Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huppe sanoi:Hyvin menee, jokapäivä tullut jotain pientä naukkailtua, pari päivää sitten teki mieli olla selvinpäin mutta otin itseäni niskasta kiinni ja join yhden oluen. Saas nähdä kestääkö kantti viettää tipassa koko tammikuu. :kippis1:
Raskolnikov sanoi:Go Go Huppe... Mun täytyy tässä vaiheessa vaan, kysyä että saatko selväpäisyyden katoamaan yhdellä pullolla keskaria? Kuvittelisin nimittäin sen vaativan monen vuoden ammattilaisuutta.
:thumbs:
Ei tippa tapa.Huppe sanoi:Protestina tämä on juuri jees. Miksi viettää tipaton tammikuu josta on aivan yhtä paljon hyötyä/haittaa kuin tipasta tammikuussa.
Seuraava kuukausi olis muutaman päivän lyhkäisempi, se vois jo sulta onnistuakkin kun on peruskunto hoidettu hyvin.Huppe sanoi:Eilen katkesi selkäranka, en voinut enää ottaa mitään, olutta ei ollut ja väkevät eivät maistuneet. Tähän loppui tämäkin kokeilu sitten... :(
Nyt olenkin sitten 3-kymppisiin saakka tipattomalla linjalla, saa nähdä miten se pitää :D
Jallis sanoi:Olin vuonna -97 116 päivänä ainakin sen verran kännissä, ettei auton rattiin ollut asiaa. Sinä vuonna kirjoitin ylioppilaaksi ja menin armeijaan. Aikaa jäi kuitenkin ihan kiitettävästi rakkaalle harrastukselle.
Eleonoora sanoi:Avo on monta kertaa punaviiniään/oluttaan tarjonnut ja haistattanut nenäni alla, mutta en ole maistanut.
Pyranha sanoi:Tuo on muuten sitten vittumaista. Viime perjantainakos se oli kun tyttöystävä otti reilun lasin viiniä, juotuaan puolet tarjosi mulle. Kestin kuin mies ja kieltäydyin kunnes hän nousi sängystä ja sanoi kaatavansa sitten viemäriin.
Siihen en suostunut :itku: