- Ikä
- 47
Ei se sitä ole todellakaan. Haluaisin kuulla miten Kalle Aaltonen tai kukaan teistä perustelee sen, että minkä takia Jarin kunto oli kireä vielä ennen reissuun lähtöä ja minkä takia kunto oli kireä kisaa edeltävänä iltana ja kisapäivän aamuna.Tai sitten jollain on vähän liian subjektiivinen näkökulma koko juttuun?
Lihosiko Jari kenties muutamassa tunnissa?
Kalle Aaltosen mukaan kyseessä ei ole epäonnistunut tankkaus tai nesteinen kunto.
Miten helvetissä ihminen voi lihota vuorokaudessa silminnähden koska Kalle Aaltosen mukaan kyse ei ollut nesteistä.
Mitä muuta se sitten on, nestettä tai rasvaa enkä mä kyllä ole nähnyt koskaan kenenkään lihoavan vuorokaudessa selkeästi silmin nähden.
"Pehmeäksi jääneet pakarat", ne oli säikeillä vielä Suomessa viime viikon tiistaina illalla (ehkä olisi saanut olla vielä pykälän kireämmät, mutta en mä sanoisi, että pehmeäksi jääneet). Ja esim. reidet, en ole ikinä livenä nähnyt kenelläkään niin kireitä reisiä mitä ne Jarilla oli. Mutta ehkä niihinkin on sitten kertynyt rasvaa lennon aikana :jahas:
Mä en ymmärrä miten Kalle Aaltonen voi heittää tollaisia "faktoja" pelkkien paskoissa valoissa otettujen suttusten kisakuvien perusteella niinkun nyt teki. Ymmärtäisin asian jos Kalle olisi omin silmin nähnyt Jarin kunnon vaikka muutamaa päivää ennen kisaa.