Tammikuu tipassa (Ultimaalinen dokaus-haaste)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huppe
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nousujohteinen treeniohjelma on varmasti tässäkin asiassa hyvä. Tänään on 3. päivä, joten tänään 3 annosta. Huomenna sitten 4 annosta ja niin edespäin. 31 päivä sitten testataan maksimia. Jos nousujohteinen treeni alkaa tänään tuolla kolmella, niin olet juonut 462 annosta ennen maksimiyritystä. Varo ylikuntoa, saattaa muuten maksimi kärsiä!

Hyvin menee, jokapäivä tullut jotain pientä naukkailtua, pari päivää sitten teki mieli olla selvinpäin mutta otin itseäni niskasta kiinni ja join yhden oluen. Saas nähdä kestääkö kantti viettää tipassa koko tammikuu. :kippis1:

Huppe, hyvä meisinki. Tommosta antaumusta rakkaalle harrastukselle pitää kyllä kunnioittaa. Itse en valitettavasti pysty lähtemään mukaan tohon haasteeseen, mutta olen kyllä moraalisena tukena tossa hommelissa. Elä nyt ainakaan kesken enää jätä; johan tässä on kolmasosa kuusta jo takana.

Oliko se alivaltiosihteerissä missä jaettiin tämä tipaton tammikuu tasaisesti koko vuodelle. Ei siinä montaa selvää päivää jäänyt :D.

Mä jatkan kuten aina ennenkin eli viikonloppuisin tulee otettua, mutta viikolla saa ykkösolut piisata saunan jälkeen.

Huppe sanoi:
Hyvin menee, jokapäivä tullut jotain pientä naukkailtua, pari päivää sitten teki mieli olla selvinpäin mutta otin itseäni niskasta kiinni ja join yhden oluen. Saas nähdä kestääkö kantti viettää tipassa koko tammikuu. :kippis1:

Go Go Huppe... Mun täytyy tässä vaiheessa vaan, kysyä että saatko selväpäisyyden katoamaan yhdellä pullolla keskaria? Kuvittelisin nimittäin sen vaativan monen vuoden ammattilaisuutta.

:thumbs:

Raskolnikov sanoi:
Go Go Huppe... Mun täytyy tässä vaiheessa vaan, kysyä että saatko selväpäisyyden katoamaan yhdellä pullolla keskaria? Kuvittelisin nimittäin sen vaativan monen vuoden ammattilaisuutta.

:thumbs:

Kuten sanottua:
Huppe sanoi:
Protestina tämä on juuri jees. Miksi viettää tipaton tammikuu josta on aivan yhtä paljon hyötyä/haittaa kuin tipasta tammikuussa.
Ei tippa tapa.

Eilen katkesi selkäranka, en voinut enää ottaa mitään, olutta ei ollut ja väkevät eivät maistuneet. Tähän loppui tämäkin kokeilu sitten... :(

Nyt olenkin sitten 3-kymppisiin saakka tipattomalla linjalla, saa nähdä miten se pitää :D

Huppe sanoi:
Eilen katkesi selkäranka, en voinut enää ottaa mitään, olutta ei ollut ja väkevät eivät maistuneet. Tähän loppui tämäkin kokeilu sitten... :(

Nyt olenkin sitten 3-kymppisiin saakka tipattomalla linjalla, saa nähdä miten se pitää :D
Seuraava kuukausi olis muutaman päivän lyhkäisempi, se vois jo sulta onnistuakkin kun on peruskunto hoidettu hyvin.

Veikkaan että sorrut viikon sisään juomaan lisää.:kippis1:

olisko "Tipassa '06" astetta kovempi haaste? Ite aijon ainaki yrittää joka vkl kännätä ellen saa jotain syytä miksi lopettaa. 3kk menty muutenki jo tätä linjaa ni eiköhän se tuu jatkossaki onnistuu.(opintolainan turvin)

Kyllä tuo "tipassa 06" varmaan onnistuu, jos asiaa tosissaan panostaa. Olin vuonna -97 116 päivänä ainakin sen verran kännissä, ettei auton rattiin ollut asiaa. Sinä vuonna kirjoitin ylioppilaaksi ja menin armeijaan. Aikaa jäi kuitenkin ihan kiitettävästi rakkaalle harrastukselle.

