Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitäs tuonne kaappiin sitten kannattais laittaa? Mikä olis hyvä kytkin tai WLAN-lähetin yms??
Mulla haaroittuu netti ja antenni varmaan kolme kertaa suuremmalle määrälle, mitä näissä kuvissa. En lukumäärää nyt muista, mutta ihan sikana niitä on. Tuollainen valkoinen reikälevy ei edes riitä netin haaroittamiseen ja osa piuhoista puuttuu vielä :(
Tästä ei kyllä löydy moitteensijaa:
http://www.apple.com/fi/airportextreme/
On gigakytkin, asiansa ajava pikkupalomuuri sekä huippuhyvä wlan.
Toki jos xDSL linjaan kytkee niin joku jossa moinen feature on, on ehkä järkevämpi.
Mitäs kautta jengi on kaupannut eteenpäin rakennusprojektista yli jääneitä tuotteita? Huuto.net?
WLAN purkkia en kyllä kaappiin laittaisi, se on ihan tuuria, jos se sieltä toimii kaikkialle minne pitää. Toki pienessä puutalossa voi toimia, mutta kuten oddiskin totesi niin ontelolaatat kerrosten välissä ja homma on hankalampaMitäs tuonne kaappiin sitten kannattais laittaa? Mikä olis hyvä kytkin tai WLAN-lähetin yms??
Mulla haaroittuu netti ja antenni varmaan kolme kertaa suuremmalle määrälle, mitä näissä kuvissa. En lukumäärää nyt muista, mutta ihan sikana niitä on. Tuollainen valkoinen reikälevy ei edes riitä netin haaroittamiseen ja osa piuhoista puuttuu vielä :(
Mitäs tuonne kaappiin sitten kannattais laittaa? Mikä olis hyvä kytkin tai WLAN-lähetin yms??
Mitäs kautta jengi on kaupannut eteenpäin rakennusprojektista yli jääneitä tuotteita? Huuto.net?
Pitääkös tuossa olla Applen laitteet perässäkin?
Pistä ylimääräiset kattotiilet jemmaan. Jossakin vaiheessa kuitenkin katolta joku tiili hajoaa, niin on sitten kivempi vaihtaa ehjää tilalle, kun tiilet löytyy omista nurkista valmiina.Roskiin menee.
----
ja vähän kattotiiliä.
Eilen illalla taas muistin, että kyllä se rakentaminen vaan on perseestä. :D Kuramyllyllä väänsin puoli kuutiota betonia, jotta sain liiterin anturat valettua. Noin miljoona hyttystä kimpussa ja motivaatio taivaissa.
Roskiin menee. Ei täällä noita kukaan osta. Jos joku on halunnut käydä, olen antanut ilmatteeks. Toki rautakauppaan saa palauttaa käyttämättömät tuotteet ja Finndomo toimitti niin naftisti kamaa jottei tuota juurikaan yli jääny. Muutama kipsilevy jäi ja joku paketti villaa ja vähän kattotiiliä. Puutavaraa on pieni läjä kuistilla, pitää tehdä niistä piharakennuksen pohjia.