Mielenkiintoista nähdä, ketkä jatkavat ESS:n...
Noita kuvia selattuani en voi lakata ihastelemasta Bakulskin transformaatiota. 08 alkukeväästä treenaili PJ Braunin kanssa, ja silloin tilanne näytti vähintäänkin epätoivoiselta. Mutta väärässäpä olin ja pahasti...
...toivottavasti yhtä väärässä olen Jarin suhteen. Ero kärkeen on iso, koko totuus ei ihan näy niin hyvin, koska todellisia vertailuja (ensimmäistä numerojärjestysvertailua muutaman huipumman nimen kanssa) ei nähty muuta kuin häntäpään kaverien kanssa. Mutta jäämme odottelemaan, että se potentiaali tulee esiin seuraavassa kisassa. Kunto, loppuhässäkät ja poseeraus (niinkuin tätä on kyllä toitotettu aiemminkin) kohdilleen, niin sitten nähdään, mihin on, toivottavasti mahdollisimman korkealle..
Martin Kjellströmistä puheen ollen ... Martinhan teki todella fiksun vedon, kun päätti kilpailla Romanian kisassa, jossa taisi olla yhteensä 9 kilpailijaa tms. ja sai sen Olympia paikan sieltä. OK sijoitukset isommissa kisoissa (7. NY ) ovat tulleet lähinnä aika nätin kunnon kautta,
eli ei kovin paljon löysää takaosassa/roikkuvia nahkoja. Jos se Olympiapaikka, tai ylipäätään meno vaparikiekalle, on hakusessa, niinkuin varmasti jossain vaiheessa Bullinkin ajatuksissa pyöriin, niin ehkä samaa taktiikkaa olisi hyvä harrastaa, ainakin niin kauan, kun se oikea sävel löytyy? (Aussi GP josta muun muassa Kefalianos lunasti paikan tämän vuoden olympiaan) Paljon oli puhetta noiden isojen kisojen kautta tulevasta näkyvyydestä, mutta antaako se "NP" yhtään parempaa näkyvyyttä hyvässä mielessä kuin vähän heikompitasoinen ja osallistujamäärältään vähäisempi Romanian tai Australian kisa. Ei sillä, asiahan ei mulle tietenkään kuulu todellakaan, ja kyllähän jenkkikontaktit aina hyväksi ovat ja noillakin kisoilla on paljon annettavaa, mutta tuli vaan mieleen tuosta Kjellström vertailusta, että ehkä noita pikkukisojakin kannattaisi miettiä..
Kaiken kaikkiaan, odotellaan ,mitä tapahtuu. Älyttömän hienoahan se on, että taas on suomi- atriaa ammattilaisareenoilalla, ja toisaalta on hyvä muistaa, että eipä monilla nykypäivän staroistakaan se ammattilaisuran startti ihan raketti ollut. Kaiken kaikkia tsempit jatkoon :thumbs:
Alle 202 pieni yllätys, että Englannin tyypit olivat noin korkealla molemmat, mutta toisaalta, hienossa kunnosa näyttivät olleen. Olin vähän yllättynyt, ettei Tricky yltänyt korkeammalle, englantilaisten kunnosta huolimatta Trickyn kokonaisuus kyllä paljon näyttävämpi, ainakin minun silmieni kautta..