Jallis sanoi:
Olin vuonna -97 116 päivänä ainakin sen verran kännissä, ettei auton rattiin ollut asiaa. Sinä vuonna kirjoitin ylioppilaaksi ja menin armeijaan. Aikaa jäi kuitenkin ihan kiitettävästi rakkaalle harrastukselle.

:worship:

Ei onnistuis multa tuo eikä tietysti myöskään "tipassa 06."
Kohta neljä viikkoa ollut tipattomana. :) Avo on monta kertaa punaviiniään/oluttaan tarjonnut ja haistattanut nenäni alla, mutta en ole maistanut. Ei tällainen tipattomuus tee edes tiukkaa. Mutta 1.2.2006 otan hieman yli viiden viikon tipattomuuden kunniaksi yhden saunalonkun. :kippis1: Kyllä sitä sinne asti kestää. Kevyesti.
Mutta odottakaas, kun kesä tulee. :evil:

Eleonoora sanoi:
Avo on monta kertaa punaviiniään/oluttaan tarjonnut ja haistattanut nenäni alla, mutta en ole maistanut.

Tuo on muuten sitten vittumaista. Viime perjantainakos se oli kun tyttöystävä otti reilun lasin viiniä, juotuaan puolet tarjosi mulle. Kestin kuin mies ja kieltäydyin kunnes hän nousi sängystä ja sanoi kaatavansa sitten viemäriin.

Siihen en suostunut :itku:

Pyranha sanoi:
Tuo on muuten sitten vittumaista. Viime perjantainakos se oli kun tyttöystävä otti reilun lasin viiniä, juotuaan puolet tarjosi mulle. Kestin kuin mies ja kieltäydyin kunnes hän nousi sängystä ja sanoi kaatavansa sitten viemäriin.

Siihen en suostunut :itku:

reps. :lol2:

Kokeillaas onnistusko tämä, tuskin tämäkään...

Oon hengessä mukana, vuoden vaihde luonnollisesti hiukan humalassa, samoin eilen ja tänään. Koska edessä on viikonloppu ja juomia on vielä jäljellä niin tähtään henkilökohtaisesti tällaiseen kevyeen viiden päivän iltakalsarikännien vetelyyn.

Tipaton tammikuu on huono idea, pitää vaan juoda tammikuussa niin saatanasti ettei koko loppuvuonna huvita juoda yhtään. :jahas:

Vuosi alkoi humalassa. Torstaina sitten pientä korjailua muutaman tiukan ja miedon voimin. Eilinen olikin sitten ihan oksat pois dokailua konttauskänneineen. Aamulla suunnistin jääkaapille nauttimaan pahimpaan janoon muutaman carlsbergin. Nyt tässä lihapullia paistaessa on maistunut muutama olut. Voi olla että pienet päiväunet tarvii ottaa ennen iltarientoja. Kouluun on asiaa seuraavan kerran vasta 8. päivä joten sitä ennen ehtii hiukan tinailla reilummin. Töitä olis aina silloin tällöin mutta uskon että bullshitgenerator toimii vain paremmin lievässä nosteessa.

Joten näiltä osin hyvin alkaneen oman vuoteni kunniaksi voinen ottaa haasteen vastaan ja luvata nauttivani vähintään 2 ravintola-annosta viikonpäivinä jolloin tiedän seuraavan päivän tuovan tullessaan jotain aktiviteettia. Mutta.. Esim. viikonloppuisin ja keskiviikkoisin ja torstaisin uskaltaisin väittää olevani hiukan enemmän humalan puolella.

Taistelu huipentuu kuukauden viimeiseen päivään jolloin Duplinerissa koitan sivistyneesti nauttia herrasmieshumalaan asti tuontioluen hyvästä mausta.

Tässä vaiheessa äänitehoste siitä kun uusi calle aukeaa.. Nyt syömään ja keräämään voimaa illan koitokseen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom