapäisempänä eteen päin! Ja Jarin tuntien tiedän hänen sen tekevän, tekevän jo nyt!

-Toni Kataja

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Joo kyllä mies oli kunnossa, mut joku ei osunut kohdilleen... Mitenköhän se on toi paljon puhuttu lentäminen, pitäisikö noin pitkiin matkoihin menna aikaisemmin jotta elimistö palautuisi reissusta.
Mietin koko universumia ja veneilystä oppimiani tietoja,kuunkiertoja ym jotka vaikuttaa esim vesien pinnankorkeuksiin. Jos nyt esim Briteissä voi nousu/laskuvesien ero olla 6m jonka vaikutus tulee kuun kierrosta maapalloon niin voihan se olla että jos se vaikuttaa valtameriin voihan se vaikuttaa ihmisiinkin... Ja sitten jos lennetään monien aikavyöhykkeitten yli,niin jos elimistö on tällaisille eroille herkkä niin se sit on - minkäs teet, ja kuten tiedetään niin kroppahan reagoi usein nestettasapainon kanssa, ja toisilla voi olla että vaikutus tuleekin esille vasta joittenkin päivien päästä perille saapumisesta - mene ja tiedä - kaukaa haettu, joo.
Mutta tsemppiä jatkoon Jarille.

Kaikkien näiden aikaero ja kuunvaihe spekulointien jälkeen voisi kysyä onko Jarin "tankkaus", jota Leech hehkuttaa aina, suunniteltu vain pieleen. Kaveri on aina änkyrä kireä ja kohtuu täynnä ennen tankkauksia, sitten kun lihakset "tankataan" tulee kaverista lässähtänyt ja nesteinen. Hyvin suunniteltu!

No Jari tais itse joskus Bodyssa kertoa että miten 2007 vuoden SM kisojen tankkaus ja "viimeistely" sujui tosi hyvin, ja että sitä on turha muuttaa jos kerran toimii. Tai jotain tälläistä muistan lukeneeni. Joten kai sitten jossain muussa on vikaa eikä siinä tankkaamisessa jos kerran ovat jo löytäneet Jarille sopivan tavan viimeistellä kunto.

No Jari tais itse joskus Bodyssa kertoa että miten 2007 vuoden SM kisojen tankkaus ja "viimeistely" sujui tosi hyvin, ja että sitä on turha muuttaa jos kerran toimii. Tai jotain tälläistä muistan lukeneeni. Joten kai sitten jossain muussa on vikaa eikä siinä tankkaamisessa jos kerran ovat jo löytäneet Jarille sopivan tavan viimeistellä kunto.
No ei kisakuvien perusteella ainakaan vaikuttanut kovin sopivalta. Eiköhän sitä tankkausta ja viimeistelyä pitäisi jotenkin muuttaa kun siinä näyttää menneen eniten vituiksi.

No ei kisakuvien perusteella ainakaan vaikuttanut kovin sopivalta. Eiköhän sitä tankkausta ja viimeistelyä pitäisi jotenkin muuttaa kun siinä näyttää menneen eniten vituiksi.

No siis en tarkottanut että itse olen sitä mieltä etteikö niitä pitäis muuttaa. Kuhan sanoin mitä muistan Jarin itse kirjoittaneen.

Viimeksi muokattu:
Mietin koko universumia ja veneilystä oppimiani tietoja,kuunkiertoja ym jotka vaikuttaa esim vesien pinnankorkeuksiin, niin voihan se olla että jos se vaikuttaa valtameriin voihan se vaikuttaa ihmisiinkin...

Tää on kyllä jo kaikista paras! Hiiohoi ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